İlişkimiz in çok çabaladım çok fedakarlık yaptım ama benden soğumuş?

Özellikle kızlara soruyorum?
Arkdaşlar 10 aylıö bir ilişkimiz vardı, ailesinden ayrı yaşıyor 4 kardeşi ile kardeşleri de beni seviyordu 2 saat bir mesafemiz vardı ama ben sürekli gittim süreklii yanında oldum preneseler gibi hissettirdim, kolum kırıldı 12 de işten çıkıp 2 saat tek kolla araba kullandım 1 saat gördüm arabada yatıp tekrar eve döndüm, çiçekse çiçek her ay aksatmam, sürekli merak ederim sorarım endişelenirim maddi manevi hep yanında oldum, bir kez öf demedim küfür bile etmedim, çok sevdim çok herşeyi yaptım saatlerce kapısında bekledim, tartıştık mesela bastım gittim yanına gönlünü almak için çiçek böcek aldım, suratıma kapıyı vurdu ama sonra barıştık, erkek Arkdaşı yoktu sonradan çıktı piyasaya ve sonradan ben tepki verince sen yokken o vardı dedi, bana hep sinirlendirdi şaka yapardım ciddiye alırdı geröekten ağladım duygularıma yenik düştüm bana karımsın falan demişti, eski sevgilisi ile falan yatmış, benimle de yakınlaşma olmuştu ama öyle değil, ben hep iyi oldum ama en sonunda 1 2 aydır bana çok ilgisizdi 3 saatte bir yazmalar aramamalar sonra ben neden deyince o da çok sıkıp bunaltıyorsun dedi ve eski tartışma konularını açıp 5 6 ay önce soğudum diyerek benden ayrıldı, eşyalarımızı verdik ama benim sadece tişörtümü vermemiş onu giyiyordu evde seviyordu, ve beni takipten çıkıp 40 50 kişi ekledi yarısı erkek, canım çok yanıyor bu yaptıklarım çok koydu bana pişman olduğunu görmek istiyorum gururuma dokunuyor 1 ay oldu uyuyamıyorum yardım edin
İlişkimiz in çok çabaladım çok fedakarlık yaptım ama benden soğumuş?
Cevapla