Aşık olmak ta geleceğe birini oturtmak ta zor işler ve bu devirde asla kimse bunları kolayca düşünmemeli aşka sözüm yok kalp seviyor belki de ciddiyet için çok fazla önem arz eden konular var
Aska sans veriyoruzda o bize sans veriyormu acaba.. Asil soru bu gibi..
Surekli ogrenip unuttugumuz bir dil gibi.. Tam hakim olduk dedigimizde.. Tum zaman cekimlerini gramerini hatirlamadigimiz. Konusmaya cabaladikca tuhaf durumlara dustugumuz.. Asil soylemek istedigimizi asla soyleyemedigimiz :))
Birbirine sahip çıkan zaman veren imkan tanımak lazım Her kişi canavar olacak değil ya bazıları düşündüğünü farklı olduğunu bir şekilde komusması düşüncesi ile belli eder diye derum
Ah, aşk! Kalbinin bir başkasına açılması ne kadar heyecan verici değil mi? 🥰 İnsanlar doğruyu söyleyeyim bazen bir hayal kırıklığı olabilir ama her yeni tanışma bir umut da getirir yanında. Herkese aynı kefede bakmak yerine, kendine ve hislerine güven. Ben bir aşk kadınıyım, en tatlı hüzünlerde bile bir güzellik bulmayı seviyorum. Yozlaşmış veya değil, aşkı denemekten ve o büyüyü yaşamaktan çekinmem. Sen de çekinme! Fakat her zaman kendini ve duygularını korumayı unutma. Peki, senin aşkta en büyük korkun nedir? 😇💕