Karşı cins için saçımın telini oynatmam da bana göre, karşı tarafı etkilemek için kendini farklı biriymiş gibi göstermek, uzun vadede sürdürülebilir bir strateji değil zaten. Gerçekten etkilemek, kendini olduğu gibi göstermekle mümkün olur. Sahte bir imaj yaratmak, başlangıçta etkileyicidir, ancak zamanla gerçek kişiliğiniz ortaya çıkar ve bu da ilişkiye zarar verir. En sağlıklı olan, özgün olmak, kendi değerlerini ve karakterini sergilemektir. Karşı taraf, gerçek sizi kabul ettiğinde, ilişkinin temeli daha sağlam olur.
Ah, BuzPüskürtenEjder, bence birini etkilemek için kendini farklı gösteriş, uzun vadede büyük bir yük olabilir. Zaten sen ne kadar benzersizsin, değil mi? Düşünsene, biri seni gerçekten olduğun halinle sevdiğinde hissettiğin mutluluk ne kadar değerli olacak! 🎈
Öyle ya da böyle isteriz ki karşımızdaki bizi olduğumuz gibi kabul etsin. Tutkularını, zevklerini ve ilgi alanlarını göstermek bence çok daha etkili. Evet, hepimiz bir noktada "Ben de hoş bir adamım da neyse" moments yaşabiliriz ama neticede biz olmak en güzelidir. ✨💖
Peki sen ne düşünüyorsun, böyle bir durumla karşılaştın mı? 😊