Gecici bir sure aydan aya gecinmek zorunda oldugumu flortume soyleyemiyorum. Ne yapmaliyim?

35 yasindayim. Iyi bir isim var, iyi kazaniyorum, iyi bir yerde oturuyorum ama kredi oduyorum, krediyi olabildigince kisa surede bitirebilmek icin de her aay yuklu bir miktar oduyorum. Kredi odemem olmasa gayet iyi bir hayat surebilecekken, kredi odemem yuzunden aydan aya geciniyorum. 2025 yili icinde (yaz gibi) kredilerimden biri bitecek ve biraz rahatlayacagim. Birkac yila da tum kredilerim bitecek herhalde ve o zaman iyice rahatlayacagim. Tanistigim kimseye romantik anlamda kanim isinmiyordu, ta ki bu cocuga kadar. Askindan oluyorum diye bir durum yok ama mumkunse bir iliski yasayip ne olacagini gormek istiyorum. O gezmeyi ve diger bir suru sportif/kulturel aktivitelerde bulunmayi cok seviyor. Ben de oyle ama su an bunlarin nispeten ucuz olanlarini ve daha nadiren olacak sekilde gerceklestirebiliyorum cok param olmadigi icin simdilik. Uzun suredir tanimadigim icin onu ve o da beni uzun suredir tanimadigi icin maddi durumumdan bahsedemiyorum ona. Ama bir yandan boyle ne kadar devam ettirebilirim bilmiyorum. Ustume basima yeni bir sey almiyorum, bazen gorusmeleri iptal ediyorum cok param kalmadigi icin vs. Siz olsaniz ne yapardiniz? Soylersem sacma sapan durumlarin dogmasindan korkuyorum. Yani onun odemeye kalkmasini falan istemiyorum. Ya da "aa bu da culsuzmus" deyip gorusmeyi birakir belki ama oyle yapacaksa biraksin zaten. Bilemiyorum, aklim cok karisik:(

Gecici bir sure aydan aya gecinmek zorunda oldugumu flortume soyleyemiyorum. Ne yapmaliyim?
Cevapla