Ay dayanamıyorum artık lütfen biri akıl versin, nr yapmalıyım ben?

Bn bi kaç ay evli kalıp anlaşamayıp ayrılmş biriyim. Çocuğum yok çokta gencim. Fakat bu evliliği yapmamdaki en büyük sebep annem. O zorladı bu evliliğe ve hiç yaşanmamasj gereken şeyleri yaşadım annem yüzünden. Neyse oldu bitti derken. Şimdi benimle tanışan insanlar benimle birlikte bir hayat kurmak istiyor. Çünkü cıvıl cıvıl neşeli pozitif bi kızım ama gel gör ki daha önce bir evlilik yaptığımı söyleyince hepsi bir bir hayatımdan çıkıyor. Ya arkadaş kalmak istediğini söyleyip kullanmak istiyor ya da direkt bağları koparıyor. Her iki durumda artık canımı sıkıyor. Fakat ben tüm bunları anneme bağlıyorum. Çok güzel bi birlikteliği olabilirdi ama onun o diktatörlüğü yüzünden mahvoldu hayatım. Şimdi seni böyle kabullenen olsun diceksiniz ama yok. Böyle kabul eden yok. Hiç mi yuva kuramayacağım ben?
Ay dayanamıyorum artık lütfen biri akıl versin, nr yapmalıyım ben?
Cevapla