YYemek yapmak temizlik yapmak istemiyorum napicam?

İki çocuğum var üstelik son 2 yıldır zoraki yaşayabilmek için yapıyorum hiç içimden gelmiyor hiç bise eşle mutlu değilim ondan olmuş olabilirmi eskiden baya hamarattim cocuklar doysun diye klasik şeyler yapıyorum yatıyorum evi de üstten topluyorum ve bitti parka götürmek Bile kötü hissettiriyor sanırım bosanip kendi hayatımı kuramadığım için böyle oldum :(

YYemek yapmak temizlik yapmak istemiyorum napicam?
Cevapla