Biraz da kaos 🤣. Yeni nesil ilişkileri bir düşünün, her türlü masraf erkekten sorulur, her türlü planı erkeğin yapması gerekir ve her özel günde kadın değilde erkek sürpriz hazırlar, ev işleri iki taraf çalıştığı için yarıya bölünür ama sorsanız erkek hizmetçi arıyor 😅. Ne düşünüyorsunuz bu durum hakkında?
Kadınlar ilişkilerde her şeyi erkekten beklemesine rağmen neden "yeni erkekler kendine hizmetçi arıyor" diye söylenir?
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Kadınlar ilişkilerde her şeyi erkekten beklemesine rağmen neden "yeni erkekler kendine hizmetçi arıyor" diye söylenir?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Her ikiside çalışıyorsa ev işlerini sadece kadın yapamaz erkekde yapmalı
Ben de onu diyorum zaten, geriye kalanı zaten erkek yapıyordu bir de o eklendi şimdi ama biz hizmetçi arıyor oluyoruz.
Manupilasyonun vucut bulmuş hallerindedir Apt, al hemcinsim anlamadı gitti
O erkek hizmetçi arıyor lafları eskide kalmış😅 erkeğinde tabiki yardım edip eşini mutlu etmesi gerek bunları yapmıycaksa neden evlenmiss
Genelde üç maymunu oynadıkları için
Şimdiler tuhaflaştı aynen öyle, haklısın
ya abartmayin he
Gerçekler
yooo