Eski sevgilisiyle konuştuğu için nişanlımla yüzük attık. Nişanlım hangimizi seviyor?

Merhaba nişan Atalı 5 ay oldu sebep olan kişi de eski sevgilisi benle nisanli iken eski sevgilisi yazmış nisanlimdan cevap vermiş ve konuşmaya başlamışlar ayrılamam kimseyi uzmeye hakkım yok demiş benden kaynaklı niye bitsin demiş aileler girdi işin içine keske nişanlım girmemiş olsaydı hayatıma demiş ve kız bunları bana attı ayrıl kalbinde başkası var dedi ve bende nişan attım ve aradan 1 ay geçiyor o kızla konuşmaya basliyolar ilkten kıza gidip hiç sen naptın sevdiğime beni ayirdin yaptigini duzelt vs konuşmasi yapmamis aksine tamam affetim ama şu an seni aileme getiremem nişan atmaya sebep oldun ailem rezil ettin bizi diyor sinirliler uzun süre geçmesi gerek diyormus kadere bırakmış bunları bana da bı ortak arkadasimiz söyledi tabi ve şu an araları çocuk güzel güzel konuşalım seninle bı sorunum yok diyormus o kıza seninle bağımız kopmasın diyormus neden sizce sebep olan kızla tekrar neden konuşuyor siz olsanız silmezmiydiniz o kişiyi hala konuşuyor ve onu unutamamismi sizce ve ben ona yol verdiğim icin mi o kıza gitti yani beni mi sevmiş ve şu an kıza günaydın canım canını yerim vs cümleler kuruyormus:((

Güncellemeler
1 yıl
Lütfen yorumlarınızı bekliyorum
Güncellemeler
1 yıl
Sizce kimi seviyor
Eski sevgilisiyle konuştuğu için nişanlımla yüzük attık. Nişanlım hangimizi seviyor?
Cevapla