Kızların %90’ı feminist (erkek düşmanı) , erkekleri birer atm olarak görüyorlar, 6284’ü savunuyorlar, süresiz nafaka ve kadın beyanı esastırı savunuyorlar, Twitter’da hepsi finansal köle arıyor, femdom adı altında erkeklere işkence yapıyorlar ve erkekleri sistematik olarak aşağılıyorlar. Ayrıca ilk buluşma adı altında erkeğin parasını kullanıyorlar ve bir daha görüşmüyorlar o erkekle. Erkeklerin hem zamanı hem de parası gidiyor.
Bu şartlar altında erkeklerin yapacağı en sağlıklı şey bir kızı becermek ve atmak. Direk nextlemek. Hiç uğraşmamak, hiç çabalamamak. Kızı beceriyorsun, sonra atıyorsun. Hepsi bu kadar. Cidden başka türlü artık Türk kızları ile hiçbir şey yapılmaz. Feminizm erkek-kadın ilişkilerini mahvetti
Güncellemeler
1 yıl
Sizin bu konudaki fikriniz nedir?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer