Şu an Türk kızlarına yapılacak en iyi muamele nedir sizce?

Kızların %90’ı feminist (erkek düşmanı) , erkekleri birer atm olarak görüyorlar, 6284’ü savunuyorlar, süresiz nafaka ve kadın beyanı esastırı savunuyorlar, Twitter’da hepsi finansal köle arıyor, femdom adı altında erkeklere işkence yapıyorlar ve erkekleri sistematik olarak aşağılıyorlar. Ayrıca ilk buluşma adı altında erkeğin parasını kullanıyorlar ve bir daha görüşmüyorlar o erkekle. Erkeklerin hem zamanı hem de parası gidiyor.

Bu şartlar altında erkeklerin yapacağı en sağlıklı şey bir kızı becermek ve atmak. Direk nextlemek. Hiç uğraşmamak, hiç çabalamamak. Kızı beceriyorsun, sonra atıyorsun. Hepsi bu kadar. Cidden başka türlü artık Türk kızları ile hiçbir şey yapılmaz. Feminizm erkek-kadın ilişkilerini mahvetti

Güncellemeler
1 yıl
Sizin bu konudaki fikriniz nedir?
Şu an Türk kızlarına yapılacak en iyi muamele nedir sizce?
Cevapla