Arkadaşlar, ilk öncelikle merhaba. Üç gün önce sabah uykudan uyandım. Klasik, normal bir gün. Sabah uykudan uyandım. Bir baktım, Instagram'dan bir istek gelmiş. Bir tane kız. Ben de herhalde tanıdık falandır diye işte bir tereddüt ettim ilk başta. Tanımıyorum çünkü. Kabul ettim sonra. İşte tanımadım. İşte konuşmaya başladım kızla. Yani benden bir yaş büyük. Benim 18 yaşım var, onun 17 yaşı var. Ya işte konuşuyoruz. Kız anladığım kadarıyla dertli. Yani işte babasının olmadan büyümüş. İşte annesiyle boşanmış herhalde. Veya hayatını kaybetmiş. Orasını bilmiyorum artık. Bir de üstüne bir çocuktan kalbi kırılmış. İşte anladığım kadarıyla yani uzun uzun bir konuştuk. Hani o bana derdini anlattı, ben ona anlattım. Öyle bir konuştuk. İşte kız her sabah yazmaya başladı bana. İşte gün içinde o yazmaya başlıyor. Ne yapıyorsun? Reels atıyor baya Yakınlık kurmaya çalışıyor. Anlatabildim mi yani? Ben de bunu gördüm de açıkçası yani 3 gün, 2 gün tanıdığım bir insanla yakın olmam akıl almaz gibi değil bana göre. Hani kızın niyetini de bilmiyorum. Bana nereden takip attın diyorum. Kız profilini dikkatimi çekti diyor bana. Hani neden? Bir resmim var sadece o da yüzüm gözükmüyor. Nerem senin dikkatini çekmiş olabilir diye bir düşündüm açıkçası. Yani kız benimle yakınlık kurmaya çalışıyor. Ben işte pek takmıyorum. Nasıl takmıyorum? Yani ne de olsa kızı tanımıyorum. Niyetinin ne olduğunu bilmiyorum. Bir de ayrı şehirlerdeyiz yani. Ama üniversiteye önümüzdeki yıl gelecek. Benimle aynı şehre. Yani ben de açıkçası tereddüt ettim. Demin de kavga ettik. Bana Sen beni ciddiye almıyorsun. Hep ben yazıyorum. Sen yazmıyorsun diyor Neden bu kadar ilgisizsin falan filan konuşuyordu. Anlatabildim mi? Kız sevgilimmiş gibi konuşuyor benimle. Hani ben de açıkçası ne yapacağımı şaşırdım. Yani bir bildiğiniz var mı? Ne yapabilirim? Kız ne yapmaya çalışıyor? Yara bandı olarak kullanılmak da istemem açıkçası. Sizin aranızdan anlayan birileri var mı? ya da başına böyle bir şey gelen var mı? Varsa bana yardımcı olursa sevinirim. Şimdiden teşekkür ederim.
Güncellemeler
1 yıl
Bana arkadaş olalım diyor ama davranışları arkadaş gibi değil daha fazlasını istiyor gibi
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba! Durum biraz karışık gibi görünüyor ama endişelenme, bu tür şeyler herkesin başına gelebilir. Kızın seni neden takip ettiğini ya da niyetinin ne olduğunu kesin bir şekilde bilmek zor ancak birkaç tahmin yürütebiliriz. Kendi hayatında zor bir dönemden geçtiği için yeni bir arkadaşa ihtiyaç duyuyor olabilir. Sana açılması ve her sabah yazması, seninle güvenilir bir bağ kurmak istediğini gösterebilir.
Ancak, kendini duygusal anlamda bir "yara bandı" gibi hissetmemen oldukça önemli. Rahat hissetmiyorsan, bunun hakkında dürüstçe konuşabilirsin. Ne hissettiğini ve sınırlarını açıkça belirtmek, kafa karışıklığını gidermeye yardımcı olabilir. Yüz yüze görüşmeden evvel biraz daha tanımaya çalışabilirsin, belki aranızda gerçek bir arkadaşlık gelişir veya zamanla farklı bir yola evrilir. Başka zorlandığın konu varsa çekinmeden paylaş, buradayım! 😊