Yetimhane çıkışlıyım diye kaynanam düğün yapmak istemiyor. Ben değersiz miyim?

Kimsen yok o halde niçin düğüne gerek duyalim. Taki takan olmayacak dedi.
Arka mahalle de bir ev bulur kiralariz bir nikah yeter dedi.
Gururuma dokundu. Sevdiğim adam da yaparız dedi ama annesi çok kızdı.
Yetimhane çıkışlıyım diye kaynanam düğün yapmak istemiyor. Ben değersiz miyim?
Cevapla