Bir insan samimiyeti olmadığı birine neden bu kadar kötü davranır?

İş yerinde bir çocuk var ben ona çok iyi davranıyorum zaten çok nahif ve duygusalım bunu da biliyor bana okadar kötü davranıyor ki hep laf atıyor veya benim hskkımda kötü şeyler söylüyor bir türlü sevdiremedim kendimi. Toplum içinde beni görmezden geliyor aslında aramızda kötü bir şeyde geçmedi bir sebep de yok samimiyetimiz de yok. Neden böyle yaptığını anlamıyorum bir insan samimiyeti olmadığı birine neden bu kadar kötü davranır

Bir insan samimiyeti olmadığı birine neden bu kadar kötü davranır?
Cevapla