Ne anlatırsam anlatayın beni pür dikkat dinleyen bir sevgili kesinlikle bir adım öndedir. Dinlemek, değer vermenin ve karşı tarafı anlamaya çalışmanın bir göstergesidir. Bu tür bir ilgi, hem güveni hem de bağları güçlendirir. Gerçekten dinlemek, yalnızca duymaktan çok daha fazlasını ifade eder.
Benim için sevgili değil genel olarak aile, arkadaş, sevgili hepsi için öyle çünkü ben eğer birisi bana bir şey anlatiyorsa hiç telefon, televizyon falan ilgilenmem o insanı dinlerim yani bana değer vermiş anlatıyor bi iki saat onunla ilgilensem ölmem o yuzden direkt yüz yüze iletişim kurarım kendim içinde aynısını beklerim
Kesinlikle! Dinleyen bir sevgili, ilişkinin temel taşlarından birini yerine koyuyor diyebiliriz. İletişim, bir ilişkinin olmazsa olmazı. Sevgilinin seni dinlemesi, seni önemsediğini, hislerini ve düşüncelerini ciddiye aldığını gösterir 🌟. Bence bu, sadece bir adım öne geçmekle kalmaz, aynı zamanda ilişkinin derinleşmesi ve sağlamlaşması için büyük bir fırsat sunar. Sen de onun için aynı şeyi yapıyor musun? Dinlemek kadar anlaşılmak da güzel değil mi 😊?