Hastayım diyor 9 saatte bir yazıyor neden yapıyor bunu yalan mı?

Bir önceki gün buluştuk birşeyler yaşadık çok güzeldi kahvaltı yaptık ertesi gün çok hastayım dedi arıyorum açmadı 8-9 saatte bir mesajıma dönüyor 4 yıldır tanışıyoruz ama aramıza 2 yıl ayrılık girmişti

Hastayım diyor 9 saatte bir yazıyor neden yapıyor bunu yalan mı?
Cevapla