Depresyondayım diyip 2 hafta yazmayan sevgili bahane mi uyduruyordur yoksa gerçek midir?

Bi insanın gerçekten depresyonda olduğu nasıl anlaşılır? Benim için yaptığı şeyler geliyo aklıma seviyor diyorum, ama bazı hareketleri yuzundende sevmediğini düşünüyorum boga burcu ve susma huyu var kavgadan sonra veya en ufak kızsam günlerce yazmazdı, şimdi de depresyondayım diyor internette kedi videosu beğeniyor yorum atiyo arada whatsapa giriyo ama 2 haftadır konusmuyoruz sizce bu bir bahane mi?
Depresyondayım diyip 2 hafta yazmayan sevgili bahane mi uyduruyordur yoksa gerçek midir?
Cevapla