Erkekler neden kendilerine kalbini açan kadınların kıymetini bilmez?

Hep kendilerini süründürenleri seçerler sonra kadınlara laf ederler. Bir erkeğe iki kere kalbimi açtım ama banimle "lütfeten" konuştu. İstemezse mesajıma cevap bile vermemekte bir beis görmedi. Güya çok efendi çok iyi biri. Benim için kılını kipirdatmadi bir sweatını bile göndermedi bana hiçbir onuruna gitmedi. Sevmeyin kızlarım sevmeyin üzülürsünüz erkekler seveni değil ağzına sıçani seviyor :D

Güncellemeler
1 yıl
Ya sen canım misin niye engelliyorsun beni oevladi.
Güncellemeler
1 yıl
Annem "Yapma havalanmış anca" demişti de dinlememiştim. Erkeklere değmiyor cidden.
Güncellemeler
1 yıl
İTİRAFIMDIR Saçmaladım. Ben onu seviyordum ama o bana ilgi duymuyordu ve duymak zorunda da değildi. Kıskançlıktan deliye döndüm başkasıyla ilişkiye başladığını söyleyince. Olay bu. Karşılıklı sevginin var olduğu bir ilişki mümkün bu hikayede kimsenin bir kusuru yok. O dünya iyisi biri; bana hiçbir kabahati olmadı, yolu açık olsun.
Güncellemeler
1 yıl
Kizlar , isterse dünyanın en iyi insanı olsun , isterse aşkımızdan geberin gene de erkeğe açılmayın. Erkek sevince açılıyor da üstüne düşen her şeyi fazlasıyla yapıyor da. Yormuyor yani arada bırakmıyor. Özetle bu. Bir daha hayatta kimseye acilmam. Sevdiği de beni seviyorsa kendi gelsin ayaklarıma kırmızı halıyı sensin beni annemden babamdan güzelce istesin
Güncellemeler
1 yıl
Kızlar sakın. SAKIN erkeklere acilmiyorsunuz
Güncellemeler
1 yıl
Aşk bir yalan.
Erkekler neden kendilerine kalbini açan kadınların kıymetini bilmez?
Cevapla