Zamanın playboyu olarak yaşlandığını anlamak çok kötü değilmi?

aga bee 18 22 yaş arasındayken kızlar mesaj üstüne mesaj atardı her gün flörtler takılmalar kimlerle kimlerle takılırdık , yaş 25 oldu tip aynı tip ama yaşlandımmı bilmiyorum ne kızlar bakıyor ne dikkat çekiyorum içten içe çok üzücü aw ya
Zamanın playboyu olarak yaşlandığını anlamak çok kötü değilmi?
Cevapla