Yaşlandığını hissetmek insana koymuyor mu?

25 yaşındayım ama hissediyorum artık yaşlandığımı. Sokakta artık abla diyorlar bana.😪 18'lik kızlar abla diyor be.. Birkaç sene önce gayet gençmişim kimse abla demiyordu ahaha
Yaşlandığını hissetmek insana koymuyor mu?
Cevapla