Neden hiç bir kadın ilk adımı atan erkeğe olumlu yanıt vermez?

Ayşe, ben senden hoşlanıyorum.

- "Biz sadece arkadaşız "

- Peki öyle olsun...

Hayatımda bu diyalogu çok duydum.

Kimse istemedi beni...

Bu benimle mi alakalı yoksa hep böyle mi yapıyorlar ve neden?

Neden hiç bir kadın ilk adımı atan erkeğe olumlu yanıt vermez?
Cevapla