AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
25Cevap
ciddi olur
Yakışır gönlünüzce olsun 😅
Teşekkürler 😅
EyvAllah 😅
Zamanla ciddileşir
İyi düşünmek iyidir 😅 Gönlünce olsun 😅
Direk ciddi
Gönlünce olsun 😅 yakışır
Kim bilir..
Senden başka kimse bilemez 😅
Ciddi olur
Sevindim 😅 Gönlünüzce olsun
Sevgili olmaz
Sevgili olmaz derken nasıl yani 😅
Ciddidir
Ne güzel 😅 Gönlünüzce olsun
Olursa ciddi olur
Ne güzel 😅 Gönlünce olsun
Ciddi başlarim
Yakışır 😅 Gönlünüzce olsun
Niyeti
Ne demek istiyorsun 😂
niyetimiz ciddi.
MaşaAllah gönlünce olsun 😅
zamanla ciddi olur
Katılıyorum zamanla ciddi adım atılır 😅
zamanla
Ciddi adım zamanla atılır kabul 😅 başlangıç olarak ciddi bir adım atamayız 😅
Zamanla
Gönlünce olsun 🌸
Ciddi şekilde başlarım..
Sevindim, sizleri görmek güzel 😅 ameller niyetlere göredir hadisi şerif
Başlangıç önemlidir 😅
Mesela hiç evlilik düşünmeyen birisiyle başlangıç yapabilir misiniz 😅
Tanışmanın bir anlamı var mı buluşmanın görüşmenin 😅
Evlenmeden de olabilir neden olmasın aslında benim bahsetmek istediğim ciddilik iki tarafında gerçekten birbirini sevmesi ve birbirinin yanında olması tabi bu zamanda çoğu kişi sevgililiği başka yerlere çektiği için yanlış anlaşılabiliyor ama zaten evlilik istemeyen biriyim bende bu şekilde her zaman daha iyidir benim için her şey cinsellikten ibaret değil onsuz da ilişki yaşanabilir diye düşünüyorum.
Evet ciddi olmak için evlilik gerekmiyor imza gerekmiyor. Olabilir tabii ama mesela ölüm var, aramızda imza olursa malım mülküm kalır emekli maaşı kalır bir şey kalır yani aşkıma. İmza olmazsa nasıl olacak. Maaş alamaz..
Maalesef öyle günümüz ilişkileri menfaat ve çıkar üstüne heves ve zevk peşinde tükeniyor tüketiliyor
10 sene önce söylerdim mesele sevmek sevgili değil hemen hemen herkesin sevgilisi var ama sevdiği yok çanta gibi tanışıyorlar sevgililerini
Sokakta çiftler görüyorum aşktan sevgiden hiç iz ibare yok Ben sevdiğimle sokaktan geçsem kör bile hissedebilir buradan sevenlerin geçtiğini aşık bir genç geçtiğini
Gören duyan herkes anlar aşkımı sevgimi der yani bu çocuk seviyor belli
2. kız arkadaşım dokunmadım diye bırakmıştı. Ama bana kendini iyi aile kızı tanıtmıştı evlenmek istiyorum demiş hatta millete laf ediyordu onlar kötü falan filan diye
Evet onsuz da ilişki yaşanabilir 😅
Aklı fikri önceliği ya da tek derdi yatakta olan kadınları sevmiyorum bazıları evliliğin %90'ı yataktır diyorlar sevmiyorum onları duygusal romantik insan seviyorum ben
Kesinlikle öyle, maalesef bu zamanda sizin gibi düşünen insanlardan sayısıyla kaldı hele ki bu sitede böyle insanların kaldığını da görmek çok güzel Allah iyi insanları iyilerle karşılaştırsın devir kötü.
EyvAllah, Ben 10 senede önce de böyle düşünüyordum Allah için. Ama hayatıma kim girdiyse 3 tane kız arkadaşım oldu üçü de çok yaktı canımı her biri daha çok yaktı
Hayatım altı üstü oldu Ben de pes ettim zaten köpek almayı düşünüyorum köpeğimle ilgileneceğim onunla gezip tozacağım onunla hayaller kuracağım 😅
Canım öyle yandı ki artık yanar mı bilmiyorum yanacak bir can bıraktılar mı aklıma geldi yine canım yandı acıdı
Dürüst olsalarda hayatıma girmek isteyenler yani insanlar dürüst olsa ayrılıklar niye olur ki
Maske olmasa karakterleri makyajlı olmasa
Değişim güzeldir değişimi severim ama iyi olumlu yönde aksi olursa sahtekarlıktır iyi kötü olamaz
İnsanlar ilk başlarda iyi oluyor melek gibi geliyorlar sonra şeytanlaşıyorlar lanet olası pislikler
Amin inşaAllah da 😅 Kader kulun çabasına bağlıdır nasip kısmet kişinin kendisidir 😅
Evlilik ilişki sevgili aşk bunlar cüzi irade ihtiyari kaderdir 😅
Bazen darbe yemekte iyidir insanların gerçek yüzünü görmek için onları da Allah'a havale ediyorum herkes yaşattığını yaşar elbet. Köpek iyi hayvandır benimde kedim var 2 tane köpekte almak isterdim ama evde hiç bakılmaz ancak bahçe gibi yerlerde bakılır o da bizde olmadığı için anca yolda gördüğüm zaman mama falan verebiliyorum umarım sizde alırsınız hayvanlar insanlardan çok daha sadık ve temiz kalpli canlılardır.
Amin inşaAllah inanıyorum şahidi Allah olanın hakkı kimse de kalmaz yarına kalır ama yanına kalmaz...
Çok seviyorum hayvanları daha insancıllar, annem kabul etmiyor sırf köpek alabilmek için ayrı eve çıkacağım mecbur 😅
Ben evde bakmayı düşünüyorum eve alcam köpeğimi 😅eve alan çok ya 😅
Bahçe katı olursa dışarıya da güzel yuva yaparım 😅
Yaz için kendisi isterse dışarda yatabilir 😅
MaşaAllah size ne güzel 😅ben iki tane köpeği köpek kavgasında korumuştum 😅
Alıyorum bir şeyler salam vb şeyler 😅
Aynen öyle şu an elim alçıda 😅 iyileşir iyileşmez niyetim var 😅
Evde de bakılmaz ama ya benim arkadaşımın da köpeği var afedersin canının istediği yere zıçıyor her yere bez sermiş arkadaşım ve evde çok kötü kokuyor en iyisi bahçe bence geçmiş olsun size de
Bilmiyorum ki vallahi herhalde akıllı uslu olur her yere yapmaz yani 😅 zaten yavruyken alacağım eğitim verilmez mi acaba 😅 her yere yaparsa sıkıntı yani sevmem öyle 😅
Bazı köpekler tuvaleti geldi mi dışarı çıkmak istiyor belli diyor 😅
Ben direkt uslu olduğunu hayal etmiştim 😅
Evet evet sıkıntı doğru söylüyorsun 😅 dışarıda yatsın o zaman teşekkür ederim sağ ol 😅
Soruma gelen herkesin sorusuna gittim 😅
Sen soru sordun mu platformda 😅
Bahçeye eğitirseniz olabilir aslında onun haricinde evde yapacak bir yer yok yani kediler gibi kuma yapamazlar mesela ben ilk kedimi aldığımda kendi kendine kumuna gidip yapmıştı ben bir şey yapmadan köpekler daha kolay anladıkları için kolay olur bahçeye yapsalar. Ben hiç soru sormadım sadece cevaplamak için giriyorum buraya eski hesabım vardı orada soru falan sorardım da burada hiç sormadım.
Eğitmeyi deneyeceğim 😅 oyunlar oynamak istiyorum bir sürü hayalim var 😅 köpeğimi mutlu etmek istiyorum 😅 onunla ilgilenmek iş güç harici
YouTube'dan bakarım artık eğitim veren eğitimlere olmazsa ücretli yaptırırım beceremezsem 😅
Emeğine sağlık yazdıkların için varsa geleyim diyecektim 😅
Canımız sağolsun o zaman 😅
Gönlünce olsun huzurlu ve mutlu geceler diliyorum 🌸
Evet eğlenceli oluyor ya iş çıkışı eve geliyorum kapıyı açıyorum kedilerim karşılıyor beni bi de insandaki stresi azaltıyorlar psikologtan daha iyiler diyebilirim. Bence de YouTube dan bakın olmadı köpek eğitmenine verirsiniz. Sizinde emeğinize sağlık hayırlı geceler🙂
Telefonu koydum bildirim gelmedi vallahi. Kusura bakma.
Ben de çok eğlenceli olacağını düşünüyorum kedi alırdım aslında ama ben şey düşünüyorum köpeğimle birlikte daha çok insanın koruyabiliriz göz kulak olabiliriz her şeye müdahale ederim maydanoz olurum çevriminde
Köpek gücüme güç katar 😅
İyi anlamda zorbaları sevmiyorum zorbalara engel oluruz birlikte
Bence de daha iyiler 😅 çünkü hayvanlarda menfaat ve çıkar yok yahu
EyvAllah 🌸
Evet köpekler daha enerjik oluyor benim iki kedim de sabahtan akşama kadar fosur fosur uyuyorlar 😹 ben bazen uyandırıp seviyorum onları. Bende hiç sevmem zorba insanları pitbull köpeği salıcaksın üstlerine bir daha zorbalık falan yapamazlar 😅 alırsanız hangi cins köpek alıcaksınız bu arada ben yavru falan düşündüm ama büyük alıcaksınız heralde
Allah Allah 😂 bizim burada parkta kediler var hiç uyumuyorlar vallahi 😂 aslında kedilerden huylanırdım birazcık pati atarlar diye artık alıyorum seviyorum sahip çıkıyorum en son parkta oturuyorduk abimlerle abim kediyi kovmaya çalıştı üzüldüm canım acıdı dedim abi niye kovuyorsun Ne yaptı sana ben aldım kediyi ben sevdim
Sevecek insan olmayınca ne yapalım bari hayvan sevelim onlar da beni seviyor 😅
Çok güzel düşünüyorsun lanet olası pislikler 😅 kendimi bildim bileli gençlerdeyim çocuklarla semt abisi sayılırım nice çocuğun küçük fotoğrafı var bende binlerce boyum kadar oldu çoğu
Müslüman müslümanın kardeşidir diyorum gücüm yettiğince müdahale ediyorum 😅
Mesela en son parkta bir olay olmuştu 30-40 kişi toplandı ulan dedim Allah Allah herhalde bunların mevzuları var
Yok dediler abi senin için geldik 😅 hepsine teşekkür ettim dedim Allah razı olsun mutlu oldum gençler 😅
Korksam bile müdahale ederim yani 😅 iyilik iyidir 😅
Pitbull sıkıntı ya elinden alamam şimdi 😅 aklımda kurt var Alman kurdu var K9 diyorlar herhalde arka sokaklar'daki mesut'un köpeği ismine kurt koyacağım Tarkan'ın filmindeki gibi atıl kurt saldır kurt koru beni kurt Arkanda ben varım devam et kurt 😅 eskiden köpeğim vardı onu salıncakta sallardım tahterevalliye binerdik birlikte 😅
Evet evet yavru düşünüyorum yavru alacağım bana daha iyi alışır 😅 büyük olursa belki söz dinlemez 😅 ağaç yaşken eğilir 😅 ama emeklesin yani çok da bebek olmasın 😅
Haçiko filmini izlemiştim o köpeği de seviyorum ama emin değilim rottweiler'ı düşünüyorum 4 tane falan var kafamda 😅
Pitbull harcı tavsiyen var mı
Benim kediler bozuk galiba 😅 keşke kalkıp oynasalar da biraz hiiç sadece yemek yerler uyurlar bi de kilolu benimkiler heralde onun ağırlığından uyku çöküyor üstlerine 😅 ne güzel ya iyidir çocuklar da sevmiş sizi abileri olarak görüyorlar demek bende aynı şekil okula gittiğim zamanlar genelde sınıfta sessiz kişilere zorbalık yapan saçma insanlara bende müdahele ederdim tabi bizim arkadaş ortamı falan vardı hemen susarlardı karışamazlardı daha 😅
Aynen yavru daha iyidir büyük alırsanız alışması zor olur
Benimde babamın eskiden köpeği varmış tabi ben doğmadan önce annemle yeni evlendikleri zaman siyah renkte büyük köpek bahçede besliyorlarmış annem şey derdi kapıya çamaşır asmaya bile korkuyordum köpek yüzünden diye sonra babam başkasına vermiş annem korkuyor diye 😅
En alttaki yazıyı görmemişim ya ben golden köpekleri çok seviyorum hatta babamın arkadaşının vardı bi tane çok tatlıydı babamın çalıştığı yerin sokağında dolaşıyordu ne zaman babamın yanına gitsem kokumu alır koşar yanıma gelirdi evin kapısına kadar çok tatlıydı ama sert yapılı köpek istiyorsanız golden olmaz tabi Sibirya kurtları da çok tatlı gözleri boncuk gibi oluyor
Evet bozuk olabilirler 😂 kuryelik yaptığım için bazı müşterilere gidiyorum kediler çıkıyor tosun gibi Ulan diyorum Bu nasıl kedi 😅
O zaman normaldir ya kilolu olunca kilolu insan da zor hareket eder 😅
Çocukları çok seviyorum mesela 10 yaşında komşu kızı abur cubur almış gel abi diyor dertleşelim kola da almış bile 😅
Ben de çocuk oldum koruyan yoktu çok ezildim küçükken minikken 😅
Bazıları diyor işte abim yok hemen numaramı veriyorum ben varım diyorum kardeşim beni abin say haklı olduğun her zaman seni korurum diyorum arkanda olurum 😅
MaşaAllah bizim okulda da vardı lisede ortaokulda hanım ablalar 😂
Çevremde de çok var kavgacı kızlar hepsi minik maksimum 18 😅 sürekli kavga anlatıyorlar mevzu 😂 abi şöyle yaptım böyle yaptım 😂😂😂
Diyorum azıcık uslu durun efendi olun yahu 😂 insan her gördüğünde mi mevzu anlatır 😂
Doğma büyüme aynı semtte oturuyorum herkesle de selamım var sohbetim 😅 çok şükür 😅
Kolu Komşu herkes seviyor beni ama Ne bileyim insan yari tarafından sevilmesi bir başka 😅
Mesela parkta ablalar teyzeler gel seni adalara götürelim dediler bir ay falan oluyor yok dedim gitmek istemiyorum 😅 çok ısrar etmişlerdi 😅
Köpeğimi alacağım gideceğim Üsküdar sahiline 😅 köpeğime mangal yapacağım 😅😂
Vallahi ben köpeğimi satmam zaten aşkı ikinci planı aldım yani hayatıma gelecek birisi için köpeğimi bırakırsam bana yakışmaz delikanlılığa sığmaz 😅
Hayvan da olsa ben seviyorsam seviyorumdur yani delikanlı gibi her türlü 😅
Sevgili gider ama köpek gitmez 😅
Ne diyeceğimi bilemedim 😅 eskiden olsa belki ben de bırakırdım ama artık olmaz
İnsanların sevgisine inanmıyorum 😅 köpeğime sarılırım anasını satayım 😅
Golden ben de seviyorum ama çok tatlı ya hiç korkutucu bir tipi yok Hiç sert Golden görmedim 😅 sanki o beni korumaz gibi 😂 süs köpeği ya
Evet Sibirya kurdu da olabilir düşünüyorum birkaç tane köpek filmi de izlemiştim beyaz diş kurt köpekleri çok iyiydi keşke daha önce bir köpeği sevseydim be 😅
Hani Memati diyordu ya kedi bile sevmedim kedi 😂 artık seviyorum 😂😂
https://youtu.be/FH1rs8ZCvM4?si=GVjBatffMSv5k8Ix
Sizin oralar baya güzelmiş ya herkes birbiriyle yakın eskiler geldi aklıma 😅 bizim burada hiç öyle değil hatta düşman gibiyiz komşularla. Evet ya köpekler çok sadık olurlar bi de bende çok seviyorum korumak içinse kangallar fena olur ya da Doberman. Dksksk memati kedi sevilmez mi 😅
Nerede yaşıyorsun sen 😅 bizim burada komşuluk var binadaki herkes hatta sitedeki herkes hemen hemen beni tanır oturduğum sitedeki ailemi de tanırlar geniş çevrede herkes bilir 😅
Bir de kurye olunca sürekli sağa sola her yere yolda gördüğüme müdahale ediyorum tanışıyoruz 😂
Hep bir kızı kurtarmayı hayal etmiştim belki bana aşık olur dizilerde filmlerde öyle oluyordu 😅 kurtardıklarım ya küçük ya da büyük ya da erkek 😂 denizde 4 kişiyi kurtardım hepsi erkekti 😂
Komşuluk çok önemli benim için
Allah'a ve ahiret gününe iman eden kimse komşusuna eziyet etmesin misafirine ikramda bulunsun ya hayır konuşsun ya da sussun hadis-i şerif 😅
Doberman biraz korkunç duruyor ben bile korkuyorum 😂
Çevremde çocuk çok ya korkunç olmasın çok da 😂
Sibirya kurdu kurt Alman kurdu ya da rottweiler 😅
Öyle demişti gamze'ye 😅
Köpek severdim ama kedilerden uzak dururdum 😅
Artık seviyorum vallahi 😅
Ben istanbuldayım ya ama ben soğuk olduğum için insanlara karşı büyük ihtimalle bu yüzden sevmiyor komşular 😅
İstanbul çok büyük ama bende doğma büyüme yaşıyorum 😅 soğuk insanları kim sever ki 😅
Ben mesela mahkeme suratlı asık suratlı insanları sevmiyorum 😅
Tebessüm etmek sadakadır 😅
Güler yüzlü olmak lazım 😅 tanımasam bile soruyorum teyze yardımcı olayım mı amcaya yardımcı olayım mı Ben taşırım poşetleri motora alıyorum arabaya alıyorum komşular bazen sesleniyor ya da insanlar ekmek alır mısın şunu buna alır mısın alıyorum yani elime yapışmaz 😅
Ben mesela sevdiğim insanları görünce selamlaşınca mutlu oluyorum 😅
Ama şey çok sömürdüler kullandılar insanlara çok borç verdim geri vermediler 😅
Zaten insanlara gerek yok 😅 sıkıldım artık 😂
Eşya taşıyan olur yardımcı olurum 😅
Kalabalık şehirleri sevmiyorum da iş imkanı hastane sağlık imkanı yoksa giderdim köyüme 😅 Kastamonu Cide sahil oh mis 😅
Ben aslında dışardan öyleyim ya beni tanıyanlar severler yani tanımadıklarıma karşı soğuk davranırım bence herkese öyle olunması gerek
Bilmem Bir kez gönül kırdın ise bu kıldığın namaz değil demiş Yunus Emre 🌸
Küçükken camilerde biraz da çok şey öğrendim 😅
Nice talebelerim oldu 😅
Bir de çok sırlar dünyası sır kapısı kalp gözü bir şeyler bir şeyler izledim iyilik içime işlemiş tutamıyorum kendimi 😂😂
Ben soğuk olduğunu düşünmedim mesela 😅 aksine samimi gördüm
Peki hayatında kimse var mı kediler hariç?
İyilik güzeldir ya ama iyi niyetimizi suistimal etmeseler daha iyi olucak 😅 kediler hariç ailem var o kadar
Vallahi çocuklar harici gençler harici suistimal ettiler 😅 borç verdiklerim yüzünden 4 sene gece gündüz çalıştım ben 18 saat 😅
İnsanlardan kaçıyorum mümkün olduğunca 😅
İyi niyetin suistimal edenlerin Allah belasını versin lanet olası pislikler 😅
Bir Allah'ın kuluna menfaat için yaklaşmıyorum yaklaşmadım
Her sene numaramı değiştiririm mesela 😅 bazen yılda iki üç kere 😅
İşi düşenler köpek gibi yalvarıyor 😂
Bugün hafta içi 😅
Çalışıyor musun 😅 ev hanımı mısın 😅
Aile ile yaşamak güzel keşke annem köpeğe izin verse ama izin vermiyor 😅
Niye uyumadın ki 😅
Borç alıp vermemek çok iğrenç bir durum ya hiç borç almak zorunda kalmadım ama kalsam da vermemezlik yapamam ne yapar ne eder ödemeye çalışırım kimsenin hakkına girmem ya sonuçta kimse parasını kolay kolay kazanamıyor. Ben çalışıyorum tabi öğlenciyim yarın uyku tutmadı nedense sen neden uyumadin 😅
Evet berbat iğrenç lanet olası pislikler ya. Çok yalvarıp yakalıyorlar dayanamayıp derdim verdim geri vermediler. 😅
Nefsim için kavga etmeyi sevmiyorum. İnsanlık için kavga ederim ama nefsim için bana saldırmayana saldırmam öyle bir huyum var. 😅
Biri bana borcunu vermedi diye gidip onu dövemem 😅
Kafasına gözünü kırsam elime geçecek 😅
Bir kardeşim dedi abi dedi borcunu söylediği günde veren bir tek sen oldun dedi 😅
Söz tutmaya dikkat ederim özü sözü bir olmalı insanın😅
Sözünde durmayan bir insan insan değildir diye düşünüyorum uzak durmak lazım 😅
MaşaAllah sana 😅 yakışırrr
Çok güzel düşünüyorsun vallahi 😅
Bir an öğrenci sandım acaba dedim ne öğrencisi 😅
Rabbim güç kuvvet kolaylık versin Ama uyuman lazım uykusuzluk kötü işe gidecekmişsin
Biraz sen biraz da Kore dizisi yüzünden 😅 izlemeyi seviyor musun ya da Kore dizileri sever misin 😅 bir sürü not ettim ileride aşkımla izlerim diye 😅 izleyip beğendiklerimi
Benim başıma gelmedi umarım gelmez 😅 sana da geçmiş olsun öyle gerçekten kafasını gözünü kırsan ne olucak yani. Sende aynı şekilde merhametli insanın ortak noktamız sanırım 😅 yazıyı atarken düşündüm acaba öğrenci diye düşünür mü sonra dedim başka ne yazıcam sjsjs Amin teşekkür ederim. Hiç Kore dizisi izlemedim ama arkadaşım bağımlısı 😅 tavsiyen varsa alırım kaydederim notlarıma izlerim bi ara 🙂
Hiç kimseye borç verme, başıma gelmez derken borc verme sakın anlamıyorum insanları ailesi yok mu anası babası yok mu akrabası yok mu banka yok mu 😅 gelip bana yalvarıyorlar 😂😂
Merhamet hassas noktam hep merhamette kanaatkar ve fedakar bir eş diledim Rabbimden 😅 bir insanda bu üçü var ise melek gibi bir şeydir herhalde 😂
Bende var 😂
Sen de haklısın doğru söylüyorsun 😂 bir an yaşını soracaktım yaşın kaç diyecektim 😂
Ne okulu ne öğrencisi 😂
Ricalarimi iletiyorum 😅
Hiç izlemediysen izleme bence bağımlısı olursun falan çok güzel oluyor ya 😅 ben bayılıyorum vallahi hep kendimi hayal ediyorum dizisini bir de hayalimdeki aşkımı birlikte oynuyoruz sanki 😅
Var var bir sürü 😅
Sırasıyla izlediklerim hepsinde aşk var fantastik aşk aksiyonlu aşk gizemli aşk maceralı aşk 😅
The Legend of the Blue Sea
The King: Eternal Monarch
You Are My Hero
Cute Bodyguard
Love is Deep
Descendants of the Sun
The Uncanny Counter
İtaewon class
Tale of the Nine Tailed
Weak Hero Class
Moon Lovers Scarlet Heart
He is psychometric
While You Were Sleeping
Big mouth
İki dünya bir aşk Kore
Train Kore
Life on mars Kore
Signal
Voice
My secret terrius
Ghost Kore
Faith
Crash Landing on You
Vangabond Kore supper
A korean odyssey
The king 2 hearts
My girlfriend is a gumiho
You are all surrounded
Lawless lawyer
Time between dog and wolf
Again My Life
Two weeks
Scholar Who Walks the Night
Flower Of Evil
Briliant Legacy
İ'm not robot
My Love From The Star
Sen benim kaderimsin Kore tr dublaj
İnanılmaz erkek arkadaşım
My Id is Gangnam Beauty
The Wolf Çin
Secret Garden
Mause
Healer
City hunter şehir avcısı
Myprinces
İris
Player
Black
You ara my destiniy fated to love you
Moving
Remember War of the son
Taxi driver
Hotel del luna
Şu an hotel del luna da yım hayaletli aşk 😂
Büyük ihtimalle sen herkese borç para verdiğin için senden istemeye geliyorlar. Bir kaç kere rededersen istemeyi bırakırlar ya seninde işin zor insanların düşünmesi gerekiyor çok değişikler gerçekten. Ama senin liste baya kabarık ben fazla dizi izlemiyorum sen ordan en beğendiğin 3 tanesini yaz onları izlerim 😅
Benim şimdi kaçmam gerekiyor çünkü telefonumun şarjı bitecek sen yazarsın oraya ben izlerim onları 😅 bir dahaki sorunda görüşürüz artık 😅 hayırlı geceler aslında sabahladık ama 😂
İyilik iyidir dedim hep insana benziyorlardı verdim işte öyle Ama genelde hep reddediyorum yok diyorum da öyle böyle değil çok yüzsüzler yalvarıyorlar yakalıyorlar çok kötü yalvarıyorlar dayanamadım 😅
Ama artık vermiyorum inşaAllah vermeyeceğim
İnsanlar insan değil lanet olası pislikler
Sigara sağlığa zararlı ama insanlar kadar değil 😅
Çok seviyorum ben dizi izlemeyi 😅 hayallerde yaşıyorum aşkı😅
Olurrr
The Legend of the Blue Sea
The King: Eternal Monarch
My girlfriend is a gumiho
İçimden bunlar geldi 😅 seçmek çok zor ama seçtim işte 😅
Birlikte izleyebiliriz istersen 😅
EyvAllah hoşçakal huzurlu ve mutlu sabahlar tatlı rüyalar diliyorum 😅
Olur görüşmek üzere 😅
He valla sabah oldu 😅 güzel oldu Allah'a emanet 🌸
Gerçekten yüzsüzler ya uzak dur sende onlardan inşallah vermezsin bi daha 🤣 gerçekten öyle ya sigara zararlı derler aksine dostum gibi ben seviyorum ya yalnız kalınca direk sigaraya sarılıyorum sjsj tamam ben üçünü yazdım izlerim inşallah birlikte izleriz derdim de benim ne zaman izleyeceğim belli olmuyor 2 bölüm izliyorum 1 ay sonra 3. Bölüme geçiyorum yani pek vakit olmadığı için 😅
Evet yüzsüz köpekler uzak durmaya çalışıyorum 😅 aşağı yukarı bir haftadır telefonlarım kapalı ne WhatsApp ne telegram
😅
Amin amin inşallah
Ben de çok seviyorum sigarayı hiç bırakmadı beni
Tıbki sahte dostlar gibi sadece param varken var yanımda
Sarıl sarıl sarılalım 😅
İyi yapmışsın 😅
Canın sağ olsun ne yapalım 😅
Çalışmıyorsam dizi izliyorum çalışıyorsam da işten çıktıktan sonra müsait oldukça izliyorum mesela şu anda izliyorum 😂
Hoş geldin 😅 iş nasıl geçti nasılsın
Hoşbuldum 🙂. Güzel benzetme gerçekten o da paramız varken yanımızda sadece 😅 Bende bazen çok sıkılınca telefonu kapatıp çıkarım yürüyüşe uzun uzun yürürüm sonra gelirim eve. Ben çok dizi izlemem ya müzik dinlemeyi daha çok severim ama saran dizi varsa da izlerim arada. İş yine her zamanki gibi normaldi seni sormalı.
Hoş gördüm. Üzgünüm geciktim. Yemek yiyordum. Çıkmam gerekmişti maalesef..
Yıllar önce yapmıştım bu benzetmeyi. Hep farkındaydım.
Nice sözlerim vardı ama bıraktım yazmayı not defterinde kayboldu nasıl canım acıdı bilsen O kadar şey yazmıştım ki gitti kayboldu hepsi..
Telefonu kapatmak iyi fikir kaç gün oldu bilmiyorum 3-5 gün kapattım yakın zamanda Daha bugün baktım Telegram WhatsApp 😅
Yürümeyi seviyorum da yalnız yürümek hiç güzel değil 😅 köpek alınca onunla yürürüm artık 😅 doğa yürüyüşünü seviyorum sahile yürüyüşünü seviyorum 😅 şarkı dinlerken eşlik etmeye bayılıyorum küçüklüğümden beri severim şarkı söylemeyi
Her telden 😅
Hımm sıradan olması her zamanki gibi normal kötü bir şey olmadığı için iyi sevindim
Sabaha karşı uydum zaten akşam üstü kalktım ye iç dizi bu aralar böyle geçiyor günüm pek çıkmıyorum dışarıya 😅
Ama güzel geçiyor çok şükür 😅 diziler beni çok mutlu ediyor 😅 kendimi dizide hayal ediyorum ve sevdiğimi olmasa da 😅
Sorun değill. Nasıl kayboldu ya olsun sende yenilerini yazarsın bende çocukken günlük tutardım sonra sinirlen çöpe atmıştım nedenini bende bilmiyorum 😂 ben tek yürümeyi daha çok seviyorum nedense ya yalnızlık beni daha iyi hissettiriyor kalabalıktan nefret ederim. İyi yapmışsın sende bende iş olmadığı zamanlar gece uyumam gündüz full yatarım 😂 Bende aynı dizi izleyince orada sevdiğim karakter gibi görüyorum kendimi kdkddk
Anlayış için teşekkür ediyorum. 🌸
Soruma an itibariyle geldim. Bütün bildirimleri bitirdim. 😅
Vallahi bilmiyorum kayboldu işte, liseden beri yazdıklarım vardı hatta ilkokuldan beri ilkokul 4 sınıfta yazmıştım ilk şiirleri
Yenilerini yazamam yazacak Bir Yürek kalp kalmadı benden Umut kalmadı
Hevesim de kalmadı
Günlük Ben de tutuyordum 😅 ama o da yok O da gitmiş 😅
Kalabalık değil de kuru kalabalıktan nefret ediyorum 😅 sevdiklerimle olmayı seviyorum 😅 sevgilerini samimi bulduğum inandığım kişiler yine genelde mahallemin çocukları ve komşularımlayım ablalar teyzeler 😅 parkta masama gelirler ya da ben onlara giderim ikram mikram 😅 şarkı şiir takılırız hep 😅
Ya da oyun oynarız miniklerle 😅
Düzene sokmam lazım uykuyu 19'unda kontrol var alçı için 😅 İnşaAllah sonuçları iyi olur 😅
Sevindim Ne güzel 😅 başladın mı hiç açtın mı? Hayalperest olmak güzel 😅
Zamanla tabi ki
Mesela ne kadar zaman 😅
Ben takilma amaciyl başlarım
Kendiniz gibi birini bulmanız dileğiyle 😅 gönlünüzce olsun
bakireydi ciddi. değilse gayriciddi.
Hiç ciddi olmadım
Zamanla ciddi
Zaten zamanla ciddi adam atılır 😅 gönlünüzce olsun
Eyvallah