• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

Sevgili olduğunuzda niyetiniz ciddi mi yoksa zamanla mı ciddi olur? (Sayfa 2)

Kim-Bilir-Belkidee
Kim-Bilir-Belkidee Takip Et
FenomenMaster Yaş: 31
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
136
Yapay Zekaya Sor
Sevgili olduğunuzda niyetiniz ciddi mi yoksa zamanla mı ciddi olur?
Cevapla
Sevgili Soruları Sevgi Soruları Evlilik Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
19 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

59

Cevap

25

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • Wantutriforooo
    Wantutriforooo Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 97%
    1 yıl

    ciddi olur

    1
    3 Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Yakışır gönlünüzce olsun 😅

      Yorumla
    • Wantutriforooo
      Wantutriforooo
      1 yıl

      Teşekkürler 😅

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      EyvAllah 😅

      Yorumla
  • AliceMixfield
    AliceMixfield Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 9,7b cevap paylaştı.

    Zamanla ciddileşir

    1
    1 Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      İyi düşünmek iyidir 😅 Gönlünce olsun 😅

      Yorumla
  • userrr1818
    userrr1818 Takip Et
    Guru Yaş: 20 , eic 100%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 740 cevap paylaştı.

    Direk ciddi

    1
    1 Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Gönlünce olsun 😅 yakışır

      Yorumla
  • Sekiz
    Sekiz Takip Et
    Master Yaş: 109 , eic 99%
    1 yıl

    Kim bilir..

    1
    1 Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Senden başka kimse bilemez 😅

      Yorumla
  • belkirap1
    belkirap1 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29 , eic 97%
    1 yıl

    Ciddi olur

    1
    1 Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Sevindim 😅 Gönlünüzce olsun

      Yorumla
  • Blackgiysilikız
    Blackgiysilikız Takip Et
    Xper 6 Yaş: 23 , eic 100%
    1 yıl

    Sevgili olmaz

    1
    1 Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Sevgili olmaz derken nasıl yani 😅

      Yorumla
  • MarllboroRed m
    MarllboroRed Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 100%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 14,7b cevap paylaştı.

    Ciddidir

    1
    1 Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Ne güzel 😅 Gönlünüzce olsun

      Yorumla
  • YorgunBirCicek
    YorgunBirCicek Takip Et
    Master Yaş: 23 , eic 98%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 3,1b cevap paylaştı.

    Olursa ciddi olur

    1
    1 Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Ne güzel 😅 Gönlünce olsun

      Yorumla
  • beyzbolsopası
    beyzbolsopası Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 99%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Ciddi başlarim

    1
    1 Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Yakışır 😅 Gönlünüzce olsun

      Yorumla
  • Perikızı0007
    Perikızı0007 Takip Et
    Master Yaş: 22 , eic 100%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 3,6b cevap paylaştı.

    Niyeti

    1
    3 Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Ne demek istiyorsun 😂

      Yorumla
    • Perikızı0007
      Perikızı0007
      1 yıl

      niyetimiz ciddi.

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      MaşaAllah gönlünce olsun 😅

      Yorumla
  • tt_Escape_tt
    tt_Escape_tt Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 97%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 16,3b cevap paylaştı.

    zamanla ciddi olur

    1
    1 Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Katılıyorum zamanla ciddi adım atılır 😅

      Yorumla
  • İstilacıTürrİnsan
    İstilacıTürrİnsan Takip Et
    Xper 6 Yaş: 22 , eic 100%
    1 yıl

    zamanla

    1
    1 Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Ciddi adım zamanla atılır kabul 😅 başlangıç olarak ciddi bir adım atamayız 😅

      Yorumla
  • gizemlikız356
    gizemlikız356 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 20 , eic 100%
    1 yıl

    Zamanla

    1
    1 Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Gönlünce olsun 🌸

      Yorumla
  • Catherinehill
    Catherinehill Takip Et
    Xper 4 Yaş: 33
    1 yıl

    Ciddi şekilde başlarım..

    1
    41 Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Sevindim, sizleri görmek güzel 😅 ameller niyetlere göredir hadisi şerif

      Başlangıç önemlidir 😅

      Mesela hiç evlilik düşünmeyen birisiyle başlangıç yapabilir misiniz 😅

      Tanışmanın bir anlamı var mı buluşmanın görüşmenin 😅

      Yorumla
    • Catherinehill
      Catherinehill
      1 yıl

      Evlenmeden de olabilir neden olmasın aslında benim bahsetmek istediğim ciddilik iki tarafında gerçekten birbirini sevmesi ve birbirinin yanında olması tabi bu zamanda çoğu kişi sevgililiği başka yerlere çektiği için yanlış anlaşılabiliyor ama zaten evlilik istemeyen biriyim bende bu şekilde her zaman daha iyidir benim için her şey cinsellikten ibaret değil onsuz da ilişki yaşanabilir diye düşünüyorum.

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Evet ciddi olmak için evlilik gerekmiyor imza gerekmiyor. Olabilir tabii ama mesela ölüm var, aramızda imza olursa malım mülküm kalır emekli maaşı kalır bir şey kalır yani aşkıma. İmza olmazsa nasıl olacak. Maaş alamaz..

      Maalesef öyle günümüz ilişkileri menfaat ve çıkar üstüne heves ve zevk peşinde tükeniyor tüketiliyor

      10 sene önce söylerdim mesele sevmek sevgili değil hemen hemen herkesin sevgilisi var ama sevdiği yok çanta gibi tanışıyorlar sevgililerini

      Sokakta çiftler görüyorum aşktan sevgiden hiç iz ibare yok Ben sevdiğimle sokaktan geçsem kör bile hissedebilir buradan sevenlerin geçtiğini aşık bir genç geçtiğini

      Gören duyan herkes anlar aşkımı sevgimi der yani bu çocuk seviyor belli

      2. kız arkadaşım dokunmadım diye bırakmıştı. Ama bana kendini iyi aile kızı tanıtmıştı evlenmek istiyorum demiş hatta millete laf ediyordu onlar kötü falan filan diye

      Evet onsuz da ilişki yaşanabilir 😅

      Aklı fikri önceliği ya da tek derdi yatakta olan kadınları sevmiyorum bazıları evliliğin %90'ı yataktır diyorlar sevmiyorum onları duygusal romantik insan seviyorum ben

      Yorumla
    • Catherinehill
      Catherinehill
      1 yıl

      Kesinlikle öyle, maalesef bu zamanda sizin gibi düşünen insanlardan sayısıyla kaldı hele ki bu sitede böyle insanların kaldığını da görmek çok güzel Allah iyi insanları iyilerle karşılaştırsın devir kötü.

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      EyvAllah, Ben 10 senede önce de böyle düşünüyordum Allah için. Ama hayatıma kim girdiyse 3 tane kız arkadaşım oldu üçü de çok yaktı canımı her biri daha çok yaktı

      Hayatım altı üstü oldu Ben de pes ettim zaten köpek almayı düşünüyorum köpeğimle ilgileneceğim onunla gezip tozacağım onunla hayaller kuracağım 😅

      Canım öyle yandı ki artık yanar mı bilmiyorum yanacak bir can bıraktılar mı aklıma geldi yine canım yandı acıdı

      Dürüst olsalarda hayatıma girmek isteyenler yani insanlar dürüst olsa ayrılıklar niye olur ki

      Maske olmasa karakterleri makyajlı olmasa

      Değişim güzeldir değişimi severim ama iyi olumlu yönde aksi olursa sahtekarlıktır iyi kötü olamaz

      İnsanlar ilk başlarda iyi oluyor melek gibi geliyorlar sonra şeytanlaşıyorlar lanet olası pislikler

      Amin inşaAllah da 😅 Kader kulun çabasına bağlıdır nasip kısmet kişinin kendisidir 😅

      Evlilik ilişki sevgili aşk bunlar cüzi irade ihtiyari kaderdir 😅

      Yorumla
    • Catherinehill
      Catherinehill
      1 yıl

      Bazen darbe yemekte iyidir insanların gerçek yüzünü görmek için onları da Allah'a havale ediyorum herkes yaşattığını yaşar elbet. Köpek iyi hayvandır benimde kedim var 2 tane köpekte almak isterdim ama evde hiç bakılmaz ancak bahçe gibi yerlerde bakılır o da bizde olmadığı için anca yolda gördüğüm zaman mama falan verebiliyorum umarım sizde alırsınız hayvanlar insanlardan çok daha sadık ve temiz kalpli canlılardır.

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Amin inşaAllah inanıyorum şahidi Allah olanın hakkı kimse de kalmaz yarına kalır ama yanına kalmaz...

      Çok seviyorum hayvanları daha insancıllar, annem kabul etmiyor sırf köpek alabilmek için ayrı eve çıkacağım mecbur 😅

      Ben evde bakmayı düşünüyorum eve alcam köpeğimi 😅eve alan çok ya 😅

      Bahçe katı olursa dışarıya da güzel yuva yaparım 😅

      Yaz için kendisi isterse dışarda yatabilir 😅

      MaşaAllah size ne güzel 😅ben iki tane köpeği köpek kavgasında korumuştum 😅

      Alıyorum bir şeyler salam vb şeyler 😅

      Aynen öyle şu an elim alçıda 😅 iyileşir iyileşmez niyetim var 😅

      Yorumla
    • Catherinehill
      Catherinehill
      1 yıl

      Evde de bakılmaz ama ya benim arkadaşımın da köpeği var afedersin canının istediği yere zıçıyor her yere bez sermiş arkadaşım ve evde çok kötü kokuyor en iyisi bahçe bence geçmiş olsun size de

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Bilmiyorum ki vallahi herhalde akıllı uslu olur her yere yapmaz yani 😅 zaten yavruyken alacağım eğitim verilmez mi acaba 😅 her yere yaparsa sıkıntı yani sevmem öyle 😅

      Bazı köpekler tuvaleti geldi mi dışarı çıkmak istiyor belli diyor 😅

      Ben direkt uslu olduğunu hayal etmiştim 😅

      Evet evet sıkıntı doğru söylüyorsun 😅 dışarıda yatsın o zaman teşekkür ederim sağ ol 😅

      Soruma gelen herkesin sorusuna gittim 😅

      Sen soru sordun mu platformda 😅

      Yorumla
    • Catherinehill
      Catherinehill
      1 yıl

      Bahçeye eğitirseniz olabilir aslında onun haricinde evde yapacak bir yer yok yani kediler gibi kuma yapamazlar mesela ben ilk kedimi aldığımda kendi kendine kumuna gidip yapmıştı ben bir şey yapmadan köpekler daha kolay anladıkları için kolay olur bahçeye yapsalar. Ben hiç soru sormadım sadece cevaplamak için giriyorum buraya eski hesabım vardı orada soru falan sorardım da burada hiç sormadım.

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Eğitmeyi deneyeceğim 😅 oyunlar oynamak istiyorum bir sürü hayalim var 😅 köpeğimi mutlu etmek istiyorum 😅 onunla ilgilenmek iş güç harici

      YouTube'dan bakarım artık eğitim veren eğitimlere olmazsa ücretli yaptırırım beceremezsem 😅

      Emeğine sağlık yazdıkların için varsa geleyim diyecektim 😅

      Canımız sağolsun o zaman 😅

      Gönlünce olsun huzurlu ve mutlu geceler diliyorum 🌸

      Yorumla
    • Catherinehill
      Catherinehill
      1 yıl

      Evet eğlenceli oluyor ya iş çıkışı eve geliyorum kapıyı açıyorum kedilerim karşılıyor beni bi de insandaki stresi azaltıyorlar psikologtan daha iyiler diyebilirim. Bence de YouTube dan bakın olmadı köpek eğitmenine verirsiniz. Sizinde emeğinize sağlık hayırlı geceler🙂

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Telefonu koydum bildirim gelmedi vallahi. Kusura bakma.

      Ben de çok eğlenceli olacağını düşünüyorum kedi alırdım aslında ama ben şey düşünüyorum köpeğimle birlikte daha çok insanın koruyabiliriz göz kulak olabiliriz her şeye müdahale ederim maydanoz olurum çevriminde

      Köpek gücüme güç katar 😅

      İyi anlamda zorbaları sevmiyorum zorbalara engel oluruz birlikte

      Bence de daha iyiler 😅 çünkü hayvanlarda menfaat ve çıkar yok yahu

      EyvAllah 🌸

      Yorumla
    • Catherinehill
      Catherinehill
      1 yıl

      Evet köpekler daha enerjik oluyor benim iki kedim de sabahtan akşama kadar fosur fosur uyuyorlar 😹 ben bazen uyandırıp seviyorum onları. Bende hiç sevmem zorba insanları pitbull köpeği salıcaksın üstlerine bir daha zorbalık falan yapamazlar 😅 alırsanız hangi cins köpek alıcaksınız bu arada ben yavru falan düşündüm ama büyük alıcaksınız heralde

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Allah Allah 😂 bizim burada parkta kediler var hiç uyumuyorlar vallahi 😂 aslında kedilerden huylanırdım birazcık pati atarlar diye artık alıyorum seviyorum sahip çıkıyorum en son parkta oturuyorduk abimlerle abim kediyi kovmaya çalıştı üzüldüm canım acıdı dedim abi niye kovuyorsun Ne yaptı sana ben aldım kediyi ben sevdim

      Sevecek insan olmayınca ne yapalım bari hayvan sevelim onlar da beni seviyor 😅

      Çok güzel düşünüyorsun lanet olası pislikler 😅 kendimi bildim bileli gençlerdeyim çocuklarla semt abisi sayılırım nice çocuğun küçük fotoğrafı var bende binlerce boyum kadar oldu çoğu

      Müslüman müslümanın kardeşidir diyorum gücüm yettiğince müdahale ediyorum 😅

      Mesela en son parkta bir olay olmuştu 30-40 kişi toplandı ulan dedim Allah Allah herhalde bunların mevzuları var

      Yok dediler abi senin için geldik 😅 hepsine teşekkür ettim dedim Allah razı olsun mutlu oldum gençler 😅

      Korksam bile müdahale ederim yani 😅 iyilik iyidir 😅

      Pitbull sıkıntı ya elinden alamam şimdi 😅 aklımda kurt var Alman kurdu var K9 diyorlar herhalde arka sokaklar'daki mesut'un köpeği ismine kurt koyacağım Tarkan'ın filmindeki gibi atıl kurt saldır kurt koru beni kurt Arkanda ben varım devam et kurt 😅 eskiden köpeğim vardı onu salıncakta sallardım tahterevalliye binerdik birlikte 😅

      Evet evet yavru düşünüyorum yavru alacağım bana daha iyi alışır 😅 büyük olursa belki söz dinlemez 😅 ağaç yaşken eğilir 😅 ama emeklesin yani çok da bebek olmasın 😅

      Haçiko filmini izlemiştim o köpeği de seviyorum ama emin değilim rottweiler'ı düşünüyorum 4 tane falan var kafamda 😅

      Pitbull harcı tavsiyen var mı

      Yorumla
    • Catherinehill
      Catherinehill
      1 yıl

      Benim kediler bozuk galiba 😅 keşke kalkıp oynasalar da biraz hiiç sadece yemek yerler uyurlar bi de kilolu benimkiler heralde onun ağırlığından uyku çöküyor üstlerine 😅 ne güzel ya iyidir çocuklar da sevmiş sizi abileri olarak görüyorlar demek bende aynı şekil okula gittiğim zamanlar genelde sınıfta sessiz kişilere zorbalık yapan saçma insanlara bende müdahele ederdim tabi bizim arkadaş ortamı falan vardı hemen susarlardı karışamazlardı daha 😅
      Aynen yavru daha iyidir büyük alırsanız alışması zor olur
      Benimde babamın eskiden köpeği varmış tabi ben doğmadan önce annemle yeni evlendikleri zaman siyah renkte büyük köpek bahçede besliyorlarmış annem şey derdi kapıya çamaşır asmaya bile korkuyordum köpek yüzünden diye sonra babam başkasına vermiş annem korkuyor diye 😅

      Yorumla
    • Catherinehill
      Catherinehill
      1 yıl

      En alttaki yazıyı görmemişim ya ben golden köpekleri çok seviyorum hatta babamın arkadaşının vardı bi tane çok tatlıydı babamın çalıştığı yerin sokağında dolaşıyordu ne zaman babamın yanına gitsem kokumu alır koşar yanıma gelirdi evin kapısına kadar çok tatlıydı ama sert yapılı köpek istiyorsanız golden olmaz tabi Sibirya kurtları da çok tatlı gözleri boncuk gibi oluyor

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Evet bozuk olabilirler 😂 kuryelik yaptığım için bazı müşterilere gidiyorum kediler çıkıyor tosun gibi Ulan diyorum Bu nasıl kedi 😅

      O zaman normaldir ya kilolu olunca kilolu insan da zor hareket eder 😅

      Çocukları çok seviyorum mesela 10 yaşında komşu kızı abur cubur almış gel abi diyor dertleşelim kola da almış bile 😅

      Ben de çocuk oldum koruyan yoktu çok ezildim küçükken minikken 😅

      Bazıları diyor işte abim yok hemen numaramı veriyorum ben varım diyorum kardeşim beni abin say haklı olduğun her zaman seni korurum diyorum arkanda olurum 😅

      MaşaAllah bizim okulda da vardı lisede ortaokulda hanım ablalar 😂

      Çevremde de çok var kavgacı kızlar hepsi minik maksimum 18 😅 sürekli kavga anlatıyorlar mevzu 😂 abi şöyle yaptım böyle yaptım 😂😂😂

      Diyorum azıcık uslu durun efendi olun yahu 😂 insan her gördüğünde mi mevzu anlatır 😂

      Doğma büyüme aynı semtte oturuyorum herkesle de selamım var sohbetim 😅 çok şükür 😅

      Kolu Komşu herkes seviyor beni ama Ne bileyim insan yari tarafından sevilmesi bir başka 😅

      Mesela parkta ablalar teyzeler gel seni adalara götürelim dediler bir ay falan oluyor yok dedim gitmek istemiyorum 😅 çok ısrar etmişlerdi 😅

      Köpeğimi alacağım gideceğim Üsküdar sahiline 😅 köpeğime mangal yapacağım 😅😂

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Vallahi ben köpeğimi satmam zaten aşkı ikinci planı aldım yani hayatıma gelecek birisi için köpeğimi bırakırsam bana yakışmaz delikanlılığa sığmaz 😅

      Hayvan da olsa ben seviyorsam seviyorumdur yani delikanlı gibi her türlü 😅

      Sevgili gider ama köpek gitmez 😅

      Ne diyeceğimi bilemedim 😅 eskiden olsa belki ben de bırakırdım ama artık olmaz

      İnsanların sevgisine inanmıyorum 😅 köpeğime sarılırım anasını satayım 😅

      Golden ben de seviyorum ama çok tatlı ya hiç korkutucu bir tipi yok Hiç sert Golden görmedim 😅 sanki o beni korumaz gibi 😂 süs köpeği ya

      Evet Sibirya kurdu da olabilir düşünüyorum birkaç tane köpek filmi de izlemiştim beyaz diş kurt köpekleri çok iyiydi keşke daha önce bir köpeği sevseydim be 😅

      Hani Memati diyordu ya kedi bile sevmedim kedi 😂 artık seviyorum 😂😂

      https://youtu.be/FH1rs8ZCvM4?si=GVjBatffMSv5k8Ix

      Yorumla
    • Catherinehill
      Catherinehill
      1 yıl

      Sizin oralar baya güzelmiş ya herkes birbiriyle yakın eskiler geldi aklıma 😅 bizim burada hiç öyle değil hatta düşman gibiyiz komşularla. Evet ya köpekler çok sadık olurlar bi de bende çok seviyorum korumak içinse kangallar fena olur ya da Doberman. Dksksk memati kedi sevilmez mi 😅

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Nerede yaşıyorsun sen 😅 bizim burada komşuluk var binadaki herkes hatta sitedeki herkes hemen hemen beni tanır oturduğum sitedeki ailemi de tanırlar geniş çevrede herkes bilir 😅

      Bir de kurye olunca sürekli sağa sola her yere yolda gördüğüme müdahale ediyorum tanışıyoruz 😂

      Hep bir kızı kurtarmayı hayal etmiştim belki bana aşık olur dizilerde filmlerde öyle oluyordu 😅 kurtardıklarım ya küçük ya da büyük ya da erkek 😂 denizde 4 kişiyi kurtardım hepsi erkekti 😂

      Komşuluk çok önemli benim için

      Allah'a ve ahiret gününe iman eden kimse komşusuna eziyet etmesin misafirine ikramda bulunsun ya hayır konuşsun ya da sussun hadis-i şerif 😅

      Doberman biraz korkunç duruyor ben bile korkuyorum 😂

      Çevremde çocuk çok ya korkunç olmasın çok da 😂

      Sibirya kurdu kurt Alman kurdu ya da rottweiler 😅

      Öyle demişti gamze'ye 😅
      Köpek severdim ama kedilerden uzak dururdum 😅

      Artık seviyorum vallahi 😅

      Yorumla
    • Catherinehill
      Catherinehill
      1 yıl

      Ben istanbuldayım ya ama ben soğuk olduğum için insanlara karşı büyük ihtimalle bu yüzden sevmiyor komşular 😅

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      İstanbul çok büyük ama bende doğma büyüme yaşıyorum 😅 soğuk insanları kim sever ki 😅

      Ben mesela mahkeme suratlı asık suratlı insanları sevmiyorum 😅

      Tebessüm etmek sadakadır 😅

      Güler yüzlü olmak lazım 😅 tanımasam bile soruyorum teyze yardımcı olayım mı amcaya yardımcı olayım mı Ben taşırım poşetleri motora alıyorum arabaya alıyorum komşular bazen sesleniyor ya da insanlar ekmek alır mısın şunu buna alır mısın alıyorum yani elime yapışmaz 😅

      Ben mesela sevdiğim insanları görünce selamlaşınca mutlu oluyorum 😅

      Ama şey çok sömürdüler kullandılar insanlara çok borç verdim geri vermediler 😅

      Zaten insanlara gerek yok 😅 sıkıldım artık 😂

      Eşya taşıyan olur yardımcı olurum 😅

      Kalabalık şehirleri sevmiyorum da iş imkanı hastane sağlık imkanı yoksa giderdim köyüme 😅 Kastamonu Cide sahil oh mis 😅

      Yorumla
    • Catherinehill
      Catherinehill
      1 yıl

      Ben aslında dışardan öyleyim ya beni tanıyanlar severler yani tanımadıklarıma karşı soğuk davranırım bence herkese öyle olunması gerek

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Bilmem Bir kez gönül kırdın ise bu kıldığın namaz değil demiş Yunus Emre 🌸

      Küçükken camilerde biraz da çok şey öğrendim 😅

      Nice talebelerim oldu 😅

      Bir de çok sırlar dünyası sır kapısı kalp gözü bir şeyler bir şeyler izledim iyilik içime işlemiş tutamıyorum kendimi 😂😂

      Ben soğuk olduğunu düşünmedim mesela 😅 aksine samimi gördüm

      Peki hayatında kimse var mı kediler hariç?

      Yorumla
    • Catherinehill
      Catherinehill
      1 yıl

      İyilik güzeldir ya ama iyi niyetimizi suistimal etmeseler daha iyi olucak 😅 kediler hariç ailem var o kadar

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Vallahi çocuklar harici gençler harici suistimal ettiler 😅 borç verdiklerim yüzünden 4 sene gece gündüz çalıştım ben 18 saat 😅

      İnsanlardan kaçıyorum mümkün olduğunca 😅

      İyi niyetin suistimal edenlerin Allah belasını versin lanet olası pislikler 😅

      Bir Allah'ın kuluna menfaat için yaklaşmıyorum yaklaşmadım

      Her sene numaramı değiştiririm mesela 😅 bazen yılda iki üç kere 😅

      İşi düşenler köpek gibi yalvarıyor 😂

      Bugün hafta içi 😅
      Çalışıyor musun 😅 ev hanımı mısın 😅

      Aile ile yaşamak güzel keşke annem köpeğe izin verse ama izin vermiyor 😅

      Niye uyumadın ki 😅

      Yorumla
    • Catherinehill
      Catherinehill
      1 yıl

      Borç alıp vermemek çok iğrenç bir durum ya hiç borç almak zorunda kalmadım ama kalsam da vermemezlik yapamam ne yapar ne eder ödemeye çalışırım kimsenin hakkına girmem ya sonuçta kimse parasını kolay kolay kazanamıyor. Ben çalışıyorum tabi öğlenciyim yarın uyku tutmadı nedense sen neden uyumadin 😅

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Evet berbat iğrenç lanet olası pislikler ya. Çok yalvarıp yakalıyorlar dayanamayıp derdim verdim geri vermediler. 😅

      Nefsim için kavga etmeyi sevmiyorum. İnsanlık için kavga ederim ama nefsim için bana saldırmayana saldırmam öyle bir huyum var. 😅

      Biri bana borcunu vermedi diye gidip onu dövemem 😅

      Kafasına gözünü kırsam elime geçecek 😅

      Bir kardeşim dedi abi dedi borcunu söylediği günde veren bir tek sen oldun dedi 😅

      Söz tutmaya dikkat ederim özü sözü bir olmalı insanın😅

      Sözünde durmayan bir insan insan değildir diye düşünüyorum uzak durmak lazım 😅

      MaşaAllah sana 😅 yakışırrr

      Çok güzel düşünüyorsun vallahi 😅

      Bir an öğrenci sandım acaba dedim ne öğrencisi 😅

      Rabbim güç kuvvet kolaylık versin Ama uyuman lazım uykusuzluk kötü işe gidecekmişsin

      Biraz sen biraz da Kore dizisi yüzünden 😅 izlemeyi seviyor musun ya da Kore dizileri sever misin 😅 bir sürü not ettim ileride aşkımla izlerim diye 😅 izleyip beğendiklerimi

      Yorumla
    • Catherinehill
      Catherinehill
      1 yıl

      Benim başıma gelmedi umarım gelmez 😅 sana da geçmiş olsun öyle gerçekten kafasını gözünü kırsan ne olucak yani. Sende aynı şekilde merhametli insanın ortak noktamız sanırım 😅 yazıyı atarken düşündüm acaba öğrenci diye düşünür mü sonra dedim başka ne yazıcam sjsjs Amin teşekkür ederim. Hiç Kore dizisi izlemedim ama arkadaşım bağımlısı 😅 tavsiyen varsa alırım kaydederim notlarıma izlerim bi ara 🙂

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Hiç kimseye borç verme, başıma gelmez derken borc verme sakın anlamıyorum insanları ailesi yok mu anası babası yok mu akrabası yok mu banka yok mu 😅 gelip bana yalvarıyorlar 😂😂

      Merhamet hassas noktam hep merhamette kanaatkar ve fedakar bir eş diledim Rabbimden 😅 bir insanda bu üçü var ise melek gibi bir şeydir herhalde 😂

      Bende var 😂

      Sen de haklısın doğru söylüyorsun 😂 bir an yaşını soracaktım yaşın kaç diyecektim 😂

      Ne okulu ne öğrencisi 😂

      Ricalarimi iletiyorum 😅

      Hiç izlemediysen izleme bence bağımlısı olursun falan çok güzel oluyor ya 😅 ben bayılıyorum vallahi hep kendimi hayal ediyorum dizisini bir de hayalimdeki aşkımı birlikte oynuyoruz sanki 😅

      Var var bir sürü 😅

      Sırasıyla izlediklerim hepsinde aşk var fantastik aşk aksiyonlu aşk gizemli aşk maceralı aşk 😅

      The Legend of the Blue Sea
      The King: Eternal Monarch
      You Are My Hero
      Cute Bodyguard
      Love is Deep
      Descendants of the Sun
      The Uncanny Counter
      İtaewon class
      Tale of the Nine Tailed
      Weak Hero Class
      Moon Lovers Scarlet Heart
      He is psychometric
      While You Were Sleeping
      Big mouth
      İki dünya bir aşk Kore
      Train Kore
      Life on mars Kore
      Signal
      Voice
      My secret terrius
      Ghost Kore
      Faith
      Crash Landing on You
      Vangabond Kore supper
      A korean odyssey
      The king 2 hearts
      My girlfriend is a gumiho
      You are all surrounded
      Lawless lawyer
      Time between dog and wolf
      Again My Life
      Two weeks
      Scholar Who Walks the Night
      Flower Of Evil
      Briliant Legacy
      İ'm not robot
      My Love From The Star
      Sen benim kaderimsin Kore tr dublaj
      İnanılmaz erkek arkadaşım
      My Id is Gangnam Beauty
      The Wolf Çin
      Secret Garden
      Mause
      Healer
      City hunter şehir avcısı
      Myprinces
      İris
      Player
      Black
      You ara my destiniy fated to love you
      Moving
      Remember War of the son
      Taxi driver
      Hotel del luna

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Şu an hotel del luna da yım hayaletli aşk 😂

      Yorumla
    • Catherinehill
      Catherinehill
      1 yıl

      Büyük ihtimalle sen herkese borç para verdiğin için senden istemeye geliyorlar. Bir kaç kere rededersen istemeyi bırakırlar ya seninde işin zor insanların düşünmesi gerekiyor çok değişikler gerçekten. Ama senin liste baya kabarık ben fazla dizi izlemiyorum sen ordan en beğendiğin 3 tanesini yaz onları izlerim 😅

      Yorumla
    • Catherinehill
      Catherinehill
      1 yıl

      Benim şimdi kaçmam gerekiyor çünkü telefonumun şarjı bitecek sen yazarsın oraya ben izlerim onları 😅 bir dahaki sorunda görüşürüz artık 😅 hayırlı geceler aslında sabahladık ama 😂

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      İyilik iyidir dedim hep insana benziyorlardı verdim işte öyle Ama genelde hep reddediyorum yok diyorum da öyle böyle değil çok yüzsüzler yalvarıyorlar yakalıyorlar çok kötü yalvarıyorlar dayanamadım 😅

      Ama artık vermiyorum inşaAllah vermeyeceğim

      İnsanlar insan değil lanet olası pislikler

      Sigara sağlığa zararlı ama insanlar kadar değil 😅

      Çok seviyorum ben dizi izlemeyi 😅 hayallerde yaşıyorum aşkı😅

      Olurrr

      The Legend of the Blue Sea
      The King: Eternal Monarch
      My girlfriend is a gumiho

      İçimden bunlar geldi 😅 seçmek çok zor ama seçtim işte 😅

      Birlikte izleyebiliriz istersen 😅

      EyvAllah hoşçakal huzurlu ve mutlu sabahlar tatlı rüyalar diliyorum 😅

      Olur görüşmek üzere 😅

      He valla sabah oldu 😅 güzel oldu Allah'a emanet 🌸

      Yorumla
    • Catherinehill
      Catherinehill
      1 yıl

      Gerçekten yüzsüzler ya uzak dur sende onlardan inşallah vermezsin bi daha 🤣 gerçekten öyle ya sigara zararlı derler aksine dostum gibi ben seviyorum ya yalnız kalınca direk sigaraya sarılıyorum sjsj tamam ben üçünü yazdım izlerim inşallah birlikte izleriz derdim de benim ne zaman izleyeceğim belli olmuyor 2 bölüm izliyorum 1 ay sonra 3. Bölüme geçiyorum yani pek vakit olmadığı için 😅

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Evet yüzsüz köpekler uzak durmaya çalışıyorum 😅 aşağı yukarı bir haftadır telefonlarım kapalı ne WhatsApp ne telegram
      😅

      Amin amin inşallah

      Ben de çok seviyorum sigarayı hiç bırakmadı beni

      Tıbki sahte dostlar gibi sadece param varken var yanımda

      Sarıl sarıl sarılalım 😅

      İyi yapmışsın 😅

      Canın sağ olsun ne yapalım 😅

      Çalışmıyorsam dizi izliyorum çalışıyorsam da işten çıktıktan sonra müsait oldukça izliyorum mesela şu anda izliyorum 😂

      Hoş geldin 😅 iş nasıl geçti nasılsın

      Yorumla
    • Catherinehill
      Catherinehill
      1 yıl

      Hoşbuldum 🙂. Güzel benzetme gerçekten o da paramız varken yanımızda sadece 😅 Bende bazen çok sıkılınca telefonu kapatıp çıkarım yürüyüşe uzun uzun yürürüm sonra gelirim eve. Ben çok dizi izlemem ya müzik dinlemeyi daha çok severim ama saran dizi varsa da izlerim arada. İş yine her zamanki gibi normaldi seni sormalı.

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Hoş gördüm. Üzgünüm geciktim. Yemek yiyordum. Çıkmam gerekmişti maalesef..

      Yıllar önce yapmıştım bu benzetmeyi. Hep farkındaydım.

      Nice sözlerim vardı ama bıraktım yazmayı not defterinde kayboldu nasıl canım acıdı bilsen O kadar şey yazmıştım ki gitti kayboldu hepsi..

      Telefonu kapatmak iyi fikir kaç gün oldu bilmiyorum 3-5 gün kapattım yakın zamanda Daha bugün baktım Telegram WhatsApp 😅

      Yürümeyi seviyorum da yalnız yürümek hiç güzel değil 😅 köpek alınca onunla yürürüm artık 😅 doğa yürüyüşünü seviyorum sahile yürüyüşünü seviyorum 😅 şarkı dinlerken eşlik etmeye bayılıyorum küçüklüğümden beri severim şarkı söylemeyi

      Her telden 😅

      Hımm sıradan olması her zamanki gibi normal kötü bir şey olmadığı için iyi sevindim

      Sabaha karşı uydum zaten akşam üstü kalktım ye iç dizi bu aralar böyle geçiyor günüm pek çıkmıyorum dışarıya 😅

      Ama güzel geçiyor çok şükür 😅 diziler beni çok mutlu ediyor 😅 kendimi dizide hayal ediyorum ve sevdiğimi olmasa da 😅

      Yorumla
    • Catherinehill
      Catherinehill
      1 yıl

      Sorun değill. Nasıl kayboldu ya olsun sende yenilerini yazarsın bende çocukken günlük tutardım sonra sinirlen çöpe atmıştım nedenini bende bilmiyorum 😂 ben tek yürümeyi daha çok seviyorum nedense ya yalnızlık beni daha iyi hissettiriyor kalabalıktan nefret ederim. İyi yapmışsın sende bende iş olmadığı zamanlar gece uyumam gündüz full yatarım 😂 Bende aynı dizi izleyince orada sevdiğim karakter gibi görüyorum kendimi kdkddk

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Anlayış için teşekkür ediyorum. 🌸

      Soruma an itibariyle geldim. Bütün bildirimleri bitirdim. 😅

      Vallahi bilmiyorum kayboldu işte, liseden beri yazdıklarım vardı hatta ilkokuldan beri ilkokul 4 sınıfta yazmıştım ilk şiirleri

      Yenilerini yazamam yazacak Bir Yürek kalp kalmadı benden Umut kalmadı

      Hevesim de kalmadı

      Günlük Ben de tutuyordum 😅 ama o da yok O da gitmiş 😅

      Kalabalık değil de kuru kalabalıktan nefret ediyorum 😅 sevdiklerimle olmayı seviyorum 😅 sevgilerini samimi bulduğum inandığım kişiler yine genelde mahallemin çocukları ve komşularımlayım ablalar teyzeler 😅 parkta masama gelirler ya da ben onlara giderim ikram mikram 😅 şarkı şiir takılırız hep 😅

      Ya da oyun oynarız miniklerle 😅

      Düzene sokmam lazım uykuyu 19'unda kontrol var alçı için 😅 İnşaAllah sonuçları iyi olur 😅

      Sevindim Ne güzel 😅 başladın mı hiç açtın mı? Hayalperest olmak güzel 😅

      Yorumla
  • Leyla120
    Leyla120 Takip Et
    Bilge Yaş: 23 , eic 98%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 311 cevap paylaştı.

    Zamanla tabi ki

    1
    1 Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Mesela ne kadar zaman 😅

      Yorumla
  • beybiligörll1
    beybiligörll1 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29
    1 yıl

    Ben takilma amaciyl başlarım

    1
    1 Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Kendiniz gibi birini bulmanız dileğiyle 😅 gönlünüzce olsun

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    1 yıl

    bakireydi ciddi. değilse gayriciddi.

    1
    0 Yorumla
  • Doktorrbirüye
    Doktorrbirüye Takip Et
    Xper 7 Yaş: 37 , eic 91%
    1 yıl

    Hiç ciddi olmadım

    1
    0 Yorumla
  • garfieldfather
    garfieldfather Takip Et
    Xper 2 Yaş: 27
    1 yıl

    Zamanla ciddi

    1
    2 Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      1 yıl

      Zaten zamanla ciddi adam atılır 😅 gönlünüzce olsun

      Yorumla
    • garfieldfather
      garfieldfather
      1 yıl

      Eyvallah

      Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Sevgili olduğunuzda niyetiniz ciddi mi yoksa zamanla mı ciddi olur?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Sevgilinizin niyetinin ciddi olduğunu nasıl anlarsınız? 6 cevap verildi
Sevgilinizin niyetinin ciddi olup olmadığını nasıl anlarsınız? 13 cevap verildi
Sevgili olmak istediğiniz kişi ile ciddi mi düşünürsünüz yoksa "sevgilim olsun yeter"... 68 cevap verildi
Sevgilinizin ciddi olduğunu nasıl veya hangi davranışından anlarsınız? 3 cevap verildi
Sevgilinin ciddi olup olmadığını hangi davranışından anlarsın? 19 cevap verildi
Sevgilinin ciddi olup olmadığını hangi davranışından anlarsın? 129 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Defne yaprağını en çok hangi yemeklerde kullanırsınız?
  • Hap mı şurup mu?
  • Yaz meyvelerinden 'Vişne' sever misiniz?
  • Aşk mı, tutku mu?
  • Çikolata rengini sever misiniz?
  • Araba sürmeyi biliyor musunuz?
  • Çilekli, kuru üzümlü kekimden ister misin?
  • Aşkın formülü nedir?
  • İdrar probleminiz var mı?
  • Minyon kadınların çekiciliği abartılıyor mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨