Birkaç gün önce tartıştık ama çok basit bir sebepten ötürü. Mesajlarıma bakmamaya başladı ben de ısrarla aradım yazdım bu sefer de beni engelledi her yerden. Zor bela dün açtırdım engeli. Bugün beni acil ara dememe rağmen aramadı kaç gündür asla mesajlarıma bir dönüş bile yapmıyor inanın bakıp geçiyor sadece. Ben de en son böyle yaptım. Sizce ne yapmalıyım? Çok kırgın hissediyorum
Mesajlarıma asla cevap vermeyen erkek arkadaşıma bunları yazdım?
yazma sorma engelleme ama ghostla arar o elbet hele aranızda yakınlasma vb gectiyse illa arar bekle sadece sessiz bir şekilde merak etsin seni desin ki bu kız hep yazardı noldu buna asssla yazma asssla. Yazmak aklına gelince kitap oku, film seyret kısaca GHOSTLA
hayır aynı durumu bana da yasattılar bende yasadım insan psikolojisi o kadar basit ki elde edince bir şeyi soğuyorsun. Şöyle düşün küçükken aldırmak istediğin bir oyuncağı ailen hemen alsa hemen elde etsen 1 2 gün sonra hevesin kaçar bir köşeye atarsın, ancak haftalarca, aylarca aldırmak istediğin oyuncağı aldırınca dokunmaya bile kıyamazsın. Yöntem basit umursama yazdığında hatta bakma bile “sen kimsin böcek?” tavrına bürün emin ol sen bunu yaptıkça o senin peşinden koşucak o senin peşinden koştukça sen ondan soğuyacaksın
Biz daha önce ayrıldığımızda da ayrılıkta böyle umursamaz davranıyor ama ayrılınca özlüyor barışınca da seni çok özledim yazmayı çok istedim ama yazamadım hep seni stalkladım falan diyor. Benim sorunum hemen barışmak oluyor
Sağ ol ama gerçekten. Ben 4 yıl önce tanıdım bunu konuştuk olmadı bir şekilde 2 yıl sonra tekrardan çabaladık para pul tip vesaire hiçbiri yoktu gözümde ki sevgilim de öyle birisi değildi. Normal bir ailenin normal bir çocuğu idi. Ben çok değer verdim gerçekten sevdim o yüzden oldu sanırım bunlar
Alakası yok , nankör insan nankördür sen benim sevgilim olsan 4 sene bana baksan ben seninle ölümüne ömür sürerdim ayrıca konuyu uzatmaz evlenirdim 4 sene yeterli bir süre ama bu doymuş demek ki kiymet bilmiyor nankör işte sende bir sorun yok anlattığına göre ise yanlış kişiler yüzünden senin benim gibi insanlar birbirini bulamiyor neyse boş ver sinir oldum hele babasını kaybedecek yanından ayrilmazdim kiymet bilmiyor işte ne bekliceksin ki sen bundan
Ve ben asla ihanet etmedim yalan söylemedim arkasından iş çevirmedim. Sadece dürüst sevdiğimiz için oluyor bunlar. Tartışma nedenimiz de ne biliyor musun ona aldığım hediyeyi beğenmeyip kalitesiz demesi idi 🥲
Dediğim gibi senle ben gibiler birbirine denk gelse dünya yıkılacakmis gibi davranıyor, hediyeyi beğenmiyorsa adam olup önceden ona hediye alabilme durumuna karşılık maddi destek olur insan ince biri değil yakında ayrılır senden haberin olsun
Bende babami kaybettim seni çok iyi anlıyorum beklentilerimiz oluyor tabi onlara karşı. alamayimcada boşluğa düşüyoruz. baba gidince kocaman bir boşluk kalıyor ve doldurmalarını bekliyoruz. seni gerçekten sevseydi yanında olurdu böyle yapmazdı. yazma ona ve beklentiye girme en iyisini yapmış olursun
Biz kızlar neden bu kadar safiz anlamıyorum daha engellemis üstüne seni ne bekliyorsun kalk bı silkelen kendine gel ve güçlü ol bitir yoluna bak çok sevse zaten ne yapar eder eninde sonunda döner
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
yazma sorma engelleme ama ghostla arar o elbet hele aranızda yakınlasma vb gectiyse illa arar bekle sadece sessiz bir şekilde merak etsin seni desin ki bu kız hep yazardı noldu buna asssla yazma asssla. Yazmak aklına gelince kitap oku, film seyret kısaca GHOSTLA
Numarasını sileyim mi
hayır aynı durumu bana da yasattılar bende yasadım insan psikolojisi o kadar basit ki elde edince bir şeyi soğuyorsun. Şöyle düşün küçükken aldırmak istediğin bir oyuncağı ailen hemen alsa hemen elde etsen 1 2 gün sonra hevesin kaçar bir köşeye atarsın, ancak haftalarca, aylarca aldırmak istediğin oyuncağı aldırınca dokunmaya bile kıyamazsın. Yöntem basit umursama yazdığında hatta bakma bile “sen kimsin böcek?” tavrına bürün emin ol sen bunu yaptıkça o senin peşinden koşucak o senin peşinden koştukça sen ondan soğuyacaksın
Yazar mı ki
yazmayı bırak köpek olucak
Biz daha önce ayrıldığımızda da ayrılıkta böyle umursamaz davranıyor ama ayrılınca özlüyor barışınca da seni çok özledim yazmayı çok istedim ama yazamadım hep seni stalkladım falan diyor. Benim sorunum hemen barışmak oluyor
barışma karizma bir kadın olduğunu göster ona senin ki aşk değil bu arada takıntı
Peki numarasını silmeli miyim yani profil fotoğrafım falan gitsin mi onda yoksa herkese açık mı yapayım
canım sen bana özelden yazsana daha detaylı konuşuruz
Takip ettim
Böyleleri yaraniyor siz bu tipleri seçiyorsunuz hiç üzülmüyorum knk beter olun
Ben seçerken bu böyle değildi
Zannetmiyorum baban için başın sağolsun allah rahmet eylesin seçerken dikkat ettiğinizi hiç zannetmiyorum ama üzgünsün daha da üzmek istemem
Sağ ol ama gerçekten. Ben 4 yıl önce tanıdım bunu konuştuk olmadı bir şekilde 2 yıl sonra tekrardan çabaladık para pul tip vesaire hiçbiri yoktu gözümde ki sevgilim de öyle birisi değildi. Normal bir ailenin normal bir çocuğu idi. Ben çok değer verdim gerçekten sevdim o yüzden oldu sanırım bunlar
Alakası yok , nankör insan nankördür sen benim sevgilim olsan 4 sene bana baksan ben seninle ölümüne ömür sürerdim ayrıca konuyu uzatmaz evlenirdim 4 sene yeterli bir süre ama bu doymuş demek ki kiymet bilmiyor nankör işte sende bir sorun yok anlattığına göre ise yanlış kişiler yüzünden senin benim gibi insanlar birbirini bulamiyor neyse boş ver sinir oldum hele babasını kaybedecek yanından ayrilmazdim kiymet bilmiyor işte ne bekliceksin ki sen bundan
Ama genede seçimin kötü bu gerçeği değiştirmez
Ve ben asla ihanet etmedim yalan söylemedim arkasından iş çevirmedim. Sadece dürüst sevdiğimiz için oluyor bunlar. Tartışma nedenimiz de ne biliyor musun ona aldığım hediyeyi beğenmeyip kalitesiz demesi idi 🥲
Dediğim gibi senle ben gibiler birbirine denk gelse dünya yıkılacakmis gibi davranıyor, hediyeyi beğenmiyorsa adam olup önceden ona hediye alabilme durumuna karşılık maddi destek olur insan ince biri değil yakında ayrılır senden haberin olsun
Ayrıldı ki zaten baksana ne mesajlarıma cevap veriyor ne de bir şey yani acil ara diyorum tınlamıyor bile 🥲
Üzül, acını yaşa, sonra toparlan bu kadar acımasız olmaları gerekmiyor , ama ne diyeyim ki
Kaç yıllık ilişki bu bende aynı şeyleri yaşadım da bı an gözümde canlandı
2 yıl daha dün 2. Yıldönümümüzdü
Bende babami kaybettim seni çok iyi anlıyorum beklentilerimiz oluyor tabi onlara karşı. alamayimcada boşluğa düşüyoruz. baba gidince kocaman bir boşluk kalıyor ve doldurmalarını bekliyoruz. seni gerçekten sevseydi yanında olurdu böyle yapmazdı. yazma ona ve beklentiye girme en iyisini yapmış olursun
Biz kızlar neden bu kadar safiz anlamıyorum daha engellemis üstüne seni ne bekliyorsun kalk bı silkelen kendine gel ve güçlü ol bitir yoluna bak çok sevse zaten ne yapar eder eninde sonunda döner
Ve tartışma konumuz ne biliyor musun ona aldığım hediyeyi beğenmedi. Kalitesiz falan dedi
Hep böyle yapıyor belli zamanlar asla umursamıyormuş gibi yapıyor ayrılıyoruz 1 aya geliyo kapıma
Bu çocuk daha olgunlaşmamış valla kusura bakma bokunu çıkarmış bı ağırlığın olsun seninde
Doğru evet çok kırdı çok yordu beni bu dönemde sence ne yapmalıyım bana akıl verir misin pek sağlıklı düşünemiyorum şu anda
Eklermisin
tamam
Ekledim
Ben yazamıyorum yazin
Sen engelle bi sefer ghostla
Engellersem peşimden gelmez diye korkuyorum
Gelir merak etme
Böyle insanlara roman yazsan bile fayda etmez
Ne yapmam gerekiyor peki
anlatacagım
Ne zaman
Seni umursamadığı aşikar. Bu ilişki özetle bitmiş gibi. Yapman gereken kendi duygusal sağlığını korumak olacaktır. Açık ve net olunmalı.
Ne yapmalıyım peki ben de onu mu engelliyim
Tabi ki. Engellemen senin yararına olacaktır.
Seni önemsemeyeni sende önemseme kendine saygın olsun biraz
Doğru ama sinirlerim bozuldu
Anlayabiliyorum seni bende bunları yaşadım ve inan bana bi çocuk için bu kadar üzülmene değmicek 🫤
Değmiyor valla ne sevgime ne de üzüntüme değmiypr
Üzüyor seni yazmayı kes bence
beytullah ayıp etmiş
Seven kadını görmek beni şaşırtıyor
Ne ağlamışsın be
Yazmasaydın keşke
Keşke ama tutamıyorum kendimi cevap vermedikçe sinirimi bozuyo
Sev seni seveni