19 yaşındayım 30 yaşında eski bir hocamla sevgiliyim. Sizce hata mı ediyorum?

Evlenmek istiyoruz. Ama hem eski hocam olduğu için hem de yaş farkı yüzünden babamdan çok çekiniyor. Bende öyle. Anlaşamadığımız konular var çocuk gibi. Sizce hata mı ediyorum? Ayrılmalı mıyım
19 yaşındayım 30 yaşında eski bir hocamla sevgiliyim. Sizce hata mı ediyorum?
Cevapla