Evlenmek istiyoruz. Ama hem eski hocam olduğu için hem de yaş farkı yüzünden babamdan çok çekiniyor. Bende öyle. Anlaşamadığımız konular var çocuk gibi. Sizce hata mı ediyorum? Ayrılmalı mıyım
Cevabın nedir?
Cevapla
+1 yılBir çok yaşam örnekleri var. Sevdikten sonra ; yaşın önemi yok. Kaldı ki bu devirde insanların geç olgunlaştığını varsayarsak ; bence 11 yaş çok problem değil ancak; senin tereddüte düşmen ve ayrılmayı düşünmen yeteri kadar istekli olmadığını gösteriyor. Belki ; şu an yaşadığın ilişki esasen sana hitap eden ilişki değildir. Daha sen seni tam olarak bulabildin mi bunu düşün. Ondan ayrıl onunla çık mantalitesinde değilim lakin; farklı çeşitler görmeden esas ruhunun istediğini bulamazsın. Aramızda çok yaş farkı yok ama; 1 yıl -1 yılı geç , 1 ay- önceki düşüncelerimle şuankiler kesinlikle bir değil. Üniversite okuyacaksan evlenmeyi ertelemelisin. Baban konusuna gelince ise ;önce biraz şaşırır, kızının mutluluğu ve güvenilir biriyle olduktan sonra hoş karşılayacağını düşünüyorum. Ve ne olursa olsun yaşadıklarına hata gözüyle bakma. Deneyimlemen , öğrenmen gereken şeylerin vesilesidir onlar.
02 Yorumla
Soran+1 yıluzunca açıklamandan ötürü teşekkür ederim öncelikle. kafamda çok fazla soru işareti var. e biz tanışır tanışmaz sevgili olmadık çok zaman aldı bazı şeyler. o dönemlerde anlayışlı beni destekleyen sevimli adam gitti yerine maço inatçı bir adam geldi. evlendikten sonra daha kötü olmaktan korkuyorum. üniversite okuyorum. daha yeni başladım. bu yaz evlenelim diyor. sonra bir de çalışmamı istemiyormuş. okuman katlanırım dedi. ve bunu diyen kişi ben üniversite sınavına hazırlanırken amaaaaan boşver çalışma bu ülkenin ev hanımına da ihtiyacı var deyip beni kışkırtırdı dalga geçerdi. sen de yemek yap ev temizle çocuk bak artık babana da söyleyelim evlendirsin seni felan derdi tercih kitapçıkları karışrırırdık nereyi yazsam diye. neymiş efendim onu bütün kız öğrencilerine yapıyomuş... aklım almıyor yani bazı şeyleri.
- +1 yıl
Kendini yetersiz görüp seni kaybetmekten korkuyor. Sen daha hayatın başındasın yeni yeni başlıyorsun bir şeylere o ise ; bir çok şeyi yapmış. E yaşı da biraz kendini yaşlı olmasa da yaşlı gibi hissetme dönemi. Sınav dönemi de gözüne kestirmiş seni zaten. :)) Olması gereken eş bence hayatın her yerinde seni manevi olarak yükseğe çıkartan biri olmalı. Ön tıkamak , kendine muhtaç bırakarak seni elde tutmaya çalışmasına izin verme. Esas sevgi o değil, onun yaraları oluyor ilişki sonra...
En İyi Cevaplar
Yaş farkı önemli değil daha önemli meseleler var bence burada. evlilik ciddi bir şey. evlenmek istediğinizi söylemişsin ve aranızda bazı problemler olduğunu söylemişsin elbette her ilişkide problemler olur fakat bunun oranını iyi belirle daha yaşın çok genç bu yaşta böyle problemler varken ileride nasıl problemler yaşayacağını düşün. evlilik bir ömrü beraber paylaşarak geçirmektir bunu yapabilir misiniz bunu düşün şu an içindeki duygularla heyecanlısın ama hem kalbinin hem beyninin süzgecinden geçtikten sonra hala evlenmek istiyorsan bence o zaman olur yaş farkı çok sorun değil eğer gerçekten evlenilecek bir ilişkiniz varsa babanda belki ilk başta tepki gösterir ama sonradan senin mutluluğunu görünce yumuşayacaktır diye düşünüyorum ama öncelikle evlilik hususunu düşün ve daha çok gençsin ilerde kararın değişebilir hepsini göz önünde bulundur umarım mutlu olursunuz
01 Yorumla
Soran+1 yılsorunlar çığ gibi büyüyor... ikimiz de çok inatçıyız
Gizli Üye(30-35)+1 yılO çocuk degıldır. Sen kucuk oldugun ıcın sana oyle davranıyodur nabza göre şerbet anladın mı. Ben de normalde olgun bı ınsanım ama 18- 19 yasında bir kızla çıkınca çocuk oluyrm.. Onun o halı bana cok degısık gelıyor. Eskı gunlerımı hatrlyrm. Onun daha guzel bı hayatı oldugunu dunusyrm ve daha nıce dusunce. Evlilik mevzusuna gelınce bu iş olmaz olmamalı. Cunku senle onun dunyaları farklıdır. Bes yas olsa anlarım 10 yastan bahsedysn. Hem sen daha kucuksun. Şu an evlensen emın ol ılerde pısman olacaksn
08 Yorumla
Soran+1 yılbende pişman olmaktan korkuyorum ama o çok sabırsız... yaşın kaç?
Cevap sahibi+1 yılPişman olman garanti. 30 yasında bir adam için sen bulunmaz bı nımetsın. Senn yasnda kolay kolay kımse onunla evlenmez. Saglıklı dusun derım. Benım yasım 23
Soran+1 yıltam aksine 17 den 28 e bir sürü yazanı edeni var gözlerimle şahit olduğum. biz olmazsak 2 aya nişan yapar. adım gibi eminim. bu yüzden evlenmek konusunda kararsızım. o beni kaybetmekten korkmuyor
Cevap sahibi+1 yılSenı kaybetmekten korkmayan bırının eşi olmayı ben istemezdım. Sen evlenınce ondan cok cekersın. Elimi sallasam ellisi diyen ınsanla hıcbısey yurumez
Soran+1 yılbende bu yüzden istemiyorum...
Cevap sahibi+1 yılBöyle havalı adamlar karsısındakını daıma ezer. Ömrün hayatın kıskanclık krizleriyle gecer. Bence vazgec bu işten. Sen nasıl 30 yasındakı adama asık oluyon onu anlamyrm ben. Aranızda ne geçti onu bilmyrm ilişki felan oldu mu?
Soran+1 yılhayır okulda tanıştık zaten seneler önce. daha ilişkiye başlayalı 2 ay oldu.
Cevap sahibi+1 yılCanım senın bu yasta evlenmek neyıne. Senın yasındakı ınsanların düşünceleri çabuk değişir ve kararsılıkların en cok oldugu yaslarır bunlar. Daha ergenlıkten cıkmamıssın sen ne evlılıgı. Yanlıs dusnysn benden söylemesı.
+1 yılBence yanlış yapıyorsun yaşın daha genç. 30 yaşındaki hocaya nasıl aşık oldun be kızım? İyi düşün derim hayatını boşa harcama. Hadi evlendiniz diyelim 30 sene sonra sen 49 yaşına gelcen , hoca ise 60 o zaman kabullenebilicek misin?
07 Yorumla
Soran+1 yıl50yle 60 arasında ne fark var ki
- +1 yıl
Ya tamam normal olabilir ama bu yaşta düğün yapsanız , ne bileyim herkes değişik bakar laf yaparlar anlıyacağın.
Soran+1 yılorası öyle... bende ondan çekiniyorum
- +1 yıl
Bana göre yanlış anlama ama , hiç uygun olmaz. Ya babana gelip 30 yaşındaki hoca nasıl seni isteyecek hiç düşündün mü?
Soran+1 yılo da babamdan korkuyo. ben de
- +1 yıl
yapacak bir şey yok malesef , iyi düşün derim geleceğin ve çevredeki insanlarla olan ilişkilerin için iyi düşün.
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
25
Cevap
61Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 676 cevap paylaştı.
+1 yılDüz hesap 10 yaş çok büyük bir fark değil. Lakin 30 -40 yaş ile 20-30 arasında çok büyük fark var. Sen daha çocuk sayılırsın gencsin o ise kocaman olgun bir adam. Su an aranızdaki bağ sayesinde yürütebilsenizde ilerde mutlaka sorunlar çıkacaktır. Ailen için zor bir durum benim annem 35 yaşında böyle birşey olsa asla kabullenemezdi kimse kabullenemez. Acele etme lütfen.
01 Yorumla
Soran+1 yılayrıldık zaten. teşekkür ederim yorumların için
Aşk İlişkileri konusunda 10,2b cevap paylaştı. Herhangi bir sorun yok yasinizda.. seviyorsaniz evlenin..
00 Yorumla
+1 yılOyle bir iliskiye baslaman bile hata guzelim yaa yol yakinken ayril derim ben yas farki cok arada ailenden de izin cikmaz kendi yasitin filan olsun diye tavsiye ediyorum ama hersey senin bilicegin is
02 Yorumla
Soran+1 yılbende bişey bilmiyorum inan
- +1 yıl
Ben yapman gerekeni soyledim ne kadar seversen sev o iliski cok buyuk sallantida bak hic tastip etmiyorum ben ama hayat senin hayatin secim senin secimin
+1 yılyav aşkda sevgide yaş farkı olmaz olmamalı (abartılar dışında) kötü örnek oluyorsun diyebilirler annemle babam 22 senedir evli babam annemden 12 yaş büyük gayet mutlular, kavga ettilersede ben görmedim (tartışmalar hariç)
02 Yorumla
Soran+1 yılAllah bozmasın inşallahh
- +1 yıl
inşallah, hayırlısıysa olur zaten sadece düşünmen lazım ilerisini çünkü herkes aynı değil anlayışlı biri olmayabilir benim söylediğim yaş farkına bir örnek ama demek ki düşünceleri her zaman uymuş ki hala evliler ve mutlular dediğim gibi ilerisini bir düşün derim
+1 yılYaşın daha çok küçük emin ol 19 yaşındaki sevmek sevmek değil aşk aşk değil sadece bir yanılgı ileride çok pişman olmamak adına acele karar verme birkaç sene bekle evlilik için bu süre zarfındada masumiyetine namusuna halel getirecek davranışlardan kaçın... Allah'tan hayırlısını iste..
06 Yorumla
Soran+1 yılbende öyle yapmak istiyorum ama o çok sabırsız. ona kalsa mayısta evlenelim
- +1 yıl
Senin gibi genç ve güzel bir kızı bulduğu için acele etmesi çok normal yoksa 30 yaşındaki herife 19 yaşındaki kızın baktığı nerde görülmüş önemli olan senin ne istediğin onun değil o istiyor diye evlenirsen evlendikten sonra ağzının ortasına vurduğunda seni aldattığında pişman olabilrisin..
Soran+1 yılşaka yollu o da aynısını söyledi biliyo musun. gencini güzelini bulmuşum bakar mıyım diğerlerine dedi :(
- +1 yıl
bu adam daha önce evlenip boşanmışmı peki?
Soran+1 yılHayır hiç evlenmemiş
- +1 yıl
kendin bilirsin ama adam olacak adam öğrencisine yan gözle bakmaz.
Aşk İlişkileri konusunda 425 cevap paylaştı. Nasil bir mantiktir yaa baban yasindaki herifle evlenmeyi dusunuyosun sacmalik yasitlarina kiranmi girdi 30 yasindaki adama bulasiyosun evlende gor genc yasta dul kalirsin gerisi belli zaten bu ulkede dullara nasil bakildigini herkes biliyor
11 Yorumla
Soran+1 yılbabam ondan 17 yaş büyük
Bir öğretmenin eski biile olsa öğrencisiyle ilişkisi olması çok çirkin bir durum. Babandan çekinmeni gerektirecek tek şey bu bence...
12 Yorumla
Soran+1 yıltam olarak bu sebepten ötürü çekiniyorum zaten
+1 yılKesinlikle acele etme ve iyi düşün. Koca bir hayatı birlikte geçireceksiniz. Çocuk konusu dışında daha pek çok sorunla karşılaşabilirsiniz yaş farkını göz önünde bulundur. Arkadaşım 22 yaşında evlendi ve şu an çok pişman sen de pişman olmazsın umarım
01 Yorumla
Soran+1 yılinşallah...
+1 yılYaaa iste aşkın yaşı olmaz derler ama senin yaşın farkı baya varmış. Ayrica bide hocam diyorsun. Yani babanin karsisina nasil cikarticaksin. Hem evlensende yaninda bir sure sonra baban gibi durucak. Cok iyi dusunmelisin..
08 Yorumla
Soran+1 yıldüşünemez hale geldim desem.. ç
- +1 yıl
Bence sende olmayacagini biliyorsun ama yine de fikr edinmek istiyorsun yanlis mi dusunuyorum?
Soran+1 yılgaliba haklısın :/
- +1 yıl
O yuzden uzatmaya gerek yok. Vazgec bu sevdadan. O suanda senin grcekten asik oldugun insan degil. Bunu anlicaksin.
Bak simdi sana birseyler soylicem ve bunlari iyi dusun oyle cevap ver tamam mi? - +1 yıl
Oncelikle 30 yasinda diyorsun. Sen 19 yasindasin daha univrsite var univrsitede daha iyileri cikacak hosuna gidecek insanlar olucak falan yani.
Yaa en basitinden siz yanyana yururken bile suanda abi kardes baba kiz gibi duruyorsunuzdur. Hadi onu gectim onemli degil o ilerde senin yapmak istediklerin ona cocuksu gelcek. Yapmak istemicek belkide eglenemiceksin. Soyle dusun sen babanla ya da enistenle sinemaya gittiginde ya da birseyler yaptiginizda eglenebilirmisin? - +1 yıl
bir yasitinla bunlari yasamak var bide senden 11 yas buyuk biriyle
Soran+1 yılo biraz çocuksu biri aslında ama nereye kadar böyle olacak... sen de haklısın :/
- +1 yıl
Yani yol yakinken birak gitsin. Uzatmanin anlami yok. Uzattikca daha cok cikmazin icine girceksin.
+1 yılbu iş oluru yok. o herşyden hevesini almış sıra sana gelmiş sense hayata yeni başlıyorsun. sonu ayrılık bunun. babanla aynı yaştadır zaten hemen hemen çekinsin bir zahmet
01 Yorumla
Soran+1 yılheves alma konusunda haklı olabilirsin...
+1 yıl:D cocuk gıbı dedıgın adam 30 sen 19 yasındasın eglenemene bak ama evlenmek ıcın acele eme 19 sun :D asdsa
00 Yorumlayaş farkı değil de lise öğretmenin sanırım o hoş durmuyor...
01 Yorumla
Soran+1 yılevet katılıyorum. güç bela açıldı zaten. sapık gibi görünüyorum deyip duruyo
Takılmıyorum demişsin de, ayrılmayı göze alacak kadar sormuşsun bu soruyu.
01 Yorumla
Soran+1 yılanlaşamadığımız konular da var zaten. hem biz içten birbirimizi yerken hem dıştan insanlar bizi ayıplayıp istemezken devam edebilir miyim bilemiyorum. sorun yaş farkı değil kesinlikle. en azından benim için değil
Rusasığının dediğine bakma kndisi rahatsız anlayısla karşılayın lütfen. Yasınız 25-26 ya geldiğinde 36 yasındaki bir adamla kol kola gezeceğini hiç sanmıyorum
04 Yorumla
Soran+1 yılayrıldık zaten. ben onu isterdim ama o beni istemiyor
Soran+1 yılnerden biliyorsun
+1 yılanlaşamadıgınız konular var neler miş onlar
30 yaşında adam çocuk gibi öylemi , sen çocuk gibi olma ,
evlilikten beklentilerin isteklerin neler çok merak ettim01 Yorumla
Soran+1 yılayrıldık zaten bir önemi kalmadı
+1 yılSeviyor olabilirsin eyvallah.
Ama ileri düşün, ne olur evlenirsem nasıl olur vs vs.
Yaşın daha çooook genç. Yine sen bilirsin senin hayatın.
Ama bence olmaz.11 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim
- Aşk İlişkileri konusunda 541 cevap paylaştı.
+1 yılEski kocam? Sen 17 yasinda mi evlendin. 17 yasinda kizi evlendirdiler ve okumaya devam ediyorsun
03 Yorumla
Soran+1 yıleski kocam değil. liseden hocamdı
- +1 yıl
Hocam ne demek onu bilmedigim icin sacmalamisim kusura bakma
Soran+1 yılyok sorun değil
Annemle babam arasında 10 yaş var gayet ideal bir fark.
01 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim
olacak şey değil be arkadaş ya. gencecik kızsın. koca adam o ya. illaki unutursun illaki daha uygun birini bulursun. üstelik hocan. hiç gerek yok. bence ayrıl
00 YorumlaBence biraz daHa zamana ihtiyacın var senden çok akıllı ve olgun birisi olmali sadece kiskanclik konusunda ve cilvelesme konusunda cok cocukluk yapiyodur ! yani benim gorüşüm böyle ama mutlaka aileni dinlemelisin inan pişman olmazsin
01 Yorumla
Soran+1 yılaileme durumu anlatamıyorum. benim zamana ihtiyacım var ama bunu anlamak istemiyor. onun da zamanı yok yaşı geldi 30 a. bende onu anlamak istemiyorum galiba... :/
Bir tanıdığım kız, ilkokul öğretmeniyle evlenmişti :)
Tabii kız 18i geçtikten sonra evlendi.01 Yorumla
Soran+1 yılbiz de lisede tanıştık
Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Aşıksın devam et ama , sanki ilerisi sorunlu gibi hissettim yazdıklarından
02 Yorumla
Soran+1 yılkafam çok karışık
+1 yılKizim. icinden geleni yap ne soruyorsun hem 11 yas nedir benim tum akrabalarim oyle dogum. yap zaten onla ayni yasa geleceksin cokeceksin;)))
04 Yorumla
Soran+1 yılçökecek miyim :|
- +1 yıl
Yani kadinlar dogumdan sonra buyuk gozukur onunla ayni yas gibi gozukursun. Tibbi bir gercek bu
Soran+1 yılhmmm teşekkür ederim.
- +1 yıl
Rica ederim tatlim benim
Ayrılmışsın.
Bana göre doğru bir karar vermişsin hayatta başarılar00 Yorumla
+1 yılBak guzelim sen. cidden iyi degilsin 11 yas bu ne demek biliyomusun baban seni vurur duyarsa bastan soyleyim olmucak duaya amin denmez kendini yakmadan vazgec
02 Yorumla
Soran+1 yıleski hocam olması daha büyük sorun gibi geliyor aslında...
- +1 yıl
Ne eski hocasi ya alla alla aradaki yas farkina bak sen ne diyosun
+1 yılbence o adam hata yapıyor. tamam güzel ve genç ama çoluk çocukla ne işin var..
04 Yorumla
Soran+1 yılonun çocukça kaprislerini ben çekiyorum hangimiz çocuk acaba
- +1 yıl
neden çocuksun dedim biliyormusun?
Hem evleneceğiz ama babamdan çekiniyor diyorsun hemde ayrılmalıyım mı diye soruyorsun be küçüğüm. daha ne istediğini bilmiyor ve etrafına danışarak hareket ediyorsun.
Zamanla büyüyeceksin merak etme :)
Soran+1 yıldurum o kadar vahim yani :(
- +1 yıl
değil. ama biraz toysun. zamanla. herşey zamanla...
bence olmaz 22 ya da 25 yaşında aynı duygular içinde olabilecek misin acaba?
bazen basiretli olmak hayatımızı yoluna koyar...01 Yorumla
Soran+1 yılah keşke bilsem...
+1 yılolur neden olmasın benim annemle babam arasınd 9 yaş var 2 yaşta bizden olsun :)
00 YorumlaAtanırsam allahın izniyle öğretmen olacağım. Yahu yapmayın. Sevgine bir şey diyemem ama bence pişman olacaksın, ben o öğretmene kızıyorum sen daha küçüksün.. Bari evliliği hemen düşünme. Biraz ertele. Belki bir süre sonra fikirlerin değişir.
00 Yorumla30 yaşındaki bir adam 19 yaşında birine aşık olamazzzzzzzzzz. Çevrendeki 30 yaşındaki adamlara. Hepsi olgun ve yasını basını almıs adamlar. O adam pedofili ya da ağır sapık
02 Yorumla
Soran+1 yılne alakası var ben büyük duruyorum zaten
bence hata değilde aklın karişik senin ama ayrılmalısın cunku ilerde evlenince yaş farkından dolayı beyınlerinız uyuşmıcak daha cok kavga ediceksiniz ve en sonunda ayrılıcaksinız bence simdıden ayrımak daha ıi
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 6,8b cevap paylaştı.
+1 yılSeviyirsan ailene çıtlat. Sevgili olabildiğine göre ona karşı boş değilsin.
01 Yorumla
Soran+1 yılçok çok seviyorum. ama ayrıldık zaten teşekkür ederim
+1 yılCiddi anlamda seni sevdiğine emin olmadan asla onunla olma hata yapma
01 Yorumla
Soran+1 yılhaklısın...
+1 yılBu gençlerin özellikle genç kızların hormonlarını 5,6 yıl biyere bağlaması lazım ,)
02 Yorumla
Soran+1 yılneden
- +1 yıl
Bu kızlarda özellikle hoca aşkı çok yaşanmaya başladı ondan diyorum çok soruluyr bu tarz sorular
Hocayla aşk ne yav hadi az bir yaş farkı olsa neyse 11 yaş
Bu yaş farkının sıkıntısını şimdi değil de ileride çekersin iyi düşün bence :)
02 Yorumla
Soran+1 yılneden
+1 yılcok ıyı yapıyosun aferın anen baban snnle gurur duyması lazım
01 Yorumla
Soran+1 yılöyle söyleme kötü bir şey yapmıyoruz ki.
Bence hata. Unutma ailen tereddüte düştü ise hata var demek. Düğününde herkes halinden memnun olsun. Düğünün de kimse acaba 'lar lazım göbek atmasın. Under stend me?
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 578 cevap paylaştı. Bu olgun erkek algısını iyice abarttınız 3 4 yaş olabilirde 11 yaş nedir utanma duygusu yok mu sizde
15 Yorumla
Soran+1 yılonu severken yaşını bilmiyordum. küçük duruyor zaten
Soran+1 yılsen bütün hocalarının yaşını ezbere biliyo musun
Soran+1 yıl23-24 felan. ayrıca şu an yaş belki de en az taktığım şey
Gizli Üye(30-35)+1 yılSizin yüzünüzden hoca olucam ulan, sayınız her geçen gün artıyor :D
02 Yorumla
Soransapıtma
Cevap sahibi+1 yılsapıtan sensin 11 yaş fark var aranızda, uzun vadede problemler yaşıyacaksın bir anlık hevesin peşinden gidiyorsun
+1 yılSevgili olma islam da yok
Evlilik için sakınca yok
Ama ideal yaş farkı 10 olmalı04 Yorumla
Soran+1 yılo da zaten bu yüzden yaza evlenelim diyor. en büyük anlaşmazlık noktalarından biri
- +1 yıl
Gitsin istesin bahaneyle seni oyalamasın
El ele gezerken filan küçük demiyorda iş evliliğe gelince mi küçük
Soran+1 yılo evlenmek istiyor. tamam desem hazirana bile bırakmaz. ama ben şu an için erken olduğunu düşünüyorum
- +1 yıl
He erken
Üç beş sene bekle dede dersin
İşin zor ama zor olan her zaman tatlıdır flört olarak kmasına izin ver
04 Yorumla
Sorankalmıyor işte öyle. evlenmek istiyor.
Soran+1 yılhayır öpmedim bile
Saçmalama bence daha yolun başlarında sayılırsın neler çıkar karşına daha erken
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılbabanada hak ver ama düşünsene yaşı yaşında adam kızını becericek
03 Yorumla
Soran+1 yılbabam 47 yaşında be ne yaşı yaşında
Cevap sahibi+1 yılhayırlısı ozaman ama ileride pişman olucagın kararlar alma. D
+1 yılYani ayrılmalısın baban katliam yapar kime vereceğini bilmen lazım..
00 Yorumla
+1 yılSevgili olmadan önce ne düşünüyorsan aynı sonun olacak
00 YorumlaSen ayrılmadan o ayrlr
02 Yorumla
Soran+1 yılneden
Gizli Üye(36-45)+1 yılevet hata ediyorsun geleceginle ilgili egetimle ugrasabilirsin
00 Yorumla
+1 yılGeleceğinle oynuyorsun farkındamısın?
15 Yorumla
Soran+1 yılne alaka
- +1 yıl
Nasil ne alaka? Anlatmamı istermisin he bacim
Soran+1 yılisterim
- +1 yıl
Bak darilmaca yok.
Henuz 19 yasinda bir genç kizsin ve belkide bosluktasin belkide kimseyle konusamiyorsun ya da içini dokemiyorsun oda seni dinleyince yaninda kalinca seviyorum zannediyorsun ve o bu senin temizliginden yaralaniyor bence. Sana sevgili filan yapma demiyorum yap ama dengeli bir sekilde o sana dokunmadi opmedi filan diye dogru kisi diye adlandirabilirsin lakin degil bacim.
Mesela bulundugun ortam seni anlamiyordur ondan ona belki daha çok yakinlasiyorda olabilirsin fakat bu yanlis bir tercih kendimce. Sen belki agirsindir olgunsundur belkide ondan o sana çekici geliyordur.
Ornegin: sen 24 yasinda olunca ya da 22 filan o 33 yasinda filan olucak beklentiler ayri olucak sen biraz disari cikmak gezmek isteyeceksin o yoruldum der oturur.
Baska bir nedende su: o bile seni sevdigine emin degil demi? inan bana sevseydi adim gibi emin olurdu babandada adam gibi gider isterdi seni çocuk gormezdi. - +1 yıl
Not: bu adami gozum tutmadi tabi sen bilirsin hayatina karisamam ama sadece bir abla olarak gor beni
benim kiz kardesim yok benimde bunlari bana anlatacak kimsem yoktu sadece kendi kendime gelistim
basimda duran ve senin yaslarindayken insan ihtiyac duyor bu gibi seylere keske bir ablam olsaydi demisligim çok oldu mesela...
hayirli gunler
Aşk İlişkileri konusunda 506 cevap paylaştı. Evet işini görür gider bacım yakma başını.
12 Yorumla
Soran+1 yılöyle biri değil sıkıştırıp duruyo babana söyle gelip isteyelim diye
bir ögretim görevlisi düşüremedim hıamına.
03 Yorumla
Soran+1 yılhahah onlar çok artist oluyor :)
Soran+1 yılhiç sorma :)
+1 yılOlgun erkek iyidir. Takılma ;)
12 Yorumla
Soran+1 yılben takılmıyorum ki... ailem ailesi çevre...
- +1 yıl
Olgunluk yasta olsaydi 80 yasindaki amca izdivac programina cikmazdi be canisi :)
çocuğunun babası dedesi gibi durur ya
00 Yorumla
+1 yılayrıl diyince gidip ayrılcan zaten :D
13 Yorumla
Soran+1 yılfikir olur en azından
- +1 yıl
dikkate alcaksın madem hata ediyosun derim
Soran+1 yılTeşekkürler
+1 yılBabana nabız yoklasana bir :)
04 Yorumla
Soran+1 yıldeniyorum ama açamadım konuyu :)
- +1 yıl
Sakayla karışık de iste baba beni 30 yasında biri istese vermezsin dimi diye :)
Soran+1 yılben pek evlilik düşünmezdim. nasıl denir böyle bişey bilmiyorum
- +1 yıl
Yavas yavas alıştır sende :)
+1 yıl11 yaş sıkıntı değil gibi
02 Yorumla
Soran+1 yılben çok dert etmiyorum ama çevrem çok dert eder. o dert ediyo
- +1 yıl
Çevre baskısı aşılırda onun dert etmemesi lazım o dert ederse olmaz bu iş
Hata yapıyosun diyorum başkada bişey demiyorum?
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı. İkinizde çok farklı yerlerdesiniz
00 YorumlaBu senin hayatta yaptigin en mantikli sey
01 Yorumla
Soran+1 yılneden öyle dedin
+1 yılseviyorsanız birbirinizi sakın bırakmayın!!!
01 Yorumla
Soran+1 yılseviyorum... ama ondan emin değilim
- Aşk İlişkileri konusunda 17,5b cevap paylaştı.
+1 yılanlaşabliyorsanız sorun yok
02 Yorumla
Soran+1 yılşöyle böyle
- +1 yıl
sıkıntı yok
- Devamını Gör (26)
Devamını Gör(71)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > 19 yaşındayım 30 yaşında eski bir hocamla sevgiliyim. Sizce hata mı ediyorum?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar