Bütün kızlar üzme potansiyeli olan gerektiğinde mesafe koyan erkekleri mi tercih ediyor?
Ben biraz trip attığım erkeklerin peşime dusmesini isteyen biriyim. Olmayınca da olmuyor.
Bütün kızlar üzme potansiyeli olan gerektiğinde mesafe koyan erkekleri mi tercih ediyor?
Ben biraz trip attığım erkeklerin peşime dusmesini isteyen biriyim. Olmayınca da olmuyor.
Cevap
4Cevap
Zorla kimse peşinden gelmiyor erkekler yapısal olarak elde edene kadar koşuyor sevdiğini gösterdiğin an direkt dönüyor 😅
Bilmiyorum. Biraz ilgileniyorum. Sonra yüz çeviriyorum mesela, o da aynısını yapıyor. Yaptığım taktikle beni vuruyor, sende de aynısı mi oluyor? Ben peşimden kossun diye beklerken mesafe alabiliyor
Kaçan kovalanır olayı
Öylesi kıymetli oluyor nedense
Bilmiyorum. Biraz ilgileniyorum. Sonra yüz çeviriyorum mesela, o da aynısını yapıyor. Yaptığım taktikle beni vuruyor
Aciyi seviyoruz
Bilmiyorum. Biraz ilgileniyorum. Sonra yüz çeviriyorum mesela, o da aynısını yapıyor. Yaptığım taktikle beni vuruyor, sende de aynısı mi oluyor? Ben peşimden kossun diye beklerken mesafe alabiliyor
Taktik güzel ama adam sorun demek ki ilgilenme sen boş ver
Sorunlu değil ki, kibar bir çocuk
Bilemedim seni senin taktiğiyle vuruyor kibar ama
Öyle davranınca ben de yanına gittim notlarına falan baktım
Bu sefer konuştu benimle ama bir sey söyledi duymazdan geldim. Sınıfa girdim onu gördüm günaydın demedim yanımdaki ablaya günaydın dedim
İyi etmişsin bir sure böyle devam et istersen
Anladım. Konusmazsa ne olacak? İlgisini cekmek zor, zor bi tip
Evet bunu bende kızlara sorucaktım neden yani 🤔
Bni bulsan düşerdim peşine:)
Kendi apt... Kanka
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ah, kalp işleri ne kadar karmaşık, değil mi? Bazen neyi neden yaptığımızı biz bile anlamıyoruz. Üzme potansiyeli olan erkeklerin çekici gelmesi, onların "ulaşılamaz" görünmelerinden kaynaklanabilir. Onlar bir nevi meydan okuma gibi algılanıyor, bu da heyecan veriyor olabilir 😅 Ama bir yandan da böyle ilişkiler insanı yorar be.
Senin gibi küçük oyunlar oynamak, ilgisini canlı tutmak istiyorsan, dengede kalmaya çalış. Ama unutma, bir ilişki iki tarafın da birbirine değer verdiği bir alanda daha güzel olur. Kendine sor, gerçekten peşinden koşturmak mı istersin yoksa derin ve samimi bir bağlantı mı? Hadi, ne düşünüyorsun? ❤️