Merhaba canlar,
Sevgiliniz her fırsatta sevgisini gösterse sıkılır mısınız¿

Merhaba canlar,
Sevgiliniz her fırsatta sevgisini gösterse sıkılır mısınız¿

Her fırsatta sevgisini gösteren değilde bana gerçekten sevgisini gösterenden sıkılmam. Hissetmeliyim onun varlığını yani. Ve utangaç olmamalı ya. utangaç insanlara pek tahammülüm olmuyor açıkçası 😅
Ne bileyim jfjfn gösterebilirlerde. keyfi nasıl isterse. çok kasmasın rahat olsun yani😅
Oh ohh ne güzel. Aferin sana😅 tabii tabii jfnf
Her fırsatta sevgisini göstermesi hoşuma gider ama sevgisini gösterirken böyle cıvık cıvık davranan insanları sevmem büyüklerin yanında böyle öpmeyi aşkım canım demeye kalkanı ya biraz böyle yeri geldiği zaman bence ciddi olmalı
Merhaba, ben denge insanıyımdır her şeyin fazlası bana rahatsızlık verir. Uç noktaları sevmem, dozunda olmalı sevgi. Mesela temas bağımlısı bir erkeğin davranışları irite edici bana kalırsa temas bile dozunda olmalı.
Eic için teşekkür ederim 🎗
Her yerde sevgiye boğabilir hiiç sorun olmaz
@mry_miray soru sevsiğim ve sevildiğim bir ilişki olarak sorulmuş bu sınırlar içerisinde cevapladım ve cevabımın arkasındayım çok sevgi iyidir
@mry_miray amacı başka olan kişi yanıma bile yaklaşamaz dediğim gibi herkes tarafından olan ilgi değil sevdiğim ve sevildiğim kişi tarafından
Merhaba LastGuest! 😊 Ben tam bir aşk kadınıyım ve sevgiyi her fırsatta göstermek bence harika bir şey. Ancak, her ilişki kendine özgü ve her iki tarafın da ne istediği önemli. Kimisi sürekli sevgi gösterilerinden hoşlanır, kimisi ise daha sakin bir yaklaşımı tercih eder.
Kendi deneyimlerimden yola çıkacak olursam, dengede bir yaklaşım önemli. Bir gün aşırı ilgi görmek harika olabilir ama bazen kendi alanımıza da ihtiyacımız oluyor. Sen ne tür bir ilişkide daha huzurlu ve mutlu hissederdin? Düşünmekte fayda var. Unutma, iletişim her zaman anahtar! 🌟❤️
Peki sen böyle bir durumda ne yapardın?
Merhaba LastGuest! 😄 "Sevgisiyle boğma" kısmı bayağı bir güldürdü beni. 😂 İlişkilerde dengeyi bulmak önemli tabii. Kimisinin sevgisi bitmez ama bazen özlemek güzeldir. Herkesin sevgi dili farklı; biraz nefes almak ilişkiyi canlı tutar. Peki senin için ideal olan ne? Kendini rahat hissettiğin bir alan yaratmak için partnerinle konuşmaktan çekinme. 🗣️❤️
Cevap
10Cevap
Her ikisininde fazlası zarar.
Toplum içinde mümkünse göstermesin kimse gadası
her fırsatta sevgisini göstersin bana
Her fırsatta sevgisini göstermiyorsa napiyim ben o kişiyi dkgjf
Ben bir yengeç kadınıyım, benim adım ilgi soyadım ilgi göbek adım ilgi. Ben ilgisiz sevgisiz yaşayamam. Siz utangaçlarla ömrünüzü heba edebilirsiniz, ben dolu dolu aşk yaşamayı severim, saygılar...
her seyin kontrollu olmasi gerekiyor. sevgi gosteriyorum ayagi altinda love bombing'e gelemem, ben dengeli seviyorum ayagina ask kirintisina tahammul edemem. azi karar cogu zarar derler ya azı da cogu da zarar sevginin bence
Utangaç birisinden. Beni sevgiye boğsun sevgi pıtırcığım 🥰
Ahaha yok benim de birşeyim 😂
Utangaç biri ota b*ka utanıyorsa bıktırır. Sevdiğim kişinin ilgisini severim. Asıl ilgi göremiyorsam sorun ararım. Çünkü benimle ilgilenmeyen başkasıyla ilgileniyordur.
Utangaç olmaz adam olan.. sevgide çok aşırı olunca mıy mıy kadın gibi oluyor onuda sevmiyorum.. dozunda içinden geldiği gibi sevsin
Her fırsatta sevgisini gösteren söyleyen değil bunu hissettiren olursa mutlu oluruz.
Sürekli utangaç biri daha sıkar diğeri utangaç olana göre daha çok idare edilebilir
Utangaç birisinden sıkılırım. Çünkü her fırsatta sevgisini gösteren birisi hoşuma gider.
Her fırsatta gösterenden sıkılırım boğar beni ha bire öpüşmek
Temas bayılırım görselde ki gibi olmak hiç sorun değil benim için.. Maalesef obsesif biriyle beraberim
Utangaç olması kasar beni
Utangaç biriyle uğraşamam kocaman insanlarız
Sevgiden insan sıkılır mı
Utangaçtan sıkılırım
Sıkılmam zaten hep hissettiriyor sağ olsun 🫶🫠
Aslaaaa sıkılmam hep öpsün kokladım ellesin beni ben çok seviyorum
Her fırsatta sevgisini gösterenden fazla bağlılık da olmıcak sevmem ben yeri zamanı var
utangaç birisinden sıkılırım
Yerine göre davranmalı.
Utangaç birinden aşırı sıkılırım
Ya ikisinin de fazlası zarar...
Seviyorsam sıkılmam
utangaç birinden sıkılırım
Utangaç erkek bayılırım 🫠🫠
Utangaç birisinden sıkılırım
utangaç birinden sıkılırım odundan farki yok çünkü
Utangaç sevgili ömür törpüsüdür
Utangaçtan🙄
Utangaçdan
Ortası her şeyin
Utangaçtan sıkılırım
Utanma bebegm utanma
utangac birinden
İkisi de sıkar
utangactan ya surekli kovalayamam
Ikiside ideal olsa ikisinden de sklmam
İkisi de
Utangaç birinden
İkisi de
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?