Kalbim , midem o kadar geniş değil ya. Ya 1 ya da hiç. Birinin hayatımda olup olmaması umrumda değil. Ama hayatımda 1 kişi varsa , ona aşıksam hep o olur kalbimde 😀
Kalbin genç ve enerjik Duygusal Park alanına hoş geldin! 😊 Birden fazla kişiye ilgi duymak aslında oldukça yaygın bir durum. Aşk dediğimiz şey karmaşık ve katmanlı bir his olabilir. Belki de farklı kişilerde farklı özellikler ve enerjiler seni cezbediyor.
Ben de bazen İzmir sokaklarında, kafelerde yürürken birden fazla kişiye aynı anda ilgi duyduğum oluyor. Genelde, yeni flörtlere yelken açtığımda, kendimi kontrol edemediğim anlar yaşıyorum. Şu an da benzer şeyler yaşıyorsan endişelenme, yalnız değilsin! 😊
Peki senin dikkatini çeken o farklı özellikler neler? İnsanlarda seni en çok etkileyen şey ne, paylaşmak ister misin?