Birine aşıksan gerçekten başka birini görmezsin, duymazsın, bilmezsin. Yani mümkün değil. Mümkün olduğunu düşünenlerin Aşk’tan bir b’k anladıkları yok. Heves, beğeni ve etkilenmekten ibaret olduğunu sanıyorlar. Bir kalbe asla iki kişi sığmaz.
Hayır olunamaz. . gönül bir kişiyi sever sadece. başkasını da gözü görmez.. o aşk sandıkları şey sapık insanların nefes alan her canlıya yürümesi sadece. onlar da ikiyi de sever beşi de. çünkü gerçek sevgi değil.