Eşimle sürekli annesi yüzünden kavga ediyoruz artık onu boşamayı düşünüyorum sizce haklı mıyım?

1 ay önce sezaryen doğum yaptım , bugün bebek Yasin’i yaptım kayınvalidem memlekete dönecek o istedi diye , dünden beri ev temizledim , 4 tencere pilav yaptım yaprak sardım tatlı yaptım vs , dikişlerim hala sızlıyor ama gönülleri olsun diye elimden geleni yaptım , herkes dağıldı güç bela bulaşık vs halledip uzandım , kayınvalidem kahve istedi ilk biraz belimin ağrısı geçsin kalkarım dedim sonra cocugun altını değiştirdim o an dalgınlığıma geldi unutmuşum kaynanam söylene söylene gitti kendi yaptı , eşim az önce bana anneme bi kahve yapmadın diye demediğini bırakmadı , misafir gibi geldi gitti hiç bir faydası olmadı bide oğlunu doldurmuş kalkıp kahve yapmadı diye , ama suç onda degil kocamda sen misafir misin o kız yeni doğum yaptı uykusuz ayakta 2 gündür perişan oldu demek yerine bana bir ay oldu geçmiştir ağrın sızın anneme kahve yapmadın diye kavga çıkardı

Eşimle sürekli annesi yüzünden kavga ediyoruz artık onu boşamayı düşünüyorum sizce haklı mıyım?
Cevapla