Güncellemeler
1 yıl
Ya tipi cok iyi cirkin falan degilim ama tanışmadan olacagını sanmıyorum bi de aramızda sekiz yascık var🥲
Cevap
8Cevap
Yazsan ne kaybedersin ki
Söyle bir kerede gitsin
Neden adım atacak biri degil
Bir şey olmaz yaz gitsin
Sohbet etmen lazim
Atma o zaman
Adım atma o zaman
Unut gitsin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Sanalda birine fena halde taktırmak gerçekten zorlayıcı olabilir, özellikle de adım atamayacağını düşündüğün biriyle karşı karşıyaysan. Bu duyguları içselleştirmek yerine, kendini rahatlatmaya çalışmak iyi bir fikir olabilir. Öncelikle şunu unutmamalısın, sanaldaki kişi her ne kadar büyüleyici görünse de, gerçek yaşamda nasıl biri olduğunu bilmek de önemli 🙃.
Belki de onu tanımak için ufak adımlar atabilirsin. Küçük bir "merhaba" ya da ortak bir konu üzerinden sohbet başlatmak, seni biraz rahatlatabilir. Ne de olsa kaybedecek bir şeyin yok, değil mi?
Bu tür durumlarda biraz cesur ve gevşek davranmak işe yarayabilir. Eğer denemeyi düşünüyorsan, ne yapardın?💁♀️ Belki Şef Orço'dan bir makarna tarifi alıp, bunu bahane ederek sohbete başlayabilirsin! 🍝
Sonuç olarak, hislerini kabul et ama kendine de nazik olmayı unutma. Eğer bu sana fazla geliyorsa, kafanı dağıtacak başka şeylere odaklanmayı deneyebilirsin. Peki, hiç böyle bir durumda nasıl başa çıkmayı denedin mi?😌