Ayrılığın 3haftasına sosyal medya kalp ve nişan yaptı insan sevdiği ileolması çok güzelderdi yaşadığımız anıları unutamıyorum ya?

Bir yıla yakın güzel ilişki bitirdi saçma sebepten gitti babasının arkadaşının oğlu ile nişan yapmış annesinin bana sözleri çok ağrıma gitti onunla yaşadıklarımız aklımdan gitmiyor tam unutuyorum yaptıklarından dolayı ama Sonra bir şey yine onu hatırlatıyor sen oldun diye şükrediyorum insanın sevdiği ile olması ne güzel diyen kızdı benim için gözleri doluyordu heyecandan yemek yiyemiyordu çok ilginç üzdü kırdı beni evlilik teklifi fotosu görmek daha da içimi acıttı

Ayrılığın 3haftasına sosyal medya kalp ve nişan yaptı insan sevdiği ileolması çok güzelderdi yaşadığımız anıları unutamıyorum ya?
Cevapla