Çok zengin olmama rağmen yalnızım karakterimle ilgili değil detay aşşağıda?

Arkadaşlar kimseye bi yanlışım olmaz ama kimsem yok 1 kişi bile ne param için nede ben olduğum için derdim olsa anlatacağım kimsem yok sohbet edeceğim kimse yok eskiden takmıyordum ama gittikçe yanlızlık artıyor bunaldım artık

Güncellemeler
1 yıl
Herkes çirkinsin demiş ama şuana kadar çirkinsin diye 1 kişi bile olmadı kime sorsam 10/8 dedi alışveriş yaparken bile rastgele insanlar ablalar vs çok yakışmış yakışıklısın diyenler oldu boyum 185 ve tipim cidden iyi
Çok zengin olmama rağmen yalnızım karakterimle ilgili değil detay aşşağıda?
Cevapla