Medeniyet adı altında karşı cinsle samimiyet kurulması doğru mu sizce?

evli bir kadın ya da erkek ya da sevgilisi nişanlısı olan biri karşı cinsle mesafeli olmalı bence ama buna tepki gösterinin adı medeniyetsiz oluyor, geniş, yılışık tipler beğenilir olmuş medeni diye. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda? Medeniyet mi sevgilin varken karşı cinsle samimiyet kurmak doğru mu sizce de

Medeniyet adı altında karşı cinsle samimiyet kurulması doğru mu sizce?
Cevapla