Sevgilimle aramız 1 gün iyi 3 gün kötü sonrasında ayrılma kararı aldım ama çok özlüyorum?

Öncesinde bana iki kez t*kat attı vb durumlar yaşandı ama onu o kadar seviyordum ki affettim sonrasında ağladı vurduğu yerleri öpmek istedi ve onu affettim. Çok kez yalan hakaret de vardı ama onunla haftada 3-4 gün aynı evde kaldığımız için o kadar alıştım ki o kadar özlüyorum ki bana yazma bir daha sakın dedi peşimi bırak dedi bu arada o 31 ben 20 yaşındayım. Ve beğenmeyeceği biri de değilim ona göre çok daha her durumda iyiyim neden böyle söyledi benim ona bunu söylemem gerekirken , ve yazarsam değerim daha düşecek sizce ne yapmalıyım?
Sevgilimle aramız 1 gün iyi 3 gün kötü sonrasında ayrılma kararı aldım ama çok özlüyorum?
Cevapla