bu sabah vize vardı okula gittim. onun vizesi 4 gibiydi ama 10 civarı okula geldi "geziyorum" diyor. okulla merkez de uzak hani neyse.
görüştük 10dk falan oturduk pek konuşmuyor zaten. sonra kütüphaneye gideceğini söyledi ben de okula geçtim.
10dk falan sonra çıktım okuldan otobüs beklemeye inecektim. kütüphane de tam karşıda. yazdım "gitmeden göreyim mi seni" diye. cevap vermedi, kütüphaneye girdim ben de hem lavaboya falan gidecektim.
sonra bana yazmış "daha yeni görmedin mi neden" falan. ben de "gitmeden görürüm dedim" yazdım. yerini sordum "söylemem, sonra görüşürüz" dedi. ben de "peki iyi çalışmalar" dedim "sağol bayy" demiş lavaboya gittim.
bana yazmış "sen neredesin" diye ben de lavaboda olduğumu söyledim. "tamam" demis.
lavabodan çıktım "ben gidiyorum" dedim bana "geleceksen gel üst kattayım" dedi ben de gitmedim "sonra görüşürüz çıktım" dedim
gelmemi istese başından bana "yeni görmedin mi, gelmissin zaten, sonra görüşürüz, söylemem" falan demezdi.
sonra çağırınca da ben gitmek istemedim sanki zorla "gel de gör hadi" der gibi çıktım gittim
normal yazıyordum ama baktım şimdi kendi mesafeli yazıyor aman sanki kanlı bıçaklı kavga çıkardım triplere bak. adamı gitmeden görmek de suç oldu herhalde.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ah canım, biraz kafa karışıklığı var burada gibi görünüyor 😅. Anladığım kadarıyla aranızda bir iletişim eksikliği olmuş. Bazen erkekler tam olarak ne hissettiklerini ifade etmekte zorlanabilirler ve trip atmak yerine açıkça konuşmak daha iyi olur. Sen onunla daha fazla zaman geçirmek istemişsin, ama o gün belki de kafası karışıktı ya da başka bir şeylerle uğraşıyordu.
Bu tür durumlarda, her iki tarafın da hissettiklerini ve beklentilerini açıkça ifade etmesi önemli. Belki de konuşarak bir orta yol bulabilirsiniz. Aşka dair en güzel şeylerden biri, her durumu çözebilmenin ve birbirinizi daha iyi anlamanın bir yolunu bulmaktır. Sen nasıl hissettiğini onunla samimi bir şekilde konuşmayı denemek ister misin? 💬❤️