• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

Erkekler neden sadece 1 kere ihanete uğradımi artık umudu kalmaz?

kumsal0707
kumsal0707 Takip Et
Xper 1 Yaş: 19
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
00
Yapay Zekaya Sor
Yıllar gecsede ciddi düşünmezler neden
Erkekler neden sadece 1 kere ihanete uğradımi artık umudu kalmaz?
Cevapla
Erkek Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • İbrahim2636
    İbrahim2636 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 24
    1 yıl

    O kişiliğe bağlı bence güven problemi olur ama doğru kişi çıkarsa karşılarına oda güveni sağlarsa içinde hiç bı sıkıntı olmaz mesela bende ihanete uğradım ama şuanli sevgilim guvenide çok güzel inşa etti çokta güzel seviyoru doğru kişiyi bulunca her şey düzeliyor

    1
    3 Yorumla
    • kumsal0707
      kumsal0707
      1 yıl

      Ama ne kadar süre sonra kıza güvensin

      Yorumla
    • kumsal0707
      kumsal0707
      1 yıl

      Guvendin

      Yorumla
    • İbrahim2636
      İbrahim2636
      1 yıl

      Valla biraz uzun sürdü ne yalan söyleyeyim 5 ay sonra falan iyice güvenmeye başladim hicbi yanlisida olmadı çünkü bana

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • JoTua
    JoTua Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 100%
    1 yıl

    İhanetin acısı geçse de izi geçmez reis ondandır. Güven çok kolay kaybedilen ve tamiri İhtimaller ötesinde olan bir şey sonuçta

    1
    8 Yorumla
    • kumsal0707
      kumsal0707
      1 yıl

      Ama bu kadından kadına değişmezmi siz direk böyle şeysiniz sadece 1 kere aldatilmiş olun 5 yıl boyunca bütün ciddi ilişkilere hayır diyorsunuz ama biz kızlara 5,6 ay yetiyor yinede ciddi ilişkiye adım atiyoruz

      Yorumla
    • JoTua
      JoTua
      1 yıl

      Son ilişkimin üzerinden 2 2.5 yıl falan geçti. Bak zerre hissiyatım falan da yok ama bana hissettirdiği o b-ktan his geçmedi işte. Kendi kendini tedavi etmeden başkasının kanına girmeye gerek var mı ki. bana yanlış geliyor o yüzden

      Yorumla
    • kumsal0707
      kumsal0707
      1 yıl

      Belkide acı çekmek istiyorsundur? Belkide bu kendi kendine verdiğin bir cezadır
      2 buçuk yıl geçmiş o boktan hissiyat gecmediyse o kız geri gelirse kabul edersin sen buna adım kadar eminim çünkü kız sana ne gibi bir hasar vermiş olabilir ki en fazla aldatma. Onuda 2bucuk yıl içinde unutursun

      Yorumla
    • JoTua
      JoTua
      1 yıl

      Yapı olarak tükürdüğümü yalayan biri değilim. Biz de insanız illaki hoşlandığımız birileri falan oluyor ama, Güven olmayınca hoşlantıdan ibaret olarak kalıyor adım atmaya çekiniyorum yani.

      Yorumla
    • kumsal0707
      kumsal0707
      1 yıl

      Allah bahtını açık etsin.

      Yorumla
    • JoTua
      JoTua
      1 yıl

      Teşekkürler. Söylemeyi unutmuşum O çoktan evlendi artık istese de gelemez :D

      Yorumla
    • kumsal0707
      kumsal0707
      1 yıl

      Unut onu onun bıraktığı boktan hisle yaşama Allah mutlu etsin de geç A*k ya tamam anladık sevdin ama yanlış insanmış nasibin olsaydı gitmezdi Allah uygun görmemiş bu işte bir şey varmış böyle düşün çekinme de sende gönlünü yollara çıkart sev birisini sevgini ver doğru kişiyi tanı ona ver eskide kalma düşünme bile gelip geçti duman gibi bir düşün hem seninde kaderinde birisi yazılıdır o kadına da haksızlık etme s et

      Yorumla
    • JoTua
      JoTua
      1 yıl

      Tavsiyelerin için teşekkürler ama, Hayatım ev iş spor salonu 3'lemesi arasında dönüp duruyor dışarıdan bayağı izoleyim, Gezme tozma hevesimde yok, Gökten biri düşmedikçe zor iş yani neyse teşekkür ederim.

      Yorumla
  • Dr-Mystic
    Dr-Mystic Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 100%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 4b cevap paylaştı.

    Ben o ihanete defalarca kez uğrayanı da gördüm.

    1
    52 Yorumla
    • kumsal0707
      kumsal0707
      1 yıl

      Mesela şoyle adam defalarca aldatiliyor okey tamam ama bı 5 yıl boyunca asla ciddi ilişki yapmıyor ama kızlarda böyle değil bizde 5 6 ay da geçse hatta toparlanma süresi kısa sürerse yine bütün tuşlara basarız neden iste

      Yorumla
    • Dr-Mystic
      Dr-Mystic
      1 yıl

      Ben siz kızlarda ciddi ilişki sonrası 5-6 aylık toparlanmadan itibaren başka denizlere yelken açma durumu var sanıyordum.

      Yorumla
    • kumsal0707
      kumsal0707
      1 yıl

      Başka denizlere yelken açmaktan ne anlamaliyim aciklarmisin

      Yorumla
    • Dr-Mystic
      Dr-Mystic
      1 yıl

      Yani ciddi ilişki bittiğinde 5-6 ay sonrasında artık eski sevgiliye takılmak yerine hemen yeni bir sevgili yapıyorsunuz.

      Yorumla
    • kumsal0707
      kumsal0707
      1 yıl

      Exten bir bok olmaz bana göre böyle ama çoğu kız exsinde haberin olsun

      Yorumla
    • Dr-Mystic
      Dr-Mystic
      1 yıl

      Hemcinslerin bu kadar ay geçse bile eski sevgiliye mi takılı kalıyor gerçekten?

      Yorumla
    • kumsal0707
      kumsal0707
      1 yıl

      Tamamı demiyorum ama gerçekten ex hep akılda kalıyor kızlarda bunu unutma sakın belkide ilk aşkıdır ne kadar aldatsa da bak şoyle bir algı oluşuyor sonuçta o beni aldattı ve bana geri döndü affetmeliyim algısı sonuçta artik aldatmaz döndü çünkü benim gibi birisini bulamadı algısı var ki bu çok yanlış 1 kere aldatan kişi 20 defa aldatır istese kızlar bunu pek idrak edemez (bazı kızlar)

      Yorumla
    • Dr-Mystic
      Dr-Mystic
      1 yıl

      Hiç bana öylesi denk gelmemişti ki zira ben hep sadakatli oldum ama sorun fazla sadakatli olmamdı.

      Yorumla
    • kumsal0707
      kumsal0707
      1 yıl

      Hep sadakatli ol hiç bir zaman sadakatini kaybetme bu devirde sadakatli insan çok az sende o azinliğindan ol olki karşıdaki kendini sorgulasin.

      Yorumla
    • Dr-Mystic
      Dr-Mystic
      1 yıl

      İşte bendekiler sorgulamıyor, başka birini bulmak için elinden geleni yapıyor.

      Yorumla
    • kumsal0707
      kumsal0707
      1 yıl

      Yanlış insanlar için üzülme kendin kaybedersin kendini sorgularsin
      Tecrübe kazandın öyle düşün.
      Bırak o kızlarda başkalarının altında olmaya devam etsin

      Yorumla
    • Dr-Mystic
      Dr-Mystic
      1 yıl

      Ben bu tecrübeyi 16 yaşımdan beri şimdiye kadar toplam 4 sevgili yaparak yaşamış biri olarak söylüyorum ki artık birine aşık olmak istiyor muyum onu bile bilmiyorum.

      Yorumla
    • kumsal0707
      kumsal0707
      1 yıl

      İnsanları fazla ciddiye alma ve çok dikkat etmen gerekiyor yanlış kişiye sevgini verme bunu ilk günden anlaman gerekiyor 2 ,3 güzel kelimeyle hiç bir şeye inanmaman gerekiyor kendini geliştir sonra aşık ol bu daha çok sana yardımcı olucaktir

      Yorumla
    • Dr-Mystic
      Dr-Mystic
      1 yıl

      Sorun da bu, fazla iyi niyetliyim.

      Yorumla
    • kumsal0707
      kumsal0707
      1 yıl

      İyi niyetli ol aslın olsun ama herkesede olma yani sana meyve vermeyen bir ağactan ne bekliyorsun ki ne kadar hani cabalasanda kendini süründürsende o sana vermicek hiç bir şey her zaman düşün bunu insanlar bak heleki bu devirdeki insanlar çok kötü herkes birbirini kullanip atmak peşinde önemli olan zor gününde yanında olup hiç gitmeyen kızdır zaten sen bunu hissedersin bak ilk günden beri doğru bir insan kafana şüphe koymaz aksine umut koyar
      İnsanları tanımak çok kolay artık sen de tanı kötü ol demiyorum sadece herkese karşı iyi niyetli davranma fazla verme ona bir şey
      Sonra iyi niyetini suistimal ederler

      Yorumla
    • Dr-Mystic
      Dr-Mystic
      1 yıl

      Bu zamana kadar zaten kötü olmamak için inat ettim ve inat etmeye de devam ediyor olduğumdan iyi niyetimden şüphem yok ama sorun şu ki işte tam olarak herkesin birbirini kullanıp atma peşinde olduğu bir devirde olduğumuzun farkındalığına sahip olduğum için gelecekte aşık olmak isteyeceğimden bile artık emin değilim diyorum.

      Yorumla
    • kumsal0707
      kumsal0707
      1 yıl

      Aşık olmak senin elinde bir şey değil emin ol
      Gönül işi bu kalp sevdimi seviyor ama çokta kalbini dinlemiceksin işte o anda önemli olan bu mantığinida dinlemen lazım çok düşünme ve korkma o kadar düşündüğün gibi olmaz

      Yorumla
    • Dr-Mystic
      Dr-Mystic
      1 yıl

      Çok garip gelecek ama ben duygularımı da kontrol edebilir oldum ki misal vereyim benim ilk sevdiğim kişinin gerçekten ortalamanın altında bir tipi vardı ama karakterinin o dönemler iyi olduğunu zannettiğim için kendisine yüz vermiştim ya da bir başka örnek vereyim, 3. eski sevgilimle çok sallantılı bir ilişkimiz oldu ama çok fazla ayrıl-barış yaşamamıza rağmen birçok konuda onu anladığım için affetmek istiyordum ve tüm bu eylemleri bazen istemsizce yapsam da doğrusu hiç pişman olduğum eylemler değildi.

      Yorumla
    • kumsal0707
      kumsal0707
      1 yıl

      Ama senin bir yanlışın var bu ilişkilerde sen çok çaba sarf ediyorsun ve çok alttan alıyorsun bunu bırak çünkü sen tek taraflı ilişki yaşıyorsun farkettiysen ve kız hani böyle seni bırakır gider biraz soğuk ol ve karşıdakine sözünü geçir o sana hep gecirmesin düşün bunu.

      Yorumla
    • Dr-Mystic
      Dr-Mystic
      1 yıl

      3. sevgilime en son onu yaptığımda fazla acımasız birine dönüşmüştüm ve iyi şeyler olmadı.

      Yorumla
    • kumsal0707
      kumsal0707
      1 yıl

      Napmistin ve neler olmadi

      Yorumla
    • Dr-Mystic
      Dr-Mystic
      1 yıl

      Aldatmaya meyilli davranışlar sergilediği için özetle sert tavırlar sergilemekle birlikte bir noktada birkaç kez ayrılan genelde ben olmuştum ve son aldatılma olayımdan sonra da 6 ay kötü etkisinden çıkamasam bile en sonunda yine de kızı affetmeye karar verdim, sonrasında saçma bir sebepten dolayı birkaç kez ayrılmaya başlayan en sonunda o oldu ve son ayrılığından sonra da yeni sevgili yaptı, yani kısacası ben her ne kadar hem merhametli hem sadakatli olsam da o sürekli başkasıyla birlikte olmak için elinden geleni ardına koymamış gibi görünüyor, durum bu.

      Yorumla
    • kumsal0707
      kumsal0707
      1 yıl

      Bir kere bak şüphe düşmüş sende aldatmaya meyilli davranışlar sergiledi demişsin sen bu kızı asla affetmemeliydin bır kere senden sonra hemen başkasını bulmasi hatta araması bile aldatma sayılır
      Böyle kişilere 2. sans verme birde seni bu kadar üzen birine neden 2. şans veriyorsunki gece yatıp aglamana sebep olan kişileri affetme.

      Yorumla
    • Dr-Mystic
      Dr-Mystic
      1 yıl

      Çünkü karakter olarak bana çok benziyordu ki karakter uyumu ile anlayış onda vardı ama sadece sadakat kısmı sorunluydu ve tam olarak bu yüzden onu düzeltmeye çalıştım, denedim ve olmadı.

      Yorumla
    • kumsal0707
      kumsal0707
      1 yıl

      Kimseyi düzeltmeye çalışma tamammi annesi babası duzeltememis onu sen niye duzeltiyorsun birde sadakat olmasa ilişki olmaz bunu ilk baştan zaten düşünürsün ilişkiye başlamadan.
      Kimse değişmez bak herkes aynı kalır belki rol yapar değiştim diye ama öyle değildir ayrıldıktan sonra yine aynı kisiliklerine dönerler

      Yorumla
    • Dr-Mystic
      Dr-Mystic
      1 yıl

      O kız doğum günüme, müzik ve yemek zevklerime kadar aynıydı desem inanır mıydın?

      Yorumla
    • kumsal0707
      kumsal0707
      1 yıl

      Olsun sadakati aynı olmamış

      Yorumla
    • Dr-Mystic
      Dr-Mystic
      1 yıl

      Aslında bir noktada bu sallantılı süreçler geçtikten sonra gerçekten ilgili olmaya başlamıştı ama onu etkileyen şey, benim ona hatam ya da onun bana hatası olmadı, ailesi ile eski kankası yüzünden ayrılmamız oldu ki tekrar o flörtöz hallerine döndüğü an o oldu işte ki bir daha da asla onu eskiden toparlamayı başarmış olduğum gibi toparlayamadım.

      Yorumla
    • kumsal0707
      kumsal0707
      1 yıl

      Anlamıyorsun sen bu kadar büyük sevgiye arkadaşımı engel oldu arkadaşı geldi kız değişti yok öyle dünya kızda birisi gelsinde artık çıkım şurdan eski ben olim diye takla atmadiysa gel yüzüme tükür senin o kadar çabanın gördü sonra hemen tek bir kişiyle değişti hay ya

      Yorumla
    • Dr-Mystic
      Dr-Mystic
      1 yıl

      Hakkını yememem lazım o zor olaylarda kız da bana ulaşmaya çalıştı, bir noktada hayatım tehlikeye girmesin diye böyle bir karar aldı ki ben onun için risk almaya hazırdım o günler bile ve o gerçekten buna müsaade etmedi artı olarak kız zaten eski benliğini özlüyor çünkü o dönemler geçirdiğimiz vakitler cidden güzeldi fakat onun bana gerçek bir ilgisi olmadan o vakitler geri gelmeyecek olduğundan kız da bunun farkına vardığı için biraz da saldı çünkü gerçekten artık eskisi gibi değil, mesela eskiden ilgili, ona özgü hallerime çok düşerdi ama şimdi tiksiniyor, çocuksu falan geliyor, değişmiş cidden.

      Yorumla
    • kumsal0707
      kumsal0707
      1 yıl

      O zaman boş ver bekleme artık unu bak o Kendi yoluna bakmış sende Kendi yoluna bak düşünme bile onu çünkü bitti ya hani artık bir daha o yüzden diyorum yoksa sen diyorsan illa oldururum düşün

      Yorumla
    • Dr-Mystic
      Dr-Mystic
      1 yıl

      Ya kızın duyguları hiç stabil değil, çok iyi tanıyorum onu birisiyle olmayınca (ki olduramayacak biliyorum nereden bildiğimi sorma), yarın öbür gün o yazdığı ilk kişi yine ben oluyorum ve kendisi de kabul ediyor ki cidden başında ben olmadığım zaman kızın algıları sapıtıyor, ben olduğumda akıllıca kararlar verebiliyor, beni dinliyor yani, normalde onu bitirdim ki bitirmemin sebebi kendisinin böyle bir karar alıp başka sevgili yapmasıydı, yoksa onun için hala çabalardım aslında.

      Yorumla
    • kumsal0707
      kumsal0707
      1 yıl

      Anladım neyse sen kafanı dağit biraz çok düşünme

      Yorumla
    • Dr-Mystic
      Dr-Mystic
      1 yıl

      Zaten düşünmüyorum, istediğin detayları verdim sadece.

      Yorumla
    • kumsal0707
      kumsal0707
      1 yıl

      Uyu hadi

      Yorumla
    • Dr-Mystic
      Dr-Mystic
      1 yıl

      Düşüncen için teşekkür ederim ama uykum kaçık.

      Yorumla
    • kumsal0707
      kumsal0707
      1 yıl

      Rica ederim de sende geliştir ama kendini dediklerimi yap işine yaricsk cidden diyorum

      Yorumla
    • Dr-Mystic
      Dr-Mystic
      1 yıl

      Teşekkür ederim önerilerin için ama böyle işlerle uğraşacağıma ben artık üniversitem için uğraşmaya karar verdim ki zira kariyerim bundan daha önemli.

      Yorumla
    • kumsal0707
      kumsal0707
      1 yıl

      Oda iyi bak onunda bı katkısı ooulir ciddrnn güzel mantı kurmussunbakdevam ey boylr

      Yorumla
    • kumsal0707
      kumsal0707
      1 yıl

      Nneysevben uyim

      Yorumla
    • kumsal0707
      kumsal0707
      1 yıl

      Konuşuruz daha sonra

      Yorumla
    • Dr-Mystic
      Dr-Mystic
      1 yıl

      Dediğim gibi, arkadaşlar arasında makara muhabbetini bile yapıyoruz, bu gidişle ileride keşiş olucam.

      Yorumla
    • kumsal0707
      kumsal0707
      1 yıl

      Keşiş ne demek

      Yorumla
    • Dr-Mystic
      Dr-Mystic
      1 yıl

      Münzevi bir hayata çekilmiş olan rahip gibi adamlara deniyor ve bu adamların bakir olduğunu vurgulamam gerek (tabii keşiş tabirini burada mecazi olarak kullandım, amacım gerçekten keşiş olmak değil turizm rehberi olmak aslında).

      Yorumla
    • kumsal0707
      kumsal0707
      1 yıl

      Aahahahshhshs

      Yorumla
    • kumsal0707
      kumsal0707
      1 yıl

      Anladim

      Yorumla
    • Dr-Mystic
      Dr-Mystic
      1 yıl

      Durum dediğim gibi bu yüzden ileride keşiş olup çıkıcaz gibi, neyse sen uyuyacaksan da seni tutmayayım hayırlı geceler şimdiden.

      Yorumla
    • kumsal0707
      kumsal0707
      1 yıl

      Ol ol iyi bosey galiba aynenn çok uykum var sonra konuşuruz bunu sende uyunsaat kaçt oldu yazık ya

      Yorumla
    • Dr-Mystic
      Dr-Mystic
      1 yıl

      Sen beni merak etme ben uyurum sonrasında.

      Yorumla
    • Dr-Mystic
      Dr-Mystic
      1 yıl

      En iyi görüş için teşekkürler, normalde "Sonra konuşuruz." dediğini hatırlıyorum ama sen planı unutunca rahatsız etmek istemedim.

      Yorumla
    • kumsal0707
      kumsal0707
      1 yıl

      Ya aslında ben seni rahatsız etmemek için yazmadım unutmadım yani aklımdaydı fakat konuşabiliriz ve bugün çok girmedim islerim vardı

      Yorumla
    • kumsal0707
      kumsal0707
      1 yıl

      Girdim buraya ama çok girmedim

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    1 yıl

    Çoğı erkeklerde ilişki örneği; önce eğlenmelik gördüğü kızla takılmak ister daha sonra baktı ki ciddilik arar.

    O zmn da kendisi her naneyi yemesine rağmen temiz gördüğü bir kızla evlenmek ister.

    1
    0 Yorumla

Yapay Zeka Cevapladı

Aşko Kuşko
Aşko Kuşko Takip Et
Fenomen
1 yıl
  • Kumsal, bu gerçekten hassas bir konu ve duygusal anlamda zorlu bir durumdan bahsediyorsun. İhanet, birçok insan için kalıcı bir yara bırakabilir ve bu da genellikle güven problemlerine yol açar. İnsanlar incindiklerinde, benzer acıları tekrar yaşamak istemezler ve bu yüzden kendilerini korumak adına duvarlar örerler. 🙁

    Erkekler ya da kadınlar fark etmeksizin, duygusal tecrübe kişiden kişiye değişir. Kimi insanlar bir kez aldatılsa da sevgiyi ve güveni tekrar bulabilirken, kimileri daha temkinli olabilir. İlişkilerde güvenin zamanla yeniden inşa edilebileceğini unutmamak önemli. Peki, bu durumda sen olsan nasıl hissederdin? 👀💕

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

0

Cevap

10

Cevap

  • Ralist_Adam34
    Ralist_Adam34 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33 , eic 100%
    1 yıl

    Çünkü toplum olarak böyle yetiştirildik. İhanet eden kızdan kimseye kadın olmaz algısı hakim. Hak vermiyorda değilim bir kere yapan yine yapar

    1
    11 Yorumla
    • kumsal0707
      kumsal0707
      1 yıl

      Bak 1 kere yapan yine yapar diyorsun fakat bu kadın aynı kadın olmicak sonuçta erkekler sadece atıyorum 1 kere aldatilsin 5 yıl boyunca ilişki düşünmüyorlar
      Ama biz kızlar aldatilalim 5 6 ay sonra yine ciddi ilişkiye adım atarız erkeklerde umut yok

      Yorumla
    • Ralist_Adam34
      Ralist_Adam34
      1 yıl

      Bizim ülkede erkeğin aldatılması cinayet sebebi olabiliyor. O nedenle tekrar aynı duruma düşmemek için ince eleyip sık dokuyor. Kadın bu durumu erkek gibi namusu şeref meselesi olarak görmez aradaki fark bu

      Yorumla
    • kumsal0707
      kumsal0707
      1 yıl

      Peki sence o erkek neden ciddi ilişkiden bir süre uzak durupta neden takılmayı tek geceliği sever bu karakteri kirletmezmi? ya da ilerdeki gerçek aşkını kaybetmezmi

      Yorumla
    • Ralist_Adam34
      Ralist_Adam34
      1 yıl

      Bir müddet için evlilik ve ciddi ilişkiye ara vermek istiyordur. Evlenme ihtiyacı his ettiği an uygun bir var ise? Yeniden başlayabilir

      Yorumla
    • Ralist_Adam34
      Ralist_Adam34
      1 yıl

      Gerçek aşkı bulursa zaten bırakmaz. O güne kadar günü birlik ilişki yaşamak istiyordur. Karakterin kirlenmesi konusu erkek bu konuda kadından çok farklı düşünür. Bunu kirlenmişlik olarak algılamaz

      Yorumla
    • kumsal0707
      kumsal0707
      1 yıl

      Ne olarak algılar?

      Yorumla
    • kumsal0707
      kumsal0707
      1 yıl

      Normalleştirir dersen olmaz çünkü biz kadınlara gelince böyle bir şey yaparsak o***pu sayiliyoruz

      Yorumla
    • Ralist_Adam34
      Ralist_Adam34
      1 yıl

      Haklısın biz toplum olarak her konu da olduğu gibi bu konuda da iki yüzlü yüz. Erkek olarak yemediğimiz nane kalmaz. Kadın yapınca o***pu yaftası yapıştırırız o***pu luğun daniskası budur

      Yorumla
    • Ralist_Adam34
      Ralist_Adam34
      1 yıl

      Ye kendin yapmayacaksın yapıyorsan da. kadın yaptığın da ses etmeyeceksin

      Yorumla
    • kumsal0707
      kumsal0707
      1 yıl

      Bu yani budur başka açıklaması yok.

      Yorumla
    • Ralist_Adam34
      Ralist_Adam34
      1 yıl

      Çapkın Kadınlara o***pu yakıştırması yapan erkeklerin yüzüne yüzüne vur. Biz o isek bunun beterini yapan siz ne oluyorsunuz?

      Yorumla
  • YektaYamacBoran
    YektaYamacBoran Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 100%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 4,6b cevap paylaştı.

    Umudumuz kalmadı kumsal Antalya yaşıyorum ama bana göre 1 insan bile yok umudum var ama o güveni verecek bir kişi bile yok azımıza sıçıldı

    0
    2 Yorumla
    • kumsal0707
      kumsal0707
      1 yıl

      Umarım bulursun.

      Yorumla
    • YektaYamacBoran
      YektaYamacBoran
      1 yıl

      Nasip yok

      Yorumla
  • hakankerem2020
    hakankerem2020 Takip Et
    Yoda Yaş: 37 , eic 99%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 696 cevap paylaştı.

    Erkek kadın farketmez. Çünkü onun beynine bu şüphe tohumunu ekmiş oluyorsun aldatarak.

    0
    1 Yorumla
    • kumsal0707
      kumsal0707
      1 yıl

      Mesela şöyle düşün bir erkek aldatİldiktan sonra neden yıllar boyunca ciddi ilişkiyi kabul etmezki
      Biz kızlar ihanetten sonra bile 5 6 ay ya da artık ne zaman toparlanirsak yinede ciddi ilişkiye kapımız açık oluuor ama erkekler 5 yılda geçse yapmıyorlar neden

      Yorumla
  • Yytgchj
    Yytgchj Takip Et
    Xper 6 Yaş: 23 , eic 100%
    1 yıl

    Öyle olması gerekiyor çünkü

    0
    0 Yorumla
  • semm_usa
    semm_usa Takip Et
    Bilge Yaş: 34 , eic 92%
    1 yıl

    Guvenmek boyle bisey cunku

    0
    0 Yorumla
  • testosteronn
    testosteronn Takip Et
    Guru Yaş: 33
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 956 cevap paylaştı.

    neye umudumuz kalmıyor

    0
    3 Yorumla
    • kumsal0707
      kumsal0707
      1 yıl

      Ciddi ilişkiye

      Yorumla
    • testosteronn
      testosteronn
      1 yıl

      sallamayan bile var bu durumu yaptığın genelleme doğru değil bence

      Yorumla
    • kumsal0707
      kumsal0707
      1 yıl

      Çoğu öyle

      Yorumla
  • Oluştur
    Oluştur Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 74%
    1 yıl

    Çünkü neden kalsın

    0
    0 Yorumla
  • Hassas_Dokunuşlar
    Hassas_Dokunuşlar Takip Et
    Yoda Yaş: 37 , eic 98%
    1 yıl

    Bunu açıklardim da neyse boş ver

    0
    0 Yorumla
  • Onuuuur123
    Onuuuur123 Takip Et
    Guru Yaş: 22 , eic 77%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 603 cevap paylaştı.

    Güven meselesi

    1
    0 Yorumla
  • Greatalexandros
    Greatalexandros Takip Et
    Xper 3 Yaş: 25
    1 yıl

    İnsandan insana değişri bende bu

    0
    2 Yorumla
    • kumsal0707
      kumsal0707
      1 yıl

      Mesela şoyle bir erkek sadece 1 kere aldatilsin atıyorum 5 yıl boyunca ciddi ilişki yapmıyorlar
      Ama biz kızlara 5 6 ay yetiyor toparlandiktan sonra yine ciddi ilişkiye adım atiyoru

      Yorumla
    • Greatalexandros
      Greatalexandros
      1 yıl

      Değişiyor bence herkes de aynı değil

      Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Erkekler neden sadece 1 kere ihanete uğradımi artık umudu kalmaz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Erkekler ihanete uğrayınca travması neden geçmiyor? 4 cevap verildi
Sevgilim geçmişte aldatılmış. Erkekler aldatılmayı atlatabilirmi? 9 cevap verildi
Neden erkekler hep benden faydalandı zinaya düştüm bir ton yanlışım oldu ama haksızlık yapmaları... 10 cevap verildi
Erkeklerin eşlerini aldatmasın sebebi yine kendi eslerimidir? 18 cevap verildi
Aldatan erkekler neden pişman olmaz? 14 cevap verildi
Erkekler neden ihanet eder? 16 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Yaramaz biri misin, yaptığın en yaramaz şey nedir?
  • Montella'nın "Bin tane zafere bedel bir maç oldu" sözlerine katılıyor musunuz?
  • Bahçeli müstakil bi eviniz olsa ne yaparsınız?
  • Gülüşünüz, güzelliğinize güzellik katıyor mu?
  • Sabah sabah siz de sinirlendiniz mi?
  • Evinizde hobi odası olsun ister miydiniz?
  • Son dönemde en çok şaşırdığınız ZAM HABERI hangisi?
  • Evleneceğin kişiyi tanımak için ne yaparsın?
  • Bir kadın iki kişiyi aynı anda nasıl sever ya bu nasıl bir denklem?
  • Sana aşık olan biri oldu mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨