Güzel bir ilişkim var ama bazen sevgilime gıcık olup sinirleniyorum?

1 aydır konuşuyoruz ve bana öyle güzel davranıyor ki, yorgun da olsa spor çıkışı beni görmeye gelmeler, çiçekler, sürekli aramalar filan çok da yakışıklı. daha ne istiyorum bilmiyorum bazen kendime anlam veremiyorum. benim bir ilişkim olmuştu çok bağlanmıştım sevmiştim ve terkedilmiştim travma olarak kalmış olabilir mi acaba, üzerine de hiç ilişkim olmamıştı. çocuğa kendimi kaptırmaktan korkuyorum galiba ama onunla bi şeyler olsun da istiyorum hatta ciddi bile olabilir of napıcam böyle davranmaya devam edersem çocuk bıkarsa😭😭 ama o kadar da kötü değilim oturduğumuzda sarılıp işve cilve yapıyorum. bazen arıyorum da artık. benim arama alışkanlığım yok diye bana kendini hatırlat arada ara dedi dün. buna da sinirlendim ama haklıydım bence sonra özür diledi. neyse öyle😔

Güzel bir ilişkim var ama bazen sevgilime gıcık olup sinirleniyorum?
Cevapla