Sevgilimle çok seviyoruz birbirimizi bazen benden iyi bir kızla daha mı mutlu olurdu bazen yetersiz hissediyorum nasılş?

Sizce nasıl düşünmeliyim çok seviyorum onu bana birsürü iyilik yapıyor ama benden iyi bi kız daha mı iyi olurdu onun için onun mutluluğu bizim ilişkimizden daha önemli geliyo bana herkes mutlu olduğu yerde olmalı gibi yanlış mı düşünüyorum

Sevgilimle çok seviyoruz birbirimizi bazen benden iyi bir kızla daha mı mutlu olurdu bazen yetersiz hissediyorum nasılş?
Cevapla