Güncellemeler
1 yıl
Kınaya nisana kız salon tutuyor düğüne erkek. Düğün yapar miydiniz?
Bu arada kendisi de kına gecesi vs yapacak o da onun için salon tutacak ayrıca nişan içinde salon tuttu. Söz de yaptı hersey yaptı. Bizim adetlerde ise salon takımı hariç tüm eşyaları kız tarafı alıyor zaten.
Soran sadece erkeklerden cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Erkekler Ne Diyor
Merhaba,
Yapardım yapmak isterdim!
param varsa yaparım
ne gerek var düğüne
zaten nişan salonda kına salonda
düğünde olmasın
Nisanla kınayı kız tarafı yapıyor düğünü de erkek tarafı yapsın bir zahmet. Ayrıca o ayrı o ayrı
hep istediğiniz olmuş gibi
bir düğünü de adam istediği gibi olsun nikah olsun
Nasıl hep istediğim olmuş gibi
Düğüne kesinlikle karşıyım sadece nikah istiyorum. Eş adayım düğün isterse mecbur onun istediği şekilde yaparım ama istemşyorum ben
Evet yapardım ama daha sonrasında güzel bir tatil beklemesin
Öyle birisiyle anlaşamam sanırım
Ayrılır misin düğün istiyor diye
Ama o da aynı salonu tutup kına nişan vs yapacak
Ya ben bir daha görmeyeceğim insanları duyurmayı doğru bulmuyorum
Ben akrabalar için yapmıyorum kendim eğlenmek için vs birde hatıra kalır işte. Şeytan akrabalarım da görsün kıskansın 😂
İşte onlara bir şeyler göstermeye gerek duymuyorum ben onun yerine karımı alır baliye tatile giderim
Peki bu konu için ayrılır miydin illa da istiyor düğün
Evet
Peki son soru bu konular başta konuşulmalı mi gördüğümüz gibi herkes farklı düşünüyor bu konuda. Daha ilişkinin başında konuşmak saçma mi? Ya da görücü usulünde
Basında konuş
Mesela görücü usulünde daha evet demeden düğün konusunu açıp ben düğün vs isterim demek saçma mi olur
Öyle yapsam olur mu
Konular açılırken tanışma aşamasında söyle
Ama ya sevgiliyse? Daha ilişki başlamadan mi söylenmeli
Çok soru soruyorsun ya
Pardon, peki teşekkürler cevaplar için
Rica ederim
bence sade nıkahla evlenme taraftarıyım ama sonucta 1 kere evlenıyoz dıger yandanda cok masraflı
Ama o masrafi kız tarafı da yapıyor sonuçta. Ve dediğin gibi 1 kere olan sey
Balayına fazla takiya falan da gerek yok
yok o taraf bu tarfında degılım nıe masraf yapılsın tarafındayım 1 kere yapılan bısey sonucta onun yerıne balayını 2 hafta yaparım ya da turkıyedense yurt dısına gıderım evın eksıgını tamamlarım vb
Hmm bilmem yani. Bizim burada düğün yapmayana kırk çeşit dedikodu çıkarırlar zatenn. Bu arada balayı olmasa da olur sonra da gidilir düğün önemli 😂
Ben herseyi hesapladım bu arada 530 bin tutuyor kız tarafına. Erkek tarafı da 450 bin
Bu parayı da 1.5 yılda biriktirirjm zaten. Karşı tarafta biriktirsin bana ne😂
bence tam tersı balayına ben gıdıyorum dugunu baskalarına yapıyorum ne gerk var
ayrıca elalm neder dusuncesıyle bu ulke cok gerıde kalmadımı zaten
Valla el alemi davet etmesem de ben o salonu tutar kendim eglenirdim onlar olacak diye bir şey yok ben kendim için yapıyorum balayına sonra da gidilir
Neyse bir soru sorucam bu konularda herkes farklı düşünüyor sanırım. Bu konu düğün isterim vs ilişkinin başında mı konuşulmalı ya da görücü usulündw en başta belirtmek saçma mi olur
Birde illa düğün isterim derse ayrılır miydin
şunaları tek tek yaz kurban olayım yaşlıyım ben okutturma öyle ayrı ayrı :D
enbaşta belırtmek bence sacma sonrasında konusulmalı
ayrılmam
Hmm anladım. Ama sonrasında konuşulursa bu konuda anlaşmazlık çıkarsa ayrılık olabilir
illakı olabılır ama bence ayrılmaya deycek bısey degıl ıkı tarafta orta yolu bulabılır bunla ayrılcaksalar evlenmesınler zaten ılk fıkır ayrılıgında ayrı duscekleseler omur nasıl gecırcekler?
Bunun orta yolu ne olur peki
çafçaflı duyun olmaz nışan sade olur fılan
Ayrıldım düğün istedi diye
Demek ki sevmiyormuşsun sevsen bir düğün için vaz gecmezdin
Kendini istediğin gibi avut
Ben akılı başında olgun şov meraklısı birini aramıyorum niyeti evlenip düzenli huzurlu bir yuvası olma derdi olan birini istiyorum hayatımda
Düğün olacak aga olmazsa olmaz.
Bence de. Şimdilerde herkes düğün karşıtı o parayla tatile vs gidilir diyorlar ama bence düğün daha önemli tatile sonra da gidilir
Düğün olmadan olmaz ya. Tutturmuslr bi tatil. Tatile her zaman gidilir. Sonucta bi kere evleniyosun ve hayatinin en mutlu gunu
Aynen. Ben masrafları bizim buralara göre hesapladım kız tarafı 530 bin erkek tarafı 450 bin ben bana düşen parayı max 2 yılda biriktiririm karşı taraf da biriktirsin yapacak bir şey yok. Ben harciyorsam o da harcayacak. Ama düşünüyorum illa da istemem derse büyük konuşmak istemem ama ayrılık sebebi sanki. Ya da bu konu başta konuşulmalı
Para her zaman kazanilabilir ama gecen zamani geri alamayacagimiz icin dedigin gibi konusup anlasmaniz lazim ve bunu sona gelindigin de degil en bastan yapmak lazim yoklaman lazim. Yok vs vs diyosa bisey diyemicem. Erkek tarafi ister ama genelde tabi para konusun da cimri ise yapacak bisey yok.
Diyelim görücü usulü tanışma daha evet demeden düğün isterim vs mj denmeli evet dedikten söz olduktan sonra dersem yüzük atılmış olur
Sevgiliyse daha sıkıntı
Karşı taraf:açıldı sevdiğini vs soyledi
Ben:olur ama düğün şartım var😂
Gorucu usulun de zaten aileler anlasir o konu da. Sen dugun konusundan once daha onemli seyleri konusacaksin.
Haa birde konuşma konusu var tabi. İyi aklıma getirdiniz. Ne konuşulur peki? Önemli olan kesinlikle konuşulması gereken konular nedir?
Benimle evlen kiz
Niye 😂
Dombilimisin yoksa
opmasın
Neden
artık düğünler eskide kaldı
Yaparım tabiki
Yapmam muhtemelen
Ayrılır misiniz illa istiyorum düğün derse
Muhtemel