Uzaktan ilişki yaşayanlar nasıl yürutüyolar nasıl oluyor bu işler?

Bana gore o kadar boş ki ergenken anca kendini sevilmiş hissetmek için falan filan duygusal tatmin oluyoduk da şimdi yaşım 22 bana aşırı saçma geliyor da yanına gelicem falan diyo yani artık öyle ihtimaller var yine de nasıl dayanıcam bilmiyorum 1 2 ay kadar sonra gelicek boş muhabbetler foto atıyosun yerim seni yerim bir şey yazıyosun seni yerim şöyle yerim böyle yerim konusacak hiç bir şey yook hoşuma gidiyor okey de ne biliyim aşırı boş ya hani bir hafta oldu flörtleşiyosun ister istemez ben her zaman yan yana gelince ne hissedeceğime bağlı belki oturusunu kalkışini bi davranışını sevmem şimdi hoşuma gidiyosun ama ne desem boş falan diyorum ona bilmiyorum yani yaşayan var mı muhabbetler nasıl oluyor aşıri saçma keşke yaninda olsaydım muhabbetleri hani cinselliğe girmiyor tabi sadece tek dediği şey yerim seni ustü kapalı herkes de böyle mi daha önce sevgililerim oldu yakın uzak farketmemeli bence ya başka muhabbetler dönebilmeli hani baya konu konuyu açardı yani bilmiyorum ahh ah uyumlu olduğun tek kişi sabahlara kadar konunun konuyu kovaladığı tek insan sana yamuklar yapınca böyle oluyor işte ara dur uygun birini şimdi

Uzaktan ilişki yaşayanlar nasıl yürutüyolar nasıl oluyor bu işler?
Cevapla