Bir sorunum var yaklaşık 1 senedir çözemedim vakti olan, uzun uzun dinleyecek çıkar mı acaba?

3 senelik sevgilimle 1 sene önce ayrıldık. Öyle karmaşık ve beni üzecek olaylar oldu ki 😔 zamanında çok hata yaptım onu çok üzdüm çok kırdım ama onun da yaptığı birsürü yanlışlar vardı. Son zamanlar yaptığı muamaleyi hala unutamam. Kafamda hala çözemiyorum 1 senedir. Hatanın çoğunluğu bende miydi onda mıydı diye. Ben mi mahvettim bu ilişkiyi? Yoksa beni manipüle mi etti?

Kafamdan onu atamıyorum ne hissettiğimi bilmiyorum kafamda hala aynı döngü hala aynı düşünceler.

Bu defteri kapatmam için beni uzunca dinleyip fikir sunacak var mı? Tamamen tarafsız objektif anlatmaya çalışacağım 😔

Bir sorunum var yaklaşık 1 senedir çözemedim vakti olan, uzun uzun dinleyecek çıkar mı acaba?
Cevapla