Arkadaşlar eşim yatarken sariliyoruz neys bana doğru sarıl dedim belim ağriyor dedi neyse zorladım az itekledi beni az belim acidi?

Bana dönerken itekledi beni koluyla resmen az belim acidi… bundan önce anneliğin arabasini bize verdi bizim araba yok. Neyse havalar soğukken falan arabayi bize vermemişlerdi. Bende saat var iade. Dedimki annem gil götürsün onlarda az uzak 20dkk falan yürümesi gerekir.. neyse dedim annene söyliyim onlar götürsün. Eşimde hava soğuk hem uzak onlara dedi. Bende nolmuş görsünler işte nasilmiş dedim. Çünkü babasi da bize vermemişti kaç kez şu an bizde ama araba. Neyse eşim sonra terledim falan yapti ona sinir olup beni itekledi bence. Çok yalniş yapti Mağdem öyle kapilari kapatirim bende yakınlık falan göstermem birdaha.. abartiyormuyum sizce?
Arkadaşlar eşim yatarken sariliyoruz neys bana doğru sarıl dedim belim ağriyor dedi neyse zorladım az itekledi beni az belim acidi?
Cevapla