Ben bendeki sana aşık oldum şahsına değil ki çok değiştin değdi mi?

Bir resmin var yüreğimin tam ortasında. Yalnızlık senden kolay hiç yorma kendini sevgili
Ben bendeki sana aşık oldum şahsına değil ki çok değiştin değdi mi?
Cevapla