Çok Süper Soru için teşekkür ederim @KizlarSoruyor
Beğeni için teşekkür ederim @Feyzzzzza @SLAV_KURTT10 @SymrnaCityStyle

Benim hiç olmadı çünkü genelde hep olumsuz yönde cevap aldım.
03 Temmuz, 2023 Pazartesi 17.49
Eskilerden bi sen kaldın be volkan. Bak emin ol sen de ben de çok denedik şurada huzur vercek bi kul bulmayı. Ben yanıla yanıla deneye deneye bıktım bilader 😂
Kapadım gönlün kapılarını. Kafa rahat 😌. Bak bence sen de dene. Ama yine de sen bilirsin adamım.
Teşekkür ederim kardeşim iki gün önce sapıktim kötüydüm 😊
Var şimdi sen de de biraz uçkura düşkünlük. Yok deme 😂. İkimizde erkeğiz. Halden anlarım bilader.
Halden anlamak ayrı hakaret etmek ayrı, sen soruma gelip abaza AKP'li şu bu yazdın yine ses etmedim eskiden sohbetimiz oldu, birde üstüne bana geçmişte sevgilin yüzünden silmiştin
Çünkü sevgilime daha önce yürüdüğünü öğrenmiştim. Sen olsan sen de aynısını yapardın.
Sevgilin kim onu bile bilmiyorum ama sen duyduğun her şeye inanıyorsan bir şey diyemiyorum kardeşim
Evet oldu ama aşk ilişkim yani sevgilim hiç olmadı. ama keşke olsaydı dedim her zaman için. çünkü aşk güzel bir duygu bence her insanın yani en azından kalbi temiz saf ve iyi insanın yaşaması gereken bir duygu olmalı. ama tabi her insanın ve her insanın ilişkisi deneyimi farklıdır mesela Bununla birlikte, her ilişki her zaman denemeyi gerektirmez. Bazı durumlarda, kişisel ihtiyaçları, güvenlik, saygı veya sağlıklı bir bağlantı eksikliği gibi nedenlerle ilişkiyi denemeden sonlandırmak daha doğru olabilir. İlişki denemeden önce, iletişim, uyum, değerler ve hedefler gibi önemli unsurları göz önünde bulundurmak da önemli benim için.. ilişki denemek veya denememek kişinin kişisel tercihidir. değerlerinize ve yaşam koşullarınıza bağlıdır. Kendinizi, ihtiyaçlarınızı ve sınırlarınızı anlamak ve karşı tarafın da benzer bir uyum içinde olduğundan emin olmak önemlidir.
Kesinlikle katılıyorum kardeşim ne istediğini bilmek önemli
Olmadı, istemem yeterli
Teşekkür ederim✌🏻
Rica ederim kardeşim
Aşk hayatım doğrusu olmadı
Teşekkür ederim
Rica ediyorum
Cevap
4Cevap
Hayır olmadı.. Böyle düşüneceğime sevdiğim adama duygularımı söylerim daha iyi..
Ben her zaman böyle yaptım ama kazandığımı da görmedim
Keşke yapsaydım demekten iyidir..
Bilmiyorum ya artık ümidim yok
Hayırlısı olsun hakkınızda..
Hep öyle diyoruz da olmuyor be
Nasip kısmet bu işler..
Ben doğuştan şansızım 😊
Geri çevirdiğim için pişman değilim. Hiç sevgilin olmayınca kafan rahat oluyor. Eskiyi düşünüp moralin bozulmuyor anılar yüzünden.
Benim de böyle canım sıkacak ya da düşündükçe moralimi bozacak bir ilişkim olmadı sadece insanlar bozdu
Hiç olmadı korkup denemeyeceğime giderim popoma baka baka dönerim 😊
Genelde öyle oluyor ama içimde kalmasın diye söylüyorsun
😊😊
Olmadı, istediğim bir şeyse zaten sonuna kadar denerim
Yaparım bilirsin diyorduk
Grall kız 😃
Seni takip ederdim ama sen beni takip etmezsin O yüzden gerek duymadım 😃
Gizemli ve gözü kara sevdim 😃💪
Aynen takip etmem sorularda buluşuruz ben seni bulurum 😃 bana böyle dedin
Bul beni ansızın karşıma çık korkut 😃 gizli gel
Korkma be gülelim istedim 😊😃
Teşekkür ederim 😊 rahatsız ettiysem kusura bakma
😊😊😊
Lisedeyken bir kız vardı. Hala aklımda. Bir türlü açıklamamıştım. Hey gidi günler hey.
En azından aklında güzel kaldı
Olmadı.
Yok aşk ilişkim olmadığı için öyle şeyler demedim
Olmadi
Gamse
Oldu tabi...
Hayır olmadı
Olmadı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?