Erkekler ayrıldıktan sonra niye duygusuz öfkeli davranır, sevmiyorum der ve engeller,?

Detaylı bilgi verir misiniz, bir aydır ayrıyız, ailesi bize karşı çıktı. Bana seni unuttum soğudum dedi, başkalarıyla senden sonra yatıp kalktım diyip durdu. Özler mi geri dönüşü var midir, zamanında birbirimiz için ağladığımız oldu, iki yıllık ilişki. Birbirimizi çok seviyoruz sandım, ailesi bize karşı çıktı, aramız açıldı sonradan bana senden soğudum sevgi duymuyorum dedi, her yerden engelli bastı, bana karşı bi öfkesi var, beni ne ara sor diyor. Bazen çok özlerim sesini gizli numaradan ararım bilir gizli numaradan aradığımı, dün gece aradım, çıktı alo dedi, sanki eski günlerdeki gibi dayanamayıp kapattım, sonra yine aradım eline ne geçiyor dedi hattımı değiştirmediğimi mi sanıyorsun dedi

Erkekler ayrıldıktan sonra niye duygusuz öfkeli davranır, sevmiyorum der ve engeller,?
Cevapla