Sizce bu durumda ne yapmam gerekir gerçek bir tavsiye istiyorum herkesten zor durumdayım?

arkadaşlar bir kız ile duygusal yakınlaşmam olmuştu birbirimize bazı itiraflarda bulunmuştuk daha sonra bunları inkar edip arkadaşçaydı dedi bana soğuk yaptı uzaklaştı ikimizide ilk kez başına gelen birşeydi ama ben daha olgundum sonra yine konuştuk kıskançlıklar sevgi vs derken flörtöz konuşmalarımız oluyordu sonra bunuda inkar edip senin gibi hissetmiyorum arkadaşçaydı başlarda evet farklıydım ama sorguladım demeye başladı en son dün gece telefonda konuştuk deneyelim bakalım nasıl olacak dedik sabah uyandı ve bana saçmalamış olabilirim gece dedi saatlerce yazmadı umursamıyor birbirimizi silelim diyorum onu da yapamıyorum elim gitmiyor bitiremiyoruz diyor daha sonra sildi seninle konuşmak içimden gelmiyor dedi yine ekledi arkadaş kalalım diyor ama ne yazıyor ne ediyor sizce ne yapmalıyım bende yazamıyorum

Sizce bu durumda ne yapmam gerekir gerçek bir tavsiye istiyorum herkesten zor durumdayım?
Cevapla