Şu kadınların boy kriterleri çokta uçuk değilmi sizce , bu konuda da erkekleri zorbalıyorlar?

Yahu boyu 1.60/1.65 geçmeyen kadınlar 1.87/1.90 erkek arıyorlar. Kendi boylarının kısa olduğunun farkında olmamaları bir kenera erkeklerin benimki daha büyük muhabbetine döndürdürler bu boyu uzun sevgili işini😂Kadın milleti fiziksel görünüme takmam diyor 1.85 altı erkek , erkek değil diyor. Sevdiğim adamın parasının olması benim için önemli değil diyor ama kariyere çok önem veriyor , feminist duygularla maskülenliği düşman ve rakip olarak görüyorlar ama içten içe maskülen erkek figürünü arzuluyorlar. Güce tapıyorlar , her ne kadar modern gibi gözükmeye çalışsalarda , en ilkel güdülerle hareket eden varlıklar kendileri. Ve en önemlisi eşitlikte istemiyorlar üstün olmak istiyorlar. Nafaka konusu olsun , miras olsun herşeyde öncelikli olmak istiyorlar. Erkek olmanın avantajlarına , dezavantajlarına bulaşmadan almak istiyorlar. Mesela rusya ukrayna savaşınsa ukraynalı erkekler cephede ölüyor , kadınları ingilterede siyahilerle ya da avrupalılarla evleniyor.😂
Şu kadınların boy kriterleri çokta uçuk değilmi sizce , bu konuda da erkekleri zorbalıyorlar?
Cevapla