- Regl dönemleri fazlaca yoğun ve caf caflı geçen biri olduğumdan kesinlikle böyle bir şey düşünmüyorum, düşüneni de çok kınıyorum valla


Acı çeken birini görüp abartıyor demek vicdansızlık geliyor bana. Nasıl o kadar içten abartılabilir, saçma bir düşünce. Kendimde çok ağrımamasına rağmen, çok ağrıyan hemcinslerimi anlıyorum. İstifra eden, hastaneye giden "abarttığı" için mi gidiyor. Ağrıyorsa, ağrıyordur anlayışlı olmak gerekir veya uzak durmak tercih meselesi.
Bi ara öyle düşünüyordum benimki ağrısız geçtiği için ama artık öyle bi düşüncem yok. Yine de bazıları etrafındakilere kan kusturacak seviyeye geliyor.
O kadar kötüysen muhatap olma kimseyle yani millet nazını çekmek zorunda değil.
Herkesin aynı değil ki kimleri kedini yerden yere vurası var kimi hiç acı çekmiyor kimi çekiyor ama az yani abartılacak bir durum değil gerçek tabi sancısı az olan ya da az acı çeken biri abartı olarak görür😒 siz gelin bide sancısı çok şiddetli birine sorun ☹️
aynen öyle walla 😑😟
grip olunca kanser gibi davranan erkeklerin bunu söylemesi peki?
Hay canını öpeyim 😅
@angelhelena_ öpüver dshıldsl
Abarttığımızı düşünen veya bilmek isterdim diyen varsa yumurtalıklarımı kargoyla göndereceğim. Neden erkekler regl olmuyor, bence onlar yaşamalı bunu...
bi ara doğum sancısı gibiydi lan resmen, ömrümde böyle ağrı çekmedim ilk 2. kez bu kadar aşırrı ağrımıştı
hiçte abartmıyorum abarttığımı düşünene bir gün o ağrıyı vermek isterim 😀 olduğu yerde ters döner var ya
Düşünmüyorum çok fena bir sancı en azından benim için öyle
Ölüm gibi bişey sanki iğneler batırıyolar her yerine asla abartı değildir. Hangi aklı başında insan kendini hasta göstermek ister?
Regl dönemimde neredeyse hiç sancı çekmiyorum. Bunun iyi bir şey olduğunu düşünmüyorum. Sancı gayet normal kimsenin bunu abartacağını da sanmıyorum.
Abartıldığını düşünen Youtubeda ki "Erkeklere regl sancısı verilirse" başlıklı videoyu izlesinler. Teşekkürler
Abarttığını düşünenler aynı acıları tatması ümidiyle..
Bakır spirali olan biri olarak kesinlikle acımı (evet ağrı değil acı) abartmıyorum..
bide böyle düşünenler çekseydi bu acıyı ne derler tahmin bile edemem😏😂
Düşünmüyorum herkesin aynı olmuyor ama cidden ağrıyor
Hayır, düşünmüyorum. Kişiye göre ya da döneme göre değişebiliyor.
ağrı girdiği an uykumdan uyanıyorum iki büklüm ağrı kesicilere koşuyorum hatta acile gitmeyi bile düşünüyorum kesinlikle abartı değil özellikle erkekler böyle düşünüyor ama yaşayan bilir
Bitki çayları efso. Ne ağrı kalıyor ne kesilme oluyor.
Hayır düşünmüyorum erkekler bu acıyı çekmedi, abartıyorlar falan da diyemezler
Bende çok fark olmuyor normal gün gibi geçiyor
Düşünenleri boğmak istiyorum
Hayır neden abartalım zaten?
Keske erkekler de yasasa bakalim abartimi hafif mi
Tabiki de abartı değil
Hayır çünkü gerçekten çok zor ve sancılı bişey
O sancıyı çeken bilir
Bazıları çok abartıyor
Yiooooğ
düşünmüyorum
Hayır
Herkesinki bir degil agrisi senin normal demek.
az bile yapıyoruz
Dusunmuyorum sonucta ben hic yasamadim ayrica kisiye gore de degisiyor bazisinin asiri sancisi oluyor, erkeklerin bole sacma seyler dusunmesi kadar sacma bisi yok
Benim ayda yılda bir karnım ağrısa direk beni gömün acı çekmeyeyim moduna giriyorum, çok düşünmüyorum abarttıklarını
Ben çekmediğim için nasıl empati yapabilirm ama hiç bir kadın bile bile o hallere düşmez ordn ne kadr zor olduğu anlaşılıyor
Acı çekiyor olabilir ama bunu davranışlarına fazla abartılı şekilde yansıttığını düşünüyorum. Bu itici oluyor açıkçası.
inşallah o tarafına acayip pis bir tekme yersin o zaman
@SosyoPsikopat Hiç hoş değil
Her ay aynı şeyi yaşamak can sıkıcı olsa gerek acımasa bile.
Bana denk gelmedi çekemem milletin kendi problemlerini
Kadınların abartmadığı hiçbir şeyin olmadığını biliyoruz, bu bir düşünce değil, gerçeklik..
inşallah o tarafına acayip pis bir tekme yersin xd
Abarttıklarını düşünmüyorum. Bende anlamak için denedim. Çok haklılar.
Abartıyorlar, bastır sıcak su torbasını, tıkın tatlıyı, işine bak
Seveyim mi diyeceksin, çok naziksin Teşekkür ederim 😆😅
Kalbimi kırdın ama Sıcak su torbasıyla tatlı hazırlamıştım sana kendi ellerimle yedirecektim
Ben bu görüşümü espri olsun diye paylaşmıştım ama sen kendi kaliteni belli ettin 🙂
Sana göre öyle olmalı zaten 🙂
Bazı kadınların yaptığı birşey bu sadece genele vurmamak gerek
Neticede canı yanan o.. bilemeyiz..çikolata krizim tuttu saçmalığından daha saçma değil
Hay başliycm reglinize. Tamam çok güçlüsünüz kan falan geliyor off savaşçı mısın mübarek vay be.
Neden abartsınlar ki ağrıyorsa ağrıyordur
kadınların abartmadığı bişey var mı?
Zannetmiyorum bence haklılar
Ne bileyim regl olmadım ki
Siz bu konuda master mı yapıyonuz
Bilmediğim için bilmiyorum
Yok öyle düşünmüyorum
Ya tabiki çok abartıyorlar yani
Sünnett olmakla aynı mı acaba
sancıyı değilde tripleri vs abartıyorlar
Kesinlikle evet
Evet düşünüyorum
Keşke o aciyi yaşasan da sonra konuşsan
Hayır düşünmüyorum.
Biraz
Hayır abartmiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?