Kadınların regl sancısını abarttığını düşünüyor musunuz?

    • Regl dönemleri fazlaca yoğun ve caf caflı geçen biri olduğumdan kesinlikle böyle bir şey düşünmüyorum, düşüneni de çok kınıyorum valla
Kadınların regl sancısını abarttığını düşünüyor musunuz?
Kadınların regl sancısını abarttığını düşünüyor musunuz?
Cevapla