Telefonla görüştüğü kişiyle konuşurken gözü seni kesen erkek neden bunu yapar?

Çalıştığım yerde biri var. Görüştüğü biri var belli. Belli etmez bize çaktırmaz. Kızla ciddi degil onu biliyoruz hepimiz sadece. Nedense telefonla onunla konuşurken gözü bende asılıyor sanki. Bu ilginç geliyor. Abisinin yanında da öyle yapıyor yine asılıyor ama abisi sesini etmiyor. Adama da hiç yüz vermiyorum. Malum cesaretlenipte yanaşamıyor. Güvenemiyorum birde ne bilim rahatsiz hissediyorum onun yanında. Sizce doğru olanı mi yapıyorum
Telefonla görüştüğü kişiyle konuşurken gözü seni kesen erkek neden bunu yapar?
Cevapla