her yara sarılıyor yani
o arkadaşa gelecek olursak gotik gibi bir şey oldu erkekten mi hoşlanıyor kadından mı belli olmayan bir tip allah onun bin belasını versin
Yaklaşık 1 yıla yakın ilişkim vardı aşırı aşık olduğumuz karşılıklı ilginin bol olduğu bir ilişki 2 ay önce sevgilim çok yoğun saatleri olan bir ise girdi ve ilgisi azaldı bana karşı önceden antidepresan falan da kullanıyordu neyse dediğim gibi ilgisi azaldı benle buluşmak bile istememeye başladı bende tabii ki ayrıldım ilgi göstermediği için bana çok iyi biri olduğumu seninle inşallah 23 24 te tekrar oluruz ve evleniriz dedi hemen dedi seni çok üzdüğümüz şu an farkındayım dedi ayrıldık sabahı tt den çıkardı instagramdan kızlar erkekler takipçileri arttı hepsiyle konuşuyormuş ailesi de diyor davranışları çok değişti ben eski ben değilim diyor değiştim diyor neden diyorum bilmiyorum diyor düzelecek misin diyorum Allah bilir zaman var diyor seviyor musun hala diyorum her şeyden çok diyorum deneyelim tekrar diyorum seni uzucem yine söz veremem diyor ne yapıcam bilmiyorum lütfen yardım edin kızları eklemişsin diyorum hepsine engel basarım diyor tanıyamıyorum sevgilimi herkes diyor ne oldu bu çocuğa nolur tavsiye verin
Bir anda sosyal medyada takip ettiği kadınlar artıyor, seni çok sevdiğini söylemesine rağmen seninle olmak istemiyor, buradan çıkarılacak sonuç çok açık bence ya, istemiyor seni ya, bir biçimde başkalarıyla olmaktan şu an gayet memnun bence.
yaşadığın durumun benzerini yaşadım. O takipçinin artmasının tek sebebi yeni yelkenlere açılmak istemesi. Yanii artık seni sevmiyor olabilir. Takıntı yapmamak gerek. Eğer ayril barış bir ilişki yaşamıyorsanız o ilişkinin geri dönüşü pek olmaz, olsa da eskisi gibi olmaz.
Durum gerçekten karmaşık ve duygusal olarak seni etkilediği belli. Sevgilin iş yoğunluğu ve stres altında olabilir, bu da davranışlarını etkileyebilir. Antidepresan kullanması da bu durumu daha da karmaşık hale getirebilir çünkü ruh hali değişikliklerine neden olabilir.
Bu süreçte ona duygusal destek vermek önemli. Mesajlarında hâlâ seni önemsediğini ve üzdüğünü fark ettiğini söylediğine göre, duyguları karmaşık ama içten görünüyor. Ona zaman verip, iyileşmesi ve kendi iç dengesine kavuşmasını beklemek en doğru seçenek olabilir.
İkiniz için zaman ve sabır belki de en iyi çözüm olabilir. Ancak kendi sınırlarını da unutma! Senin de duygusal sağlığın önemli. 💖 Kendi mutluluğunu ihmal etme. Belki de ilişkinizi yeniden değerlendirmek için biraz uzaklaşmak, hem sana hem ona iyi gelebilir. Toparladıktan sonra, belki de her şey kendiliğinden yoluna girebilir. Umarım her şey yoluna girer! 🌈
Cevap
2Cevap
üzülme canım artık ilişkinizbitmiş o başkalarına gönül açmış hani kendi ağzıylada ayrılalım demiş bundan başka ne anlayabilirizki enazındanpat dye gtmemiş engellememiş seni öyleleride var acını içinde ysşa bırak düşme peşine
Evet cok çalıştığı icin
sevgilin düşünsün bunlari sen degil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?