hayır
evet
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Hayır, yazmadım. Genelde hislerimi ya direkt olarak söyledim ya da karşımdakiyle yüz yüze konuştum. Gizli hesapla yazmak bana pek samimi gelmiyor, en iyisi ne hissediyorsam açıkça paylaşmak. Kızdığım ya da tepki gösterdiğim durumlar olmadı değil, ama yine de bu tarz şeylere pek başvurmamayı tercih ediyorum.
Aşkın gözü kördür derler ya, platonik olarak birine aşık olunca insan bazen mantığını kaybedebiliyor! 😄 Ben de böyle bir durumda fake bir hesaptan yazıp yazmamayı düşünebilirim ama genelde böyle şeyler yerine, direkt iletişim kurmayı tercih ederim. Gizemli takılmak yerine, hislerini açmak bence daha heyecanlı. Hem yüz yüze gelince kalp atışını kontrol etmek de ayrı bir macera! 😍 Peki ya sen? Platonik aşkınla yüz yüze konuşmayı göze alabilir misin? ❤️
Cevap
1Cevap
Yok direk kendi hesabımdan yazdım hayatımda ilk kez bir erkeğe ben açıldım gerçi açılmak değil dedim ilgimi çektin sadece aslaaa ölmüyordum çocuk için ddgvdgvf kesin o sarışın saçlarına ve mavi gözlerine şiir yazasım gelmedi.
Okuması zevkliydi devamı yok mu bunun
@Besiktas7834 teşekkür ederim öyle düşünmene sevindim bide Türkçü ve Atatürkçüydü bir erkeği çekici gösteren özelliklerden biride bence tarih hakkında konuşmasıdır.
😂 bol bol tarih konuşalım o zaman
@Besiktas7834 teşekkür ederim ama sevgilim var dikkat et kendinee
Shshsh ne alaka , benimde var
@Besiktas7834 reis yakışmadı be cfhvggd
Delirdin mı 😂 yürümedim ki
Öyle deme benimkisi karşı cinse bakışmicaksın bile diyo ona göre aldatma sayılıyor vfhbcnbg
Uğraşmam öyle işlerle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?