Uzun süre geçmiş ve iletişim olmamış siler misiniz? Silmeyen insan neden silmiyordur?
Silerim
Silmem
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Uzun süre geçmiş ve iletişim olmamış siler misiniz? Silmeyen insan neden silmiyordur?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
ben direk silerim.
1 sene neyi bekleteceğim ablacım
Karşı taraf bekletiyor diye dedim ablacım 🙂
Yazacak yer arıyordur ya da yazman için kaçırmamak için bekletiyordur. En pis ihtimalle koleksiyon yapıyodur. Belli olmaz
Aynen öyle 🙂
Ben hemen siliyorum
Takdir ettim ne güzel açık kapı bırakmıyorsunuz net olmak her zaman iyidir.
Aynen öyle
Unutamamış
Banada öyle geliyor ama çoğu kişi erkekler numara asla silmez falan diyor
Belki senden bir işaret bekliyor olabilir
Silmez diye bir şey yok istese siler
Ben gençlik dönemlerinde
Görüşmek istemediklerimi
ya da bitirdiklerimi silerdim
Telefondan değil tabii
O zamanlar fihrist kullanırdık
Ben ona işaret veremem maalesef verirsem gurursuz olurum ama dediğiniz gibi bende bir işaret beklediğini bu yüzden tuttuğunu düşünüyorum beynimiz unutacak kadar basit bir mekanizma değil.
Tabi kendi bekliyor olabilir
Ama yanlış yaptıysa
ÇOK BEKLER TABİİ